Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ligger hjemme syk. Skulle egentlig på konsert, noe jeg ikke har vært på på og dag, så det var litt kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle på byn, men den minste gutten min ble syk, så da ble det sofakveld :(

Skrevet (endret)

I dag var jeg på legevakten for å få svar på hva som skjedde da det plutselig føltes som om jeg ble skutt i brystet med hagle mens jeg trente benkpress.

Diagnosen så langt er at brystmuskelen har blitt revet løs fra muskelfestet i kragebeinet.

Endret av Konservativ Mann
Gjest Katee
Skrevet

Nå er det vel strengt tatt søndag allerede. Men jeg sitter barnevakt mens svoger & co er på fest :) Gomler tax-free-snop og ser dårlig tv :)

Skrevet

Var på butikken. Gikk selvsagt til kassa med den søteste jenta. :D

Hater at jeg hele tiden må vente på "hei"-et før jeg selv sier noe.

Dernest gikk jeg hjem i regnet og så Hypercube mens jeg spiste taco.

Weeeee

Skrevet

Har spilt Tekken 6 i kveld, online mot noen jeg kjenner, og utover natten til nå. :)

Så har hatt en fin lørdag for min del. Sosial spilling er noe jeg liker.

Skrevet

Dette har vært en bra lørdag og bedre skal den bli!!

Syklet en lang tur, også besøkte jeg foreldrene mine på veien. Koselig å se dem igjen. Lenge siden sist..

Nå venter jeg på at venninna mi skal komme. Vi skal ha en skikkelig jentekveld. God mat, drikke, prate, se på FF, singstar osv.

Skrevet

Hørtes fristende ut med en skikkelig jentekveld, dere må kose dere!

For min del blir det en relativt kjedelig lørdagskveld... Lesing til Eksamen på gang. MEN det er den siste eksamenen i år, så dette er den siste helga med lesing! :danser:

Skrevet

Jeg sov til nesten fire, spiste pannekaker med blåbærsyltetøy til "frokost", og skal tilbringe kvelden i sofakroken mens jeg ser en film eller to og lærer meg binær telling med fingrene.

Skrevet (endret)

Sov til kl 16:00 idag, etter å ha vært våken i rundt 45 timer før jeg la meg. :P

Så litt senere skal jeg enten spille noe Tekken 6 online, spille noe WoW, eller så får jeg kanskje besøk av en kamerat senere, og får jeg besøk så kan jeg glemme både Tekken 6 og WoW. :S

Men til gjengjeld blir det Guitar Hero/Rock Band 2 og underholdende tv-serier/filmer på menyen. :)

Edit:

Fikk ikke noe besøk, så det ble vist Tekken 6 hele kvelden/natta, har nå spilt Tekken 6 online i 8 timer i strekk faktisk. :D

Hadde mange morsomme/underholdene kamper mot di jeg pleier å spille imot online. Så har vært en veldig god lørdag for meg. :)

Endret av MasterCB
Skrevet

Hmm.. Usikker på hva jeg egentlig skal i dag. :klø: Pappa ringte kl 7 og fortalte meg om en plan.. men jeg halvsov, og husker ikke hva han sa.. :sjenert:

Gjest Ciara*
Skrevet

Jeg skal vel bruke kvelden til å tenke på noe jeg har sagt ja til på jobb, som alle antakeligvis vil synes er dritkult, og bra for karrieren min, men som jeg synes er kjempeskummelt. Ellers skal jeg spise, jobbe med oppgave, og slappe av. Har masse å ta igjen på skolefronten, så denne helga blir ytterst asosial. :/

Skrevet

Hmm.. Usikker på hva jeg egentlig skal i dag. :klø: Pappa ringte kl 7 og fortalte meg om en plan.. men jeg halvsov, og husker ikke hva han sa.. :sjenert:

hehe off, hater når det skjer:P

blir eksamen lesing på meg, har såå lyst å gå ut, hjelper ikke når folk sender mld i hytt å pine på facebook og mobilen om det som skjer i dag og når jeg kommer:( får bare konsentrere meg og eksamen og kg:P

Gjest Nanette
Skrevet

Hjemme-alene-kos med internett, tv, baby og god mat...

Skrevet

chatter med gamle flammer på facebook....

Skrevet

Har holdt tale...

Gikk det bra? :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Gikk det bra? :)

Ja, takk som spør :) Det gikk langt over forventning. Fikk til og med skryt av mange for talen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...