Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flatfyll i denne søte førjulstid? da foretrekker jeg heller gløgg og pepperkaker....kommer snikende innom senere for å krype opp i sofaen med gode ullsokker på beina og en kopp gløgg i neven. Blir så koselig at! Menn har vel ikke samme julefølelsen som oss jenter.... :nisse:

Men så er det jo som oftest vi jenter som styrer og ordner til jul, kanskje ikke så rart de ikke har samme "feelingen" :ler:

Skrevet

Er nok noe i det ja....

Nå har jeg iallefall fått pakket inn alle gavene !

Skrevet

Heldig du er da.....har jo bare 29 gaver igjen å kjøpe.... :roll:

Du får høre hvor mye Werner'n skal ha for å synge i bryllupet deres da Tex. Hadde jo bare vært heeeelt konge da. :D

Skrevet

Det hadde vært helt rått!

Så nå ønsker jeg meg gavekort på Jan Werner i tredveårspresang... :sjarmor:

Skrevet

Sånn! nå har jeg laget ristopper og pappa'n og ungene laget pepperkakehus i går. Ungene fikk en stor pose non stop i julekalenderen i dag, så da skal vi pynte pepperkakehus i kveld.

Må til byen en tur senere i ettermiddag å prøve å finne julegaver, også må jeg vel kjøpe en dunge med isoporhoder til ungenes dorullnisser! Søte er de..... :blunke:

Skrevet

God jul da Camerskompis.....

Vi tar vel en på sms i morra, da.... :kgblunk:

Skrevet

God Jul til deg også Tex'e-vennen!! Håper at du har hatt en fortreffelig julaften og en super forlovelsesfeiring!! Piper deg på sms i mårra, var sprengt på nettet i går!!......Kanskje ikke så rart!

Skrevet

Fikk sms av deg i går, men jeg tviler på at du fikk noen av meg.... Fikk bare mld om feil hver gang jeg prøvde å sende uansett hvem jeg sendte til.....

Men GOD JUL; Camerskompis!!

Skrevet

Ønsker de som er innom å titter i dagboka mi et alldeles praktfullt nytt år og en uforglemmelig nyttårsfeiring!

Kos dere for det skal iallefall vi!! :Hehe:

Skrevet

Ingen julehilsninger?..... :lol: Er det bare jeg som er innom her av og til eller??.....

Jaja, spiller vel ingen rolle det da. Skal skrive ut dagboka mi den dagen bryllupet er vel overstått for å se hva jeg egentlig har skrevet i denne dagboka....Kan jammen bli morsomt..... :hoho:

Skrevet

Har da vitterlig vært her jeg.... :ler:

Hadde vært gøy å få skrevet ut dagboka etter bryllupet, ja, men jeg tror det kan ta sin tid med min, den er på over seksti sider.... :oops:

Om nøyaktig seks uker går våre invitter ut, samme dag som det skal feires tiårsjubileum for OL på Lillehammer.

Når skal du sende ut deres?

Skrevet

Vi skal sende ut vårres den 8. Mars, på kvinnedagen og på 7 årsdagen til jentungen! Det er i allefall en dag vi kommer til å huske for når vi snedte ut innbydelsene. Nu är det kvälden!! GOd natt! Puss puss!!

Skrevet
Når kommer du egentlig på tur nedover??

Skal opereres i magen før påske, så det blir en plass mellom nå i januar og april vil jeg tro. Så det blir jo ikke sååå lenge til da....Gleder meg til å komme på besøk til deg!

Skrevet

Begynner å bli lenge mellom hver gang jeg er her inne å skriver i dagboka mi....Men nå har bryllupsplanlegginga begynt å ta seg opp igjen, så da er det vel egentlig ganske naturlig at jeg vier mindre tid til dagboka....

Uansett, nå har vi funnet ut hvilke duker vi skal ha og hvor mange meter bord vi må dekke. Har også funnet ut hvordan serviettene skal brettes, det blir enkelt men stilig! Bordplasseringen er bankers, vel og merke om alle på "kartet" mitt kommer....Viss ikke blir det omrokkeringer.

Har også funnet ut hvordan gavebordet skal pyntes, så nå er det bare å begynne å se seg rundt etter det jeg trenger.

Prata med kokken igår og han sa at han skulle komme innom til helga, så da får vi håpe han gjør det også da. Skal treffe mamma i byen på lørdags formiddag for å ta en kopp kaffe før vi drar bort på trykkeriet for å jobbe med invitasjonene, kirkeprogrammet og festprogrammet.

Gleder meg!!! :hoppe:

Idag har jeg vært å trent og tatt solarium, har bestemt meg for at jeg skal bli like flink til å trene som jeg var i høst. Gjør jo ingenting å strammes opp her og der.... :sjarmor:

Tenkte på meg selv i undiken på bryllupsnatta da jeg var å trente....gleder meg til å iføre meg mitt snertne antrekk for min kjære. :sexy:

Skrevet

Istedenfor å skrive alt som er gjort, kan jeg heller skrive det som gjennstår….

Til nå mangler vi….

• klær til sambo og guttungen, er bestemt men ikke kjøpt

• strømper til meg

• sko til begge ungene

• spørre en bekjent om han vil være tilstede fra morgen til kveld for å ta bilder gjennom hele dagen

• bestille time til frisør

• kjøpe inn drikke

• ordne med servitører

• få andre pakkeåpnere enn våre mødre

• boller til flytelysene (finner ingen plass jo….)

• mer lys og servietter

• rød marsipan….Høre med Tex…. :)

• levere inn ringer til pussing og gravering

• få bekreftet transport

• trykke invitasjoner og andre trykksaker (skjer nå i helga)

• barnevakt til guttungen

• skjema av alle slag

• få bekreftelse av solist i kirken

• kjøpe snacks

• finne ut om vi skal ha live-musikk eller DJ

• bestille nattmaten

• ordne duker

• finne pynt til gavebordet

• bestille forskjellig fra Panduro

• sende og levere invitasjonene (8.mars)

• kjøpe essenser

• lage bordoversikt (må vente til jeg får svar på hvem som kommer)

Huff…ble ikke så liten denne lista som jeg hadde trodd i utgangspunktet…. :lol:

Skrevet

Tjoohooo!!! Invitasjonene er ferdig trykket og kuttet så nå er det bare opp til meg å gjøre ferdig resten! :hoppe:

har alt liggende klart i bryllupseska mi, så får se om jeg setter meg ned etter helga. Må jo finne tråd som passer til invitasjonen, rød ulltråd tok seg liksom ikke noe særlig ut....

Skrevet

Enig i at rød ulltråd ikke var så pent.

Men gulltråd som er litt tykk kan jo bli kjempefint...?

Eller hva har du tenkt?

Skrevet

Jo, har tenkt at litt tykk gull tråd kan bli helt perfekt!

Angående bildene...de kommer, men du må vente litt til...

Har ikke fått framkalt de enda, men det kommer av alt!! Så da blir du vel fornøyd? :blunke:

Den som venter på noe godt, venter gjerne lenge...(fritt oversatt av camie)

Skrevet
Den som venter på noe godt' date=' venter gjerne lenge...(fritt oversatt av camie)[/quote']

hi hi hi det er sant!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...