Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :)

Litt deilig å være den som har kommet lengst i terminklubben, så slipper jeg å se på alle de andre som har kommet så mye lengre enn jeg :fnise:

En utålmodig sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker, Imli!

Alle symptomene min har forduftet, og i dag spotter jeg... :tristbla: Optimismen er ikke fullt så sterk i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker, Imli!

Alle symptomene min har forduftet, og i dag spotter jeg... :tristbla: Optimismen er ikke fullt så sterk i dag...

Gratulerer Klematis!!! Jeg forstår optimismen fikk seg en liten knekk, men det er ikke uvanlig å småblø litt innimellom de første 12 ukene. Les litt rundt på internett. Fant dette på Lommelegen:

"Små blødninger i svangerskapet er ikke noe uvanlig. Spesielt i det tidlige svangerskapet skjer dette ofte uten at det må bety noe som helst. De fleste gravide som har småblødninger på dette tidspunktet har et helt normalt svangerskap og fødsel.

Årsak til disse små blødningene er som regel noen små årer som sprekker når livmoren vokser."

Hvis symptomene ikke kommer tilbake kan du jo ta en ny test på tirsdag? HcG nivået i kroppen vil synke ganske fort.

OG hvis det ikke gikk denne gangen, så prøv å tenk hvor utrolig heldige dere var som fikk bekreftet så fort at at alt er i orden med dere siden dere ble gravide så fort, så er det bare å gjøre det beste ut av nygift tilværelsen og kose dere masse masse!!! :sengekos:

Og gratulerer til deg Imli med 10 uker!!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle symptomene min har forduftet, og i dag spotter jeg... :tristbla: Optimismen er ikke fullt så sterk i dag...

Jeg har også spottet en del, men spiren sitter ennå den. Legen sa også at dette var veldig vanlig, så lenge man ikke blør mye eller har smerter er det ikke noe vits i å bekymre seg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker Imli :hoppe:

Krysser fingre for at alt er i skjønneste orden Klematis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Klematis!!! Jeg forstår optimismen fikk seg en liten knekk, men det er ikke uvanlig å småblø litt innimellom de første 12 ukene. Les litt rundt på internett. Fant dette på Lommelegen:

"Små blødninger i svangerskapet er ikke noe uvanlig. Spesielt i det tidlige svangerskapet skjer dette ofte uten at det må bety noe som helst. De fleste gravide som har småblødninger på dette tidspunktet har et helt normalt svangerskap og fødsel.

Årsak til disse små blødningene er som regel noen små årer som sprekker når livmoren vokser."

Hvis symptomene ikke kommer tilbake kan du jo ta en ny test på tirsdag? HcG nivået i kroppen vil synke ganske fort.

OG hvis det ikke gikk denne gangen, så prøv å tenk hvor utrolig heldige dere var som fikk bekreftet så fort at at alt er i orden med dere siden dere ble gravide så fort, så er det bare å gjøre det beste ut av nygift tilværelsen og kose dere masse masse!!! :sengekos:

Jeg vet det er vanlig og har alltid trodd at jeg skulle takle litt spotting veldig bra. Spesielt så tidlig. Men det er litt vanskeligere enn jeg hadde trodd, gitt... :sukk:

Men vi kan bli gravide hvertfall. Så er spørsmålet bare om jeg kan holde på en spire...

Kommer nok til å ta en ny test ja, men akkurat nå ser det veldig dårlig ut :tristbla:

Jeg har også spottet en del, men spiren sitter ennå den. Legen sa også at dette var veldig vanlig, så lenge man ikke blør mye eller har smerter er det ikke noe vits i å bekymre seg for mye.

Hvor mye er en del? Akkurat nå vil jeg ikke kalle det spotting lengre, men heller en blødning :sukk:

Krysser fingre for at alt er i skjønneste orden Klematis!

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med spira di Klematis!

Takk. Men jeg tror det gikk i dass (bokstavlig talt) denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Imli : Gratulerer! Ikke lenge til jeg er der jeg også :)

Klematis Jeg håper det går bra med deg og spiren! Det er ikke noe gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå på lillypie.com eller lignende sider og lag en. Lim inn koden i signaturfeltet, og vips :)

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...