Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok du bilde i dag av deg i kjolen?? Dør av nysgjerrighet snart, vil så gjerne se den på deg!

:Nikke:

Skrevet

:kul: He he he dream on.......

:tunge1: jaja, får jo se det uansett om 6 måneder.......er jo ikke lenge til det da...... :lol:

Skrevet

Nei, det gikk bra, jeg brant meg heldigvis ikke....hvordan det gikk med mandlene kan du lese lenger opp i dagboka. Men både gubben og ungene syntes jeg hadde vært flink og at de var gode, så det har minket betraktelig i skåla.... :sjarmor:

Ser ut til at jeg må lage en til porsjon rett før jul. :nisse:

Skrevet

It is now mandag 24.11.2003 at 08:57:41

Event: Camers og Camersmannen gifter seg

Scheduled For 26.06.2004 13:00

7 months 2 days 4 hours 2 minutes 19 seconds or

30 weekends or

215 days or

5 164 hours (3 443 waking hours) or

309 842 minutes or

18 590 538 seconds

Tiden flyr min kjære, tiden flyr.....

Skal du ha flere mandler til jul, må du skynde deg.....

It is now mandag 24.11.2003 at 08:58:36

Event: Julaften

Scheduled For 24.12.2003 17:00

1 month 8 hours 1 minute 24 seconds or

4 weekends or

30 days or

728 hours (485 waking hours) or

43 681 minutes or

2 620 883 seconds

Ha en fin dag :kgblunk:

Skrevet

Å herre jemin, så fort tiden går!!! Skal få tracking nummeret på kjolen idag slik at jeg kan følge den og finne hvor den er....Håper den kommer til jul, men tørr egentlig ikke tro det. Er forresten tomt i brent mandel skåla.... :lol:

Skrevet
Er forresten tomt i brent mandel skåla.... :lol:

:hoho:

Ja ja da er det bare å kjøre på igjen da..... :ler:

Skrevet

Næmmen...har jo helt glemt å oppdatere dagboka på hvor mange måneder det er igjen... :oops:

2 dager på etterskudd...det er nå 6 måneder og 28 dager igjen til vi gifter oss!!

By the way!! Har fått tracking nummeret på pakken min så nå kan jeg følge dens ferd til Norge. Til nå har min kjole vært på følgende plasser....

I følge firmaet, skal jeg ha kjolen min her den 5.desember... :hoppe:

KÖLN, TYSKLAND (siste plassen den har vært på, og blir videresendt nå i morgen tidlig)

PHILADELPHIA, USA

LOUISVILLE, USA

DALLAS, TEXAS, USA

MIDLAND, TEXAS, USA

Skrevet

Nå er det ikke mange dagene til du har kjolen i hus!!! :hoppe:

Tenkte jeg skulle stikke innom for å si at jeg og a mor droppa hele Pals idag, gubben har fri til uka så da får han kjøre meg istedet....

Ellers venter jeg på korsett......

Og du venter på kjole......

Jaggu godt vi starta prosessen tidlig!!

(mamma er godt igang m å teste lay-out på takkekortene våre, det er ikke bare jeg som er tidlig ute...) :ler:

Er du oppdatert på antall ferdiglagede invitasjoner ennå?

Skrevet

Eeeeehhmm.... :oops: Har faktisk ikke laga ferdig en eneste invitasjon....

Tenkte jeg skulle vente med det til over jul, har nok å stri med nå likavel.

Ringte firmaet som frakter kjolen min og i følge dem skulle kjolen min være i Oslo i morgen!! Han sa at jeg kunne ringe da å få ett nytt nummer på pakken for å følge dens ferd gjennom norge. Begynner selv å tro på at jeg får kjolen min på fredag!... :sjarmor:

Var ikke klar over at pals solgte rød marsipan, så om du likevel skal dit, kanskje du Tex kan være så snill å kjøpe med til meg også? (tror ikke pals sender pakker, isåfall må jeg gå gjennom cacas og de er dyrere enn det pals er) Marsipan er liksom ikke så kult å farge da....så når man kan kjøpe den ferdig farget så er det vel ikke noe spørsmål om hva man skal gjøre!

