Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg må stå fram jeg og, selv om jeg tenker at jeg vil vente, så er det litt vanskelig og. Er 7 uker i dag, så får vi se hvordan det går.

Velkommen og gratulerer!!!! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg har endelig blitt gravid!!!:D:D

Fire graviditetstester viste positivt for litt over en uke siden!

Nå er jeg ca. uke 5 + 4 i følge mine kalkulasjoner. Har da termin 4 oktober ut ifra unnfangelsesdatoen.

Har bestilt jordmor time den 11 februar bare for å se om alt er i orden!

Er så spent på dette siden jeg er gravid for første gang:)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg har endelig blitt gravid!!!:D:D

Fire graviditetstester viste positivt for litt over en uke siden!

Nå er jeg ca. uke 5 + 4 i følge mine kalkulasjoner. Har da termin 4 oktober ut ifra unnfangelsesdatoen.

Har bestilt jordmor time den 11 februar bare for å se om alt er i orden!

Er så spent på dette siden jeg er gravid for første gang:)

:goodbye:

Gratulerer, og velkommen i klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Miley og baby09:

:velkommen:

Får vell kanskje ta å ringe ned til legekontoret og høre hva de har å si da en dag :)

Søknaden til UL er i alle fall sendt i følge legen som jeg var med.

Jeg skal forresten bare til jordmor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått time hos fastlegen min til uka. Da vil jeg være litt over 10 uker. Tror jeg bare kommer til å gå til fastlegen min denne gangen, synes ikke jeg fikk noe særlig ut av å gå til jordmor sist. Da gikk jeg annenhver gang. All info jeg fikk hos JM, visste jeg jo fra før av... (takket være KG :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til legen allerede, men det var for å få sykemelding. Funker ikke være på jobb når jeg blir kvalm av å sitte og stå. Skal om to uker til, siden jeg var på grensen til å bli innlagt pga kvalmen sist, de ville følge litt opp nå i starten. Men SÅ blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye lysere på det idag! Mamma kom på besøk og shinet stua, og det er utrolig deilig å ikke føle at husarbeidet tar helt overhånd, men at det er ryddig og fint rundt. Snille, snille mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg har endelig blitt gravid!!!:D:D

Fire graviditetstester viste positivt for litt over en uke siden!

Nå er jeg ca. uke 5 + 4 i følge mine kalkulasjoner. Har da termin 4 oktober ut ifra unnfangelsesdatoen.

Har bestilt jordmor time den 11 februar bare for å se om alt er i orden!

Er så spent på dette siden jeg er gravid for første gang:)

:goodbye:

Velkommen til klubben og gratulerer!!! :)

Miley og baby09:

:velkommen:

Får vell kanskje ta å ringe ned til legekontoret og høre hva de har å si da en dag :)

Søknaden til UL er i alle fall sendt i følge legen som jeg var med.

Jeg skal forresten bare til jordmor..

Ringte du??? Spent jeg... :)

De siste dagene til Flode:

Det har vært stressende her i gården og jeg kjenner at her er det noe på gang for jeg er ordentlig sliten... Har vondt i hodet idag, men tror det likegodt kan komme av mangel på koffein, så kanskje jeg skal ta meg en kaffekopp i håp om at det blir borte...? Idag har jeg fri fra jobb, men var for "høy" før forrige helg til å vaske noe her, så det mååå gjøres idag!!! :husarbeid: Ser helt forferdelig ut her, og imorra jobber jeg dagen, så er det fest på jobben på kvelden. Har lurt fælt på hva slags unnskyldning jeg skal bruke til å slippe å drikke, men jeg har hørt at det er flere som skal kjøre, så da slipper det å bli så fokus på meg som eneste edru... :gjeiper: Ikveld skal vi til svigers på middag, og på søndag kommer mamma og pappa hit, og jeg lurer så fælt på om vi skal fortelle dem selv om det fortsatt er tidlig, men samtidig er det jo litt godt at de ikke vet... Føler jeg juger til mamma hver gang jeg prater med henne for hu spør alltid om det skjer no spes om dagen, men jeg får meg bare ikke til å si det på telefon og uten at Flodemannen er der... :fnise: Mamma hadde to SA selv i sin tid, så hun kan være god å ha hvis det ikke går, men samtidig forstår jeg jo at Flodemannen vil at foreldrene hans skal få vite det samtidig...

Var å kjøpte kjempe god koffeinfrite på helsekosten her om dagen som virkelig kan anbefales!!

post-25773-1233823516_thumb.jpg

post-25773-1233823500_thumb.jpg

Begge to er sånn pakke med flere smaker, så da kan jeg kjøpe den typen jeg liker best senere. Holdt på å kjøpe eple/kanel og jordbær når jeg var der, men det er de to som så langt har fått kvalmen til å melde sin ankomst når jeg har prøvd å drikke dem, så gudskjelov brukte jeg ikke penger på dem...

Nå får jeg vel tussle ut å starte snømåkinga her... :kjefte: Faen ta snøen!! He he, kjempe koselig med snø, men ikke når jeg må måke stooor gårdsplass... :snø:

Håper der får en fin dag alle sammen!! :digge: God bedring, Murf!!! :smilyblomst:

Endret av Flode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, moren min ringer også stadig, og det har kommet noen spørsmål om det "ellers er noe nytt?" ;) Bare svarer litt sånn svevende... Vi har ikke fortalt det til noen. Sist bare "måtte" jeg fortelle et par venninner om det med en gang, men denne gangen er det bare jeg og mannen (og KG ;) ) som vet det. Får se når vi føler for å slippe nyheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk innkallelse til UL i posten idag, 4.mai! Det er lenge til....

4. mai er lenge til, men såå utrolig spennende!!! :yvonne: Koselig!!!

Jeg har akkurat funnet kjønnet på barnet mitt ved å se på det kinesiske fødselskartet; Ifølge babyverden.no er det morens alder ved unfangelse som gjelder og på barnimagen.no er det morens alder ved fødsel, så dermed får jeg enten en jente eller en gutt... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. mai er lenge til, men såå utrolig spennende!!! :yvonne: Koselig!!!

Jeg har akkurat funnet kjønnet på barnet mitt ved å se på det kinesiske fødselskartet; Ifølge babyverden.no er det morens alder ved unfangelse som gjelder og på barnimagen.no er det morens alder ved fødsel, så dermed får jeg enten en jente eller en gutt... :skratte:

Gratulerer! :) Har ikke sjekket ennå jeg, men satser på at jeg får enten en gutt eller ei jente jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Har ikke sjekket ennå jeg, men satser på at jeg får enten en gutt eller ei jente jeg også.

Ei venninne av meg drømte at hun fødte en 10 kg frossen laks når hun gikk med sin førstefødte... :overrasket::fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei venninne av meg drømte at hun fødte en 10 kg frossen laks når hun gikk med sin førstefødte... :overrasket::fisk:

:fnise: Hadde blitt litt sjokkert om det ble resultatet på et fødselskart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hadde blitt litt sjokkert om det ble resultatet på et fødselskart da.

Hadde nok til og med vært grunnlag for tidlig ultralyd det... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL 4. mai ja - er det den ordinære det da?

Skal til legen min på mandag, da får jeg oppdatere ham på termin. Han kunne ikke sende henvisning til ord. UL sist jeg var der pga usikkerhet om termin. Men nå har jeg vært på tidlig UL og vet termin, så da får jeg nok UL etterhvert jeg også :)

Hehe, vi får nok enten gutter eller jenter hele gjengen ja ;) Sist drømte jeg at jeg fikk en kattunge :ler: De kinesiske karta er i alle fall ikke til å stole på - da skulle gutten vår vært jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jammen satt ikke spira i første PP, på bryllupsreisen vår! :rødme: Første barn (og ekteskap ;)) for begge to.

Er foreløpig veldig optimistisk og føler meg 99% sikker på at dette skal gå bra!

Har godt med symptomer allerede (4+1):

- Sulten, sulten, sulten

- Tørst

- Oppblåst

- Konstant småkvalm og svimmel

- Støl i magen

- Sover veldig dårlig på morgenkvisten

Ringte legen i dag og har fått legetime 5. mars.

Gleder meg til å følge dere alle fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...