Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09

Gjest imli

Anbefalte innlegg

I dag har jeg greid med uten is foreløpig! Men det ble to skiver brød med nugatti for å stagge "lyst på noe"-følelsen :fnise: De siste dagene har jeg hatt et sånt sug etter "noe", egentlig ingen spesiell dille, har bare "lyst på noe godt" hele tida... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hører med til historien at jeg egentlig har laktose int. da.. er ikke fullt så var på slikt nå som jeg er gravid.. men prøver å unngå alt for mange is!

Men dere, i dag var jeg på UL!!! :)

Det er en liten gutt i magen min :babygutt: , men han likte visst ikke at han ble dytta på, for han snudde seg bort og viste oss ryggen... prøvde å gå litt og hoppe litt, men det hjalp ikke. Han var visst den staeste på lenge sa hun som foretok UL ..så jeg måtte ut å gå i 15 min for å se om han kunne flytte seg da.. og det gjorde han. Da snudde han seg til og med mot oss

Fikk flytta termin en uke fram og vel så det... til 17. september. Heeelt greit :)

Endret av Molly80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med vellykket UL til slutt Molly :) Er visst en kar med egne meninger du har i magen :fnise: Deilig å bli satt frem også da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør ingen ting og flyttes litt fram :) Mye bedre enn tilbake!

Nesten litt rart å vite kjønn.. det er ikke bare "babyen" lenger, men gutten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imli

:hoppe:

Så spennende!

23 uker nå jeg... Skal til legen i morgen for kontroll, og så skal vi ha ny UL om litt over 3 uker :) Blir spennende å se hvor mye h*n har vokst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått på UL folkens? :)

21 uker i dag jeg, tida går fort!! :strix:

Ja, ikke sant? Synes det var som om vi startet denne klubben i går, hehe. Det er skikkelig rart å tenke på at jeg snart er halveis :hakeslepp:

To uker til UL! Håper lillebolla er mer livlig enn sist :jepp: Selv om jeg hadde prøvd å kvikke den opp med en "Plomme i Madeira" var det heller lite action :ler:

Jeg bare lurer, er det mange Trondheimsjenter her? Ser de driver å lager i stand treff og sånn i Juli/August-klubben, og lurte på om det er noe som kunne være aktuelt for oss også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Ja, mange som har bikka halvveis nå :jepp:

Vi skal på ny UL om tre uker, spennende å se hvordan h*n vokser!

Ang Trondheimstreff, så får du sikkert lov til å bli med hos juli/august klubben Svipa, hvis vi ikke er flere trøndere her ;) Jeg bor desverre langt unna alle storbyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange som har bikka halvveis nå :jepp:

Vi skal på ny UL om tre uker, spennende å se hvordan h*n vokser!

Ang Trondheimstreff, så får du sikkert lov til å bli med hos juli/august klubben Svipa, hvis vi ikke er flere trøndere her ;) Jeg bor desverre langt unna alle storbyer...

Hehe, har allerede tigget meg lov :sjenert: Men er jo greit å utforske mulighetene i denne klubben og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også tigget meg lov til å bli med de i juli/august-klubben. Vet ikke om det er flere trondhjemmere her jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tigget meg lov til å bli med de i juli/august-klubben. Vet ikke om det er flere trondhjemmere her jeg?

Kanskje det bare er oss? Hadde plutselig for meg at vi var så mange ser du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er oss? Hadde plutselig for meg at vi var så mange ser du ;)

Trønder her også :) , men ikke akkurat trondhjemmer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UL viste jente! Litt overraskende, jeg trodde det var gutt ,sikkert fordi det er det jeg har fra før. Så nå strikker jeg en støvlilla kjole med det passende navnet lillesøsters kjole.

Ting så normalt ut, og jeg ble flyttet frem en hel dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL viste jente! Litt overraskende, jeg trodde det var gutt ,sikkert fordi det er det jeg har fra før. Så nå strikker jeg en støvlilla kjole med det passende navnet lillesøsters kjole.

Ting så normalt ut, og jeg ble flyttet frem en hel dag.

Gratulerer med ei lita jente i magen!!! :) så koselig med strikking også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

24 uker i dag. Da vil legene faktisk prøve å redde livet til minibebis dersom h*n har tenkt seg ut nå. Noe jeg håper h*n ikke har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er takknemlig for å gå til termin, selv om det var tungt sist på slutten. Var på besøk på nyfødtintensiven på Riksen for en måned siden, og det gjorde veldig intryk, sikkert siden jeg selv er gravid akkurat nå. Bittebittesmå som fikk plass i håndflata til de som passet på. Det er fantastisk hvor tidlig de kan redde, men jeg håper jeg går helt til termin denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...