Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, takk som spør :) Det gikk langt over forventning. Fikk til og med skryt av mange for talen min...

Så bra! Det må ha vært hyggelig å få skryt.. :)

Håper det ble en bra kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sola skinner ute og jeg sitter på jobb inne. BU!!!

Ikveld er det MGP. Gleder meg!

Hva skal dere ikveld?

Skrevet

Blir trolig GP kikking hos "date". Er på ingen måte fan av Grand Prix, men litt morsommere når man er flere som ser det sammen. Da kan man i allfall kommentere en del av de pussigste antrekkene :fnise: .

Skrevet

Åpen for det meste i kveld, ingen planer.

Skrevet

Rolig kveld etter en svingom i går, satser på at jeg kan unngå MGP mest mulig og heller slappe av med noen gode filmer =)

Skrevet

Sitter å prøver å lese til eksamen..Det går som dere sikkert skjønner ganske dårlig :sjenert:

Skrevet

Idag skal jeg i bryllup. En barndomsvenninne skal gifte seg. Gleder meg masse!

Hva skal dere idag?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Solen skinner i Trondheim i dag, og jeg skulle gjerne tatt meg en tur ut i parken. Men neida! Jeg må lese til eksamen. BUHU!!

Skrevet

Jeg skal være hjemme alene og har ikke tenkt å kjede av meg noe som helst. ;)

Skrevet

Skal sitte i sola og drikke fin hvitvin i bursdagsfest =)

Gjest redstar
Skrevet

Har ingen aning, sitter her hjemme med Alicia Keys på bånngass mens han mekker på bil... blir nok av chill aften med vin og film :P

Gjest Tidssone
Skrevet

Vært på trening, tatt sol, handlet og snart kommer en venninne innom. I kveld er det nachos og kos med ungene.

En finfin lørdag.

(Det som egentlig burde ha stått her var følgende; I dag skal jeg lese, lese og lese til eksamen.)

Skrevet

Pakket- polert bilen :) , sola meg, og pakket ferdig-- syden i morgen tidlig (grytidlig), 1 uke ..jippi...

Kjede seg er uansett aldri et alternativ.. :jepp:

Skrevet

I dag jeg vært på jobb.

Etter det drog jeg på et kjøpesenter for å kjøpe to gaver. Bursdag- og fødselsgave :)

Har laget middag nylig, og snart kommer bestemor og spiser med oss :)

I kveld skal jeg være med min bedre halvdel! :yvonne:

Skrevet

Litt trøtt etter gårsdagens feiring men heldigvis ikke fyllesjuk. Idag skal det ryddes og pakkes. Reiser på ferie imorgen. Middag hos familien ikveld og.

dere da?

Skrevet

Jeg skal se alle VM-kampene, drikke øl, og så får jeg besøk av en venninne og vi skal vel ut på byen en tur!:D

Skrevet

Male vegger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...