MIKKELBRUD Skrevet 16. januar 2004 #261 Skrevet 16. januar 2004 Hei på deg Camie, skriver en hilsning i boken din også jeg, selv om jeg har sendt deg en mail før i dag også. Her sitter jeg og skulle liksom jobbe, men så ble jeg så opphengt i dagboklesing at annen jobb har det biltt dårlig med Koselig å følge med på planleggingen din, savner den tiden litt selv! Det virker jo som du har grei styring på alt. Du får si ifra da, om du skulle trenge live-musikk, mannen min er musiker vet du... Fikk akkurat telefon fra ham nå, han venter hjemme med fyr på peisen og en Irish coffee - mmmm. Stikker sikkert innom igjen snart jeg - dagboklesing er kooooselig! Skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det selv, men det er lett å være etterpåklok!! Hei så lenge, kos deg i vinterkulden!
camie Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #262 Skrevet 17. januar 2004 Koselig at du stakk innom her da Mikkelbrud! har ikke fått noe mail fra deg i dag... Alt er under kontroll, og det er ikke jammen ikke mye som gjenstår... Fant forresten servietter her om dagen, så de er nå i hus. På renseriet tok de over 2000 for utleie av duker og det var jo helt villt dyrt! Mamma driver å sjekker med hotellet om hvor mye de skal ha for å låne ut duker, men det kan hende mamma får det helt gratis. Om hun ikke klarer å ordne det, skal vi ha samme type duk som serviettene, dunilin. Er vel litt langt for Mikkelmannen å reise opp til Nord Norge på spillejobb...men takk for tilbudet Mikkelbrud. :blunke: Vi er forsatt ikke enig om vi skal ha live musikk eller dj. Bør vel få ut fingeren snart for å få booket noe..... I morgen skal vi på til byen for å kjøpe skøyter til ungene, så skal vi grave frem sparken, koke kakao, pakke sekken og sette snuten mot skøytebanen. Ungene gleder seg noe enormt!!
camie Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #263 Skrevet 26. januar 2004 It is now mandag 26.01.2004 at 03:01:15 Event: bryllupet vårt Scheduled For 26.06.2004 13:00 5 months 9 hours 58 minutes 45 seconds or 21 weekends or 152 days or 3 657 hours (2 438 waking hours) or 219 478 minutes or 13 168 724 seconds Hyyyl, bare 5 måneder igjen!!! :o
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #264 Skrevet 26. januar 2004 Hyyyl, bare 5 måneder igjen!!! :o Rilæks bæibe, det går så braaaaaa........
camie Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #265 Skrevet 26. januar 2004 Prata med en kompis på lørdag som er DJ og han skulle ha 2500 for å spille i 6 timer, er ikke det overkommelig da? Forresten, det med bilkræsjen og ungene som jeg nevte. Du skrev akkurat hva jeg mente, at det kunne blitt en stor psykisk påkjenning for dem. Huff, får frysninger på ryggen bare jeg tenker på en sånn gal "jalla-mann" i pappa's gamle mercse! Heldigvis har vi ingen av dem her oppe....Slipper å være nærvøs i trafikken da... :blunke:
Bente Skrevet 26. januar 2004 #266 Skrevet 26. januar 2004 OOOOÆÆÆÆæ...ja tenk, bare 5 mnd igjen for oss nå :D Gud, tida går fort.....
camie Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #267 Skrevet 27. januar 2004 Tex kan du sende meg en PM?....vil høre den storyen din.... Er forresten noe betenkt selv.... :-?
camie Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #268 Skrevet 28. januar 2004 Er fortsatt sykemeldt, så da kan jeg like godt sette meg ned med de 30 resterende invittene og gjøre dem klar, så skal jeg grave frem panduro katalogen og bestille noe stæsj derfra. Satt i natt å kikket på kjoler på bridesave, men ble bare mer forvirret! Er jo så mange pene kjoler. Underskjørtet og kake-skjære settet er bankers, er bare selskapskjole jeg ikke blir klok på....
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #269 Skrevet 28. januar 2004 Hvis fyren skal ha 2500 bør han ha med seg eget anlegg og egne CD`er.... Syns han var uhorvelig dyr jeg...... Åffer ser du på flere kjoler nå da? Du blir jo bare surrete i huet av det.. Og bilder snart tusen takk??? Jeg har forøvrig et nytt problem.... Det ser ut til at brudepikekjolen blir i trangeste laget.....så jeg må finne på noe lurt der...... Har ei venninde som har gått på sømskole, så jeg skal høre litt med henne. Kan jo ikke labbli å gi ungen mat siste måneden før heller..... Åssen går det med invittene? Får du noe dreis på dem?
