Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Være hjemme med barna mine. Og godt er det, er trøtt etter daten i går :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi en for fredag og en for søndag. Da kan vi ha en for lørdag og.

Hva gjør dere ikveld? Noen som har planer?

Blir "grise"fest her sammen med 40-50 venner og kjente. En hel gris skal grilles.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Planen var å drikke sammen med en kar. Men han svarer ikke på melding, så regner nesten med det er avlyst nå.

Så da blir det hjemmekveld med mat og film :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

VM!!! :nigo:

VM, ja det er VM! :nigo: VM, ja det er VM! :danser:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal sitte på dataen litt og spise troika, og legge meg tidlig.

Litt kjedelig å være alene, men men, sommeren går heldigvis fort. Gleder meg til snø og ski og skøyter :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HAHA, tidlig og tidlig, så ikke at klokka snart er 00.00.

Blir nok sittende oppe et par timer til, med min troika og et glass ananananasjuice :)

Gjest Elijah
Skrevet

Jeg sitter og tar meg noen drinker i mitt eget selskap. Går snart en tur ut i natten for å se hvilke skatter jeg kan finne der.

Kanskje møter jeg noen interessante kvinner fra KG? :)

Endless night, sweet delight ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er med meg selv. spiser godteri, røyker, drikker brus.

snakket litt i tlf med en venninne. det er det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt besøk av søster og svoger. Ikke helt i form. Ny dag imorgen.. Da blir det mye frisk luft på en god, lang fjelltur.

Gjest Elijah
Skrevet

Hvorfor er alle anonyme brukere for tiden?

Hvorfor må man være anonym for å fortelle at man spiser godteri?

Det er jo totalt uinteressant når man ikke vet hvem som sier det :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor er alle anonyme brukere for tiden?

Hvorfor må man være anonym for å fortelle at man spiser godteri?

Det er jo totalt uinteressant når man ikke vet hvem som sier det :)

En er AnonymBruker fordi en er for feig til å stå for sine meninger. Pluss at som AnonymBruker kan en mobbe og trakkasere så mye en vil uten fare for represalier.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ein fredeleg kveld, elleveåringen lagar taco, eg ser på svensk bryllup og spis litt walter's mandler. Mmm! I morgon reiser vi på ti dagars ferie nordover.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ein fredeleg kveld, elleveåringen lagar taco, eg ser på svensk bryllup og spis litt walter's mandler. Mmm! I morgon reiser vi på ti dagars ferie nordover.

Er alene hjemme i dag. Baker pizza og drikker cider. Kom nettopp hjem fra ferie og prøver å få daten min til å komme over. Kjedelig å komme hjem fra ferie når ingen ringer og inviterer meg eller forteller at de har savnet meg.

Skrevet

Jeg pakker ned alt jeg eier og har mens jeg forsøker å ikke rote bort kvelden i sus og dus og surfing på internett. Så tar jeg en øl midt oppi det hele i håp om å komme langt nok i flyttingen til å kunne stikke ut å ta en øl en time før de stenger serveringa i kveld! ;) Altså jeg gleder meg virkelig en hel masse til å flytte, men jeg liker IKKE arbeidet med det, blah!!

Skrevet

Jo nei.. JEG sitter her da å ser film.. har spist god mat og litt chips og dipp etterfulgt av en is..

Passer hunden til en vennine som ligger som et slakt i senga mi nå :gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fått bekreftet at par-filosofien lever i beste vellgående. Når en inviteres bort så er det kun sammen med det samme single bkjentskapet til ens venner. Ergo, initeres det par til noen av sine venner så blir en aldri invitert. Kun om det er bare de single som er invitert. Slik så i aften også.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg har vært ute med venninner, og spist god mat og drukket masse drinker, kunne pult en polakk som så ut som en flaggstang, og gikk hjem alene :ler:

Sender dog sympati til BM, skjønner å du meinår!

Skrevet

Fint vær ute igjen! Da ble det en sykkeltur til foreldrene mine. Ikveld er det grulling og bursdagsfest. Tror det blir bra!

Hva skal dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...