Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Hei Beuwi :goodbye:

Vi tenkte å vente til uke 8 med å fortelle foreldrene det. Jeg har nok vært klar for å si det til mamma en stund, men mannen ville gjerne at vi skulle holde det for oss selv til han hadde vent seg til tanken selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til hele verden, tror jeg. Er sykemeldt og sengeliggende som sist gang, så slekta klarte fint å koble det... I tillegg er jeg i lederstilling på jobb, så jobben ble informert allerede i uke seks, siden det er mye styr med vikar og sånt.

Eneste som ikke har skjønt det er sønnen på 2 1/2, men for han er september leeenge til. Tror vi jobber mer med forklaring når det blir tydeligere med mage og spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Capricorn. :klemmer: Eg trur eg veit sånn ca korleis du har det nå, sjølv om det er forskjellig for alle. Eg føler med deg. :kose:

***

Takk for varm velkomst! :helen:

Me har ikkje fortalt nokon, og satsar på å venta med det også. Den første som får høyra noko, blir trulig sjefen min, men enn så lenge vil eg skåna han. Han har fått vita om begge SA-ane, så eg trur han ville ha sett pris på å sleppa bekymringane mine. Og det er greit så lenge eg er i form til å jobba iallfall. ;)

Eg reknar med at me fortel det til dei næraste etter UL rundt veke 12. Alle i familiane våre er lykkelig uvitande om det me har vore gjennom til nå, og det føles riktig å la det halda seg slik til me er sikrare. Men eg har nokre venninner eg har delt litt med, så mulig dei får vita noko litt før. :vetikke: Så langt har dei berre fått ta del i nedturane - dei har fått vita om SA-ane, men eg har aldri informert om graviditetar før SA-en er eit faktum. Ingen glede og jubel, med andre ord. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown
HEI!

Jeg hører vel til her jeg også :)

Flere som har termin 09.09.09??

Så flott!

Jeg har også termin (ca...) da! :hoppe:

Men vi er jo ikke komt like langt?

Vi har forresten også begynt med å fortelle det til hele verden..de kommende besteforeldrene har vi fortalt det til for en stund siden, sjefen min vet det og i helgen så fikk også litt søsken og litt kommende oldeforeldre vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!

Jeg har også termin (ca...) da! :hoppe:

Men vi er jo ikke komt like langt?

Vi har forresten også begynt med å fortelle det til hele verden..de kommende besteforeldrene har vi fortalt det til for en stund siden, sjefen min vet det og i helgen så fikk også litt søsken og litt kommende oldeforeldre vite det :)

Så bra! Gratulerer til deg og! Jeg hadde egentlig termin 06.09, men fikk ny termin etter en UL. Knøtten var visst ikke så stor som forventet:) Men kjempegøy å se h*n da! Har du sett din?

Regner egentlig med at jeg får ny termindato igjen neste UL, men smykker meg med den kule datoen så lenge jeg kan ;)

Vi har også fortalt det til hele verden! Klarte jo ikke holde oss! Dette er førstemann for oss, ingen SA tidligere, så derfor ganske løsmunnet. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Vi har ikke sett noen inni der enda..skal på UL i april, og da regner jeg med at vår dato også blir litt forandret..men enda så er det en kuuul dato å ha termin på :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg veldig til å hilse på mageboeren der inne :) Vi skal avsted i uke 10, men for min del kunne vi likegjerne gått i morgen :fnise: Blir jo litt mere å se på i uke 10 da.

Sånn ellers har jeg pådratt meg UVI :klaske:, som om det ikke var ille nok å springe på do hele tiden fra før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra, Unknown!

Jeg er over 12 uker nå :tommelopp:

Vi har ikke fortalt det til noen ennå... Kun jeg og mannen som vet det. Har det såpass travelt med 10 mnd gammel bebis fra før, at jeg tar meg selv i å glemme det stadig vekk :ler:

Har fått time til ultralyd i slutten av mars engang.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar det ikkje er noko gale, Unknown. :klem:

Vi har ikke fortalt det til noen ennå... Kun jeg og mannen som vet det. Har det såpass travelt med 10 mnd gammel bebis fra før, at jeg tar meg selv i å glemme det stadig vekk :ler:

Litt misunnelig, ja. Her sneeeeeglar tida seg av gårde. :roll: Har berre visst det i ei veke ennå, og det føles som evigheter sidan eg testa positivt. :sukk:

Men, ingen blødning ennå, saman med fleire symptomer, så då har eg ingenting å klaga på. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Det er så stille her så tenkte å komme innom å si hei og skravle litt jeg da:)

Hvordan går det med folk i denne gruppen? Går de fleste og venter på den magiske grensa på uke 12? Jeg venter og jeg venter .. Synes dagene flyr unna, men alikevel så går ukene litt sakte..skulle ønske det var uke 12 for meg nå!=) Jeg er da uke 8 + 3 idag og kjenner ikke så veldig mange tegn utenom trøtt og ømme bryst som før.

Skal til legen om 2 uker igjen for en sjekk så det blir spennende, og det gleder jeg meg til!

VI har også fortalt nyheten til nærmeste familie og venner..Men nå begynner det å bli vanskelig å holde tett da jeg var storrøyker før og alltid med ut på byen på en lørdag om det kom invitasjon for det!

Så min beste løsning for å ikke røpe meg er å ikke dra på noe som helst av festligheter, og holde meg hjemme med familie og nærmeste venner!

Klem klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Da er endelig internetten vår på plas igjen!

Her har vi det bra, har fortalt nyheten til mamma og pappa :) Så nå begynner det å bli offisielt! Er fortsatt kjempetrøtt, og håper virkelig det blir en bedring på det snart. Ellers tror jeg babyen har det fint - merker at det vokser der inne... Synes nesten jeg har kjent bevegelser også, men mulig det bare er inbilning foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Stille her? kan jeg ikke fatte og begripe!

Jeg venter i alle fall ikke på de berømte 12 ukene skal komme, for jeg er der! :danse:

Vi er snart på veg ut av skapet nå..har bare noen søsken igjen og så er det nok ute i offentligheten :)

Skummelt!

Jeg skal forresten til jordmor i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jordmor i morgen!

Har akkurat hevet meg rundt å ordnet med jordmor selv, men jeg har ikke time med henne før om to måneder :dåne:

Syns det er lenge til, hadde vært greit med litt info før den tid ;)

edit: Skriveleif

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint at det går bra med deg Unknown!

Jeg har vært på ul i dag, og skal neste gang om to uker. Alt ser bra ut, og det var kjempestilig å se det lille frøet, så jeg har gått rundt og smilt i hele dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er folk begynt å ta meg til siden for å spørre om jeg er gravid, magen tyter vist i alle retninger :ler:

I dag er jeg 10 +1 tror jeg, så det er litt tidlig at alle skal vite det enda, men jeg klarer ikke holde inn magen hele arbeidsdagen heller.

I morgen skal jeg på den første kontrollen, blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...