camie Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #270 Skrevet 29. januar 2004 Hvis fyren skal ha 2500 bør han ha med seg eget anlegg og egne CD`er.... Syns han var uhorvelig dyr jeg...... Joda , da har han med seg eget anlegg og plater. En annen jeg spurte skulle ha 3500!!! Åffer ser du på flere kjoler nå da? Du blir jo bare surrete i huet av det.. Og bilder snart tusen takk??? Ser jo på selskapskjoler.....Skal jo kjøpe meg ny kjole til jeg skal i bryllup til sommeren. Har aldri eid en skikkelig penkjole utenom ballkjolen min, men det er jo så mye å velge mellom! Jeg har forøvrig et nytt problem.... Det ser ut til at brudepikekjolen blir i trangeste laget.....så jeg må finne på noe lurt der...... Har ei venninde som har gått på sømskole, så jeg skal høre litt med henne. Kan jo ikke labbli å gi ungen mat siste måneden før heller..... Hehe!! er selv litt spent på hvordan det går med kjolen til jentungen her i huset også....som du sier, kan jo ikke akkurat sulte dem heller da... Åssen går det med invittene? Får du noe dreis på dem? Joda invittene har tatt form, men det gjenstår å få tak i tykk gulltråd...er jo ingen i denne byen som har det!! Det er dårlig det! må derfor bestille fra panduro....
camie Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #271 Skrevet 30. januar 2004 Sånn! da har jeg bestilt forskjellig stæsj fra panduro. Bestilte gullbånd, røde roseblader, perler og gulltråd i metall + noe filt til adventskalenderen som jeg skal lage. Så alt i alt betaler jeg bare 118 kroner for invittene mine, og det er laaangt under budsjettet!!! *juble*
Bente Skrevet 1. februar 2004 #272 Skrevet 1. februar 2004 Roseblader fra Panduro??? :o :o Røde? Jeg fikk vite i høst at de ikke kom til å ta inn røde roseblader mer....så håper ikke de har lurt meg, for da føler jeg meg ganske :oops: Hvordan går det ellers???
camie Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #273 Skrevet 1. februar 2004 Heisann!! Joda bestilte røde roseblader fra panduro fra web-shoppen deres. Alt ble godkjent, så om rosebladene skulle vært utgått regner jeg med at det ville kommet opp i bestillingen min. Men det gjenstår å se når jeg får pakken i uke 7, spennende.... Ellers er alt vel, foten henger på plass og oppgaven går det greit med....
camie Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #274 Skrevet 2. februar 2004 Fikk gjort ferdig alle invittene i dag, så nå gjenstår det bare å sette på silkebånd og monogrammet vårt....Herlig at det er ute av verden nå. Føler at jeg har så mye som gjenstår, men kan liksom ikke finne helt ut av hva det er.......... Tex?! pokker har glemt av hva jeg skulle spørre deg om..... :oops:
camie Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #275 Skrevet 2. februar 2004 jaaa!! kom på det! :D Ligger det noen bilder av de nye frimerkene på nettet?
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #276 Skrevet 2. februar 2004 Jepp, de kommer ut på lørdag, er kjempefine og kan sees her (scroll nedover til du finner valentinesmerket, helt til høyre finner du en bildeknapp.)
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #277 Skrevet 2. februar 2004 Burde ikke du forøvrig sove når klokka viser midt på natta??? *streng stemme*
camie Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #278 Skrevet 2. februar 2004 Burde ikke du forøvrig sove når klokka viser midt på natta??? *streng stemme* hehe.... snur døgnet sånn innimellom. Er som hamsteren jeg, elsker å være opp på natterstid. Fine de valentines frimerkene, men ergrer meg fortsatt grønn over at jeg ikke kan bruke de nyyydelige bryllupsfrimerken jeg kjøpte i høst!! :x
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #279 Skrevet 3. februar 2004 Bryllupsmerkene kan du fint nytte inn i Valentinesmerker på postkontoret, så lenge det er hele ark. Ikke noe problem..... :blunke: Og 118 kroner for invitasjoner var ikke akkurat noen upris.....
camie Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #280 Skrevet 3. februar 2004 Bryllupsmerkene kan du fint nytte inn i Valentinesmerker på postkontoret, så lenge det er hele ark. Ikke noe problem..... :blunke: Og 118 kroner for invitasjoner var ikke akkurat noen upris..... Få dra å bytte dem inn da...men leste jeg ikke her in på KG et sted at man kunne bruke bryllupsfrimerken om man skulle sende det som B post??!! Ja, invittene ble latterlig billig! Mamma betaler jo ingenting for det som ble brukt på jobben hennes, vi gjorde det utenom arbeidstiden hennes. Så jeg slapp lett, betaler bare for silkebåndet som skal være på invittene, de som jeg bestilte gjennom panduro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå