Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lager middag, og har store planer om å male en hylle i kveld hvis jeg greier å rive meg løs fra KG forumet... :gjeiper:

Det burde jeg også ha gjort...:sukk: Tviler på at jeg gidder - det blir nok KG - og muligens litt husarbeid, ettersom jeg har skrevet i dagboken at målet er å få gjort det før dagen er omme... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Calamity Jane
Skrevet

Bli smartere...

For et flott prosjekt! Lykke til med det :klappe:

Skrevet

Pizza i ovnen, blir filmkveld bikkja og kanskje et glass for å feire at ønsket skoleplass er i boks:) Burde vel vært ute i sola, men sofaen er også god;)

Skrevet

Göteborg - here I come. Shopping!!

Skrevet

Hjemmekveld. Bare kose meg og gjøre sånt som jeg får lyst til. :kaffekopp:

Skrevet

Idag skal jeg i utdrikningslag. Vi skal spise middag også se hva som skjer etter det.

Dere da?

Skrevet

Ser film med barna, etterpå skal vi lage pizza og kose oss. Blir vel et glass vin eller to når de er i seng, naboen kommer over en tur. :)

Skrevet

Leser til eksamen og se på TV er nok min lørdag.

Gjest Enchanted
Skrevet

Sitter hjemme og har en dårlig dag generelt, ispedd litt kjærlighetssorg, så her blir det ikke mye liv...

Skrevet

Har laget verdens beste pizza, men nå dør jeg av ensomhet. Så tar en tur ut på byen alene!

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg har besøk fra Irland. Vi har vært og badet og grillet i parken, og nå tar vi kvelden.. :natti:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikveld blir det grilling og fest!!! :skaal:

Skrevet

Er blakk for tida, så det blir nok foran tv ikveld, som de fleste andre dager.

Skrevet

I kveld blir det kino med samboeren og et par venner, og senere tar jeg kanskje turen innom en fest som noen gode venner av meg har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...