Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Det er nok mye hygge med to ja, men er ganske lettet over at det bare er en i magen min for å si det sånn :fnise: Blir stor nok overgang i denne omgang tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også veldig glad det blir en av gangen... Holder det! Å få tvillinger og i tillegg ha en ettåring.... Vel, det frister ikke meg. Tror jeg hadde blitt ganske redd om det kom tvillinger her.

Nå kjenner jeg bebisen hver dag :rødme: Ikke skikkelige spark ennå da, men det er definitivt noen der! Kan nesten kjenne det utvendig også, bare veldig svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

På ultralyd idag fikk jeg se en bedagelig liten krabat på 6,3 cm med bankende hjerte, to armer og to bein, og der alt så ut til å være helt tipp topp og akkurat som det skulle være... :) Størrelsen samsvarer med termin 9. oktober, og mors skuldre er en million kilo lettere...

For en merkelig og fasinerende opplevelse!! Tenk så heldige vi er som har den muligheten så tidlig til å få se at alt er bra der inne... Når mamma var gravid for 30 år sia var det jo ingen som fikk ultralyd hvis det ikke var noe helt helt spesielt... Men samtidig var det jo ikke så mange muligheter til å lese om alt som kunne gå galt, så de var vel ikke like bekymra som oss heller...? :gjeiper: Alt har sin pris... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Å jeg blir så misunnlig når jeg leser at dere har fått vært på UL! Gleder meg vilt!

Så "bra" at der bare var en da Flode :) Håper igrunn det er det vi også får se :)

Jeg har "plutslig" vokst endel rundt magen, skal tro hvorfor! :omg:

Det er nesten litt skummelt, vekten har aldri vist en sånnt tall før!

Men jeg er vell igrunn mest stolt over den voksende magen :)

Har allerede vært og fått lånt meg noen mammaklær! Passer ikke helt enda da men..de ligger i alle fall klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

Gratulerer med 12 uker, Svipa!!!! :klemmer:

Det var kjempe koselig på ultralyd!!! :danse: Men Unknown, du er jo allerede 17 uker, så da er det vel snart på tide med ordinær ultralyd for deg?? Så spennende, da får dere jo virkelig se bebis!! Var litt vanskelig å se detaljer så tidlig som 12 uker, men klarte å telle fem fingre på ene hånda. Siden lårbeinet bare var 0,8 cm var det helt umulig å se telle tær... Gynekologen forklarte alt, men når jeg sku forklare for mamma når vi var ferdige, klarte jeg ikke helt å tyde alt... :fnise: Vil dere vite kjønn? Det er jo mulig å se på ordinær ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flode
Så bra med vellykka UL Flode :tommelopp:

Greit det bare var en? ;)

HELT greit at det bare var en!! Har såvidt turt å begynne å kikke på priser på babyutstyr, og tanken på å måtte kjøpe dobbelt av det meste gjorde meg litt svett... He he... Hadde selvføgelig vært kjempe kos med to, men syns det er kjempe kos med bare en og jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown
Men Unknown, du er jo allerede 17 uker, så da er det vel snart på tide med ordinær ultralyd for deg??

Er ikke så lenge til nå, 3 dager ganske nøyaktig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok vite kjønn... nysgjerrig :) Venter enda på time til UL jeg, men fikk beskjed at den var rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Da jenter, må jeg desverre forlate dere!

Vi må nok flytte oss over i juli/august-klubben :)

Har fått ny termin 28. august:)

(men jeg kommer nok innom her både i tide og utide for å sjekke hvordan det går her:)

Skal forresten få en jente :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode
Da jenter, må jeg desverre forlate dere!

Vi må nok flytte oss over i juli/august-klubben :)

Har fått ny termin 28. august:)

(men jeg kommer nok innom her både i tide og utide for å sjekke hvordan det går her:)

Skal forresten få en jente :hoppe:

Grøss, den første linja skremte meg!! Kjente alt håret på kroppen sto rett i været... :gjeiper:

Så moro!!! To uker + på et knips... Også en søt liten jente... :) Gromt!!! Gratulerer så mye!!! Kos deg i juli/august klubben og lykke til videre!!! Ser frem til å bli oppdatert!!

:klemmer:

Endret av Flode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helledussen! Vi var på vår 2. UL i dag (12+2) og krabaten er i kjempeform. Vi fikk høre og se hjerteaktivitet, målt nakkefold etc og alt ser ut til å være i tipp-topp-stand.

Jeg er så glad, så glad :strix:

Gratulerer til alle dere andre som har vært på UL og fått gode nyheter :)

For en herlig tid vi går i møte!

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi vært på ultralyd! Og alt står bra til med minibebisen!

Ble faktisk satt en hel uke frem, så ny termin er 31. august, men jeg holder meg til dere likevel. Regner med jeg kommer til å føde i september uansett (gikk en uke over termin sist), og dessuten er det kjipt å være den siste i terminklubben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd! Og alt står bra til med minibebisen!

Ble faktisk satt en hel uke frem, så ny termin er 31. august, men jeg holder meg til dere likevel. Regner med jeg kommer til å føde i september uansett (gikk en uke over termin sist), og dessuten er det kjipt å være den siste i terminklubben :fnise:

Vet dere hva det blir da? eller skal dere ikke vite? har ikke helt fått det med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...