Skrevet

Klart jeg kan kjøpe marsipan til deg, med de selges bare i to kilos pakker, da..... Så kult at du kanskje sikkert får kjolen din på fredag!!

Kanskje vi skal utveksle bilder av hverandre på mail...??

Skrevet

2 kilo marsipan er ikke det litt drøyt å lage roser av da? Jaja, da kan jeg spare det til en senere anledning om det ikke blir brukt opp.

Var såvidt at jeg så hva du hadde skrevet i pitteliten skrift, men JA klart det!! :sjarmor:

Skrevet

:kul: kjolen min er ankommet Norge og er sendt fra Oslo og er på tur nordover!!! :sjarmor::enig::hoppe: :D *verdens største glis*

da tok det jammen ikke lang tid fra USA og over dammen. Det tok nøyaktig 7 dager fra den ble sendt til den kom til Norge og ytterligere 2 dager til den ankommer meg!! JIPPI!!! Jeg har kjole før jul.....tra lala la la la!!! Så da har det bare tatt kjolen 9 dager å komme til Norge og frem til meg!

Skrevet

Klodre klodre klodre!!! Jeg KJEDER MEG!!!!

*slite seg løs fra dataen å sette seg ned å glo på tv'en midt i natta*

Klarte ikke det heller!! Pokker også!! har du noen gang hatt så mye energi at det kjennes ut som du har en hel hærska av lopper som løper rundt i blodet ditt?? Kunne løpt maraton og vasket til jul sikkert 40 ganger nå.

Kan ikke legge meg nå heller for da går all energien min ut over sambis, han bruker å få gjennomgå når jeg har for mye energi....

Jeg plager livet av han, vekker han midt i natta, raver og herjer på. Stakers mann... :lol: Moro synes nå jeg, men han synes ikke det er særlig kult.

Det dummeste jeg har gjort i dag var jo å sette på den hersens techno musikken! Energien vil jo ingen ende ta.... :o

Ingen som er våken på denne tida av døgnet heller! A-mennesker hele gjengen. :evil:

Hadde jeg bare hatt materialene til invitasjonene hjemme så kunne jeg laget 62 stykker nå! men de er jo selvfølgelig på jobben til mams...

Kjolen min kommer om 2 dager viss det var noen som ikke visste det allerede... :hoho:

Skrevet

Vente på kjole kan du gjøre på dagtid, natta skal brukes til soving!!!

*være streng m Camie*

Du må komme deg i seng, og kutte ut den hersens techno musikken din, du trenger energien til anatomieksamen!

Venter spent sammen med deg på kjole, er skikkelig nysgjerrig på åssen du ser ut i den.....

Du har jo sett bilder av meg i bare underskjørtet, så da skulle det bare mangle at ikke jeg fikk se bilder av deg.... :sjarmor:

Skrevet

Ja, det skulle jo bare mangle ikke sant? Ikke mange som får se deg i bare undiken.... :sjarmor:

Skrevet

Kan ikke postmannen komme snart da???!! :roll:

KJOLEN MIN KOMMER I DAG!!!!

:sjarmor::sjarmor: :D :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

*tromme på bordet m fingrene*

Vente vente vente vente vente vente vente vente ......

Skrevet

Hehhee....... :blunke:

Kjolen kom helskinnet frem og det tok bare 9 dager!!

Kjolen er prøvd og henger pent på skapet mitt, så blikket mitt "flyter" smått til skapet for en liten snik titt.... :wink:

Jentungen har sett kjolen for hun er hjemme fra skolen i dag, og hun syntes mamma'en var kjempepen! Men jeg fikk jo ikke lukket den i ryggen, vanskelig når man er uten kyndig hjelp. Den hadde et innebygd og flott underskjørt, men tror likevel jeg vil ha et med ringer under slik at jeg får løftet den enda mer ut fra kroppen. Dette blir kanonbra!! Slepet er fa faen så langt!!.... :hoho: men likevel sinnsykt så lekkert! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...