Daiquiry Skrevet 12. juni 2010 #641 Skrevet 12. juni 2010 Være hjemme med barna mine. Og godt er det, er trøtt etter daten i går :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #642 Skrevet 12. juni 2010 Nå har vi en for fredag og en for søndag. Da kan vi ha en for lørdag og. Hva gjør dere ikveld? Noen som har planer? Blir "grise"fest her sammen med 40-50 venner og kjente. En hel gris skal grilles.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #643 Skrevet 12. juni 2010 Planen var å drikke sammen med en kar. Men han svarer ikke på melding, så regner nesten med det er avlyst nå. Så da blir det hjemmekveld med mat og film
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2010 #644 Skrevet 12. juni 2010 VM!!! VM, ja det er VM! VM, ja det er VM!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #645 Skrevet 12. juni 2010 Skal sitte på dataen litt og spise troika, og legge meg tidlig. Litt kjedelig å være alene, men men, sommeren går heldigvis fort. Gleder meg til snø og ski og skøyter
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #646 Skrevet 12. juni 2010 HAHA, tidlig og tidlig, så ikke at klokka snart er 00.00. Blir nok sittende oppe et par timer til, med min troika og et glass ananananasjuice
Gjest Elijah Skrevet 12. juni 2010 #647 Skrevet 12. juni 2010 Jeg sitter og tar meg noen drinker i mitt eget selskap. Går snart en tur ut i natten for å se hvilke skatter jeg kan finne der. Kanskje møter jeg noen interessante kvinner fra KG? Endless night, sweet delight
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #649 Skrevet 12. juni 2010 er med meg selv. spiser godteri, røyker, drikker brus. snakket litt i tlf med en venninne. det er det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #650 Skrevet 12. juni 2010 Vi har hatt besøk av søster og svoger. Ikke helt i form. Ny dag imorgen.. Da blir det mye frisk luft på en god, lang fjelltur.
Gjest Elijah Skrevet 13. juni 2010 #651 Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor er alle anonyme brukere for tiden? Hvorfor må man være anonym for å fortelle at man spiser godteri? Det er jo totalt uinteressant når man ikke vet hvem som sier det
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #652 Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor er alle anonyme brukere for tiden? Hvorfor må man være anonym for å fortelle at man spiser godteri? Det er jo totalt uinteressant når man ikke vet hvem som sier det En er AnonymBruker fordi en er for feig til å stå for sine meninger. Pluss at som AnonymBruker kan en mobbe og trakkasere så mye en vil uten fare for represalier.
Gjest navnelapp Skrevet 19. juni 2010 #654 Skrevet 19. juni 2010 Ein fredeleg kveld, elleveåringen lagar taco, eg ser på svensk bryllup og spis litt walter's mandler. Mmm! I morgon reiser vi på ti dagars ferie nordover.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #655 Skrevet 19. juni 2010 Ein fredeleg kveld, elleveåringen lagar taco, eg ser på svensk bryllup og spis litt walter's mandler. Mmm! I morgon reiser vi på ti dagars ferie nordover. Er alene hjemme i dag. Baker pizza og drikker cider. Kom nettopp hjem fra ferie og prøver å få daten min til å komme over. Kjedelig å komme hjem fra ferie når ingen ringer og inviterer meg eller forteller at de har savnet meg.
Colargol Skrevet 19. juni 2010 #656 Skrevet 19. juni 2010 Jeg pakker ned alt jeg eier og har mens jeg forsøker å ikke rote bort kvelden i sus og dus og surfing på internett. Så tar jeg en øl midt oppi det hele i håp om å komme langt nok i flyttingen til å kunne stikke ut å ta en øl en time før de stenger serveringa i kveld! Altså jeg gleder meg virkelig en hel masse til å flytte, men jeg liker IKKE arbeidet med det, blah!!
Evalilja Skrevet 19. juni 2010 #657 Skrevet 19. juni 2010 Jo nei.. JEG sitter her da å ser film.. har spist god mat og litt chips og dipp etterfulgt av en is.. Passer hunden til en vennine som ligger som et slakt i senga mi nå :gjeiper:
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2010 #658 Skrevet 19. juni 2010 Fått bekreftet at par-filosofien lever i beste vellgående. Når en inviteres bort så er det kun sammen med det samme single bkjentskapet til ens venner. Ergo, initeres det par til noen av sine venner så blir en aldri invitert. Kun om det er bare de single som er invitert. Slik så i aften også.
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #659 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har vært ute med venninner, og spist god mat og drukket masse drinker, kunne pult en polakk som så ut som en flaggstang, og gikk hjem alene Sender dog sympati til BM, skjønner å du meinår!
MissStiles Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #660 Skrevet 26. juni 2010 Fint vær ute igjen! Da ble det en sykkeltur til foreldrene mine. Ikveld er det grulling og bursdagsfest. Tror det blir bra! Hva skal dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå