Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Hjertelyd idag, på første forsøk! Det er noen der! :rødme:

De to neste ukene skal jeg jobbe 20%, blir spennende å se hvordan det funker/ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fugl Fønix

Gratulerer Murf!

Jeg har også hørt hjertelyd i dag. var på UL igjen, og der så jeg min lille baby meg ett hjerte som slo og slo, og fire fullt utviklede hjertekammer. Det var kjempegodt å se!

Jeg og mannen er veldig glade nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt hjertelyd :nigo:

Moro å få bekrefta at det lever der inne ;)

Håper alle har det bra! Har vært borte noen dager, så jeg skal oppdatere meg litt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

Skal til doktor på mandag jeg.. er jo selvsagt usikker på om jeg har havnet i rett terminklubb nå da.., men trooor det er riktig.. :)

har "mast" litt andre steder også, men hva vil legen gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miley

Han vil fylle ut et helsekort for gravide, ta en haug med blodprøver og en GU (du må ikke). Så vil han sende henvisning til UL i uke 17-19. Og så kan man snakke litt om det man vil angående graviditet.

Stor mer er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig usikker på termin kan du be om henvisning til tidlig ultralyd, Anne Berit :)

Jeg fikk beskjed av legen i dag om at jernlageret mitt er så og så helt tomt. Jerntabletter omgående. Så får vi håpe det hjelper på formen :jepp:

Jeg har forresten kjent minibebisen sparke :hjerte:

Håper alle får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

Et tips for oppbygging av jernlager jeg fikk som ikke-gravid var å ta to typer jern sammen. Altså hem-jern og ...kremt..jern. Kommer ikke på hva det heter. Da økte det mye fortere. Om det gjelder for gravide vet jeg ikke.

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Er du veldig usikker på termin kan du be om henvisning til tidlig ultralyd, Anne Berit :)

Jeg fikk beskjed av legen i dag om at jernlageret mitt er så og så helt tomt. Jerntabletter omgående. Så får vi håpe det hjelper på formen :jepp:

Jeg har forresten kjent minibebisen sparke :hjerte:

Håper alle får en fin helg!

ååååååå....!!! :) jeg gleder meg sånn til å få se og kjenne det jeg også!! :) er sååå misunnelig :)

har en viss formening, men det kunne jo vært greit å sjekket ut liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips for oppbygging av jernlager jeg fikk som ikke-gravid var å ta to typer jern sammen. Altså hem-jern og ...kremt..jern. Kommer ikke på hva det heter. Da økte det mye fortere. Om det gjelder for gravide vet jeg ikke.

De jerntablettene jeg fikk beskjed om å ta, er begge deler i ett :) Hem-jern og ikke-hem-jern.

16 uker i dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

:kose:

Bare innom for å gi et lite pip... Ligget litt lavt i terrenget noen uker, men går over 12 ukersstreken på onsdag og har tidlig ultralyd på mandag 30., så hvis alt er som vi håper og drømmer da kommer jeg sterkere tilbake da... Utenom ømme bryster en oppblåst mage er det lite symptomer, så selv om jeg tenker så positivt jeg kan og sier til meg selv at det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha det (mamma hadde så og si ingen...), går jeg litt forsiktig i dørene her inne til jeg får bekreftelse på at alt er bra på mandag... :jepp:

God uke til dere alle!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Bare innom for å gi et lite pip... Ligget litt lavt i terrenget noen uker, men går over 12 ukersstreken på onsdag og har tidlig ultralyd på mandag 30., så hvis alt er som vi håper og drømmer da kommer jeg sterkere tilbake da... Utenom ømme bryster en oppblåst mage er det lite symptomer, så selv om jeg tenker så positivt jeg kan og sier til meg selv at det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha det (mamma hadde så og si ingen...), går jeg litt forsiktig i dørene her inne til jeg får bekreftelse på at alt er bra på mandag... :jepp:

God uke til dere alle!!! :)

Håper alt står bra til med den lille på UL :)

Jeg ser fram til jeg skal på UL etter påske en gang...lenge å vente!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown
:vinke:

Synes tida har gått superfort jeg, nå er jeg over 16 uker allerede...

Jeg synes også tida går kjempefort! Er jo ikke lenger før jeg er halvvegs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fugl Fønix

Er det flere enn meg som reagerer på lite legekontroller? Jeg har aldri vært gravid før, og har en hjertefeil som egentlig burde gitt meg litt mer oppfølging, men legen sier fortsatt at det ikke er behov for ny kontroll før i uke 24.

Trodde kanskje han mente at jeg i så fall skulle til jordmor innimellom, men når jeg ringte jordmor fikk jeg også beskjed om uke 24.

Hadde første i uke 8, og da er det jo nesten fire måneder til neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier ha det bra :)

Må dere alle sammen ha lykke til med deres små. Nyt hvert sekund!

:klem: Alle gode ønsker for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier ha det bra :)

Må dere alle sammen ha lykke til med deres små. Nyt hvert sekund!

Håper det går bra med deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...