Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal være hjemme å bare slappe av og pleie meg etter gårsdagen festligheter! Vin og spille kvelden med venninner ble til et vors og en skikkelig tur på byn..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter hjemme med feberherjet kropp og har ingen planer utover å trøste meg selv med sjokolade, cola og ghibli-filmer.

Skrevet

I kveld har jeg sett Farmen og spist biff med tilbehør med familien. Nå er dt litt nyheter, surfing, rødvin og så kanskje en film og :humpe:

Skrevet

er på jobb, satser på en rolig natt...

Gjest MissBella
Skrevet

Synes det er en fin lørdag. Sola skinner!!!

Hva skal dere idag?

Skrevet

Har en rolig hjemmekveld -har ligget sjuk og nå ligger jeg etter med eksamenslesing, så da er det bare å bite tennene sammen..! Blir overrasket over hvor mye tid som går med til å glane seg gjennom alt og ingenting på nettet da, har jo nesten ikke orket å lette på lokket på laptop'en de siste dagene -er visst mye å ta igjen der også gitt! :gjeiper:

Skrevet

Jeg drikker vin og ser Sicko.

Og takker høyere makter for at jeg ikke er født i USA!! :biggrin:

Skrevet

Jeg har tangert persen min i benkpress i dag, og feiret med å pule ei dame jeg møtte på nettet. Hun var trang i baken, men jeg fikk den inn til slutt. Hurra for meg! :)

Skrevet

Etter en morsom kveld igår så må jeg ta konsekvensene idag. Fyllesjuk!!! Så det blir sofaen og masse COLA på meg idag.

Gjest Katee
Skrevet

Vino med jentene! ;) og kanskje en tur og sjekke ut Bergensfest??

Gjest Nanette
Skrevet

Kjede meg halvt ihjel. Se tv da kanskje.

Skrevet

Jeg skal se Ironman II, og så drikke et par iiiskalde pils :Nikke:

Skrevet

Maaale leilighet.. holder på å pusse opp en kåk. som skal legges ut for salg.. deretter er det nok noen pils og byen med venner..

Skrevet

Kosekveld med barna. Den ene i seng nå mens den andre sitter her sammen med meg å ser tv.

Blir nok en rolig kveld for meg ja.

Ønsker alle en fantastisk lørdag :)

Skrevet

Idag er det utdrikningslag for en av mine eldste venninner. Gleder meg veldig!! Håper det blir en bra dag!!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er syk, jeg er Mann. Trengs det videre utdypning?

Skrevet

Daakar b_m :stryker på:

Jeg vanner ut pinnekjøtt. Barnehelg = rolig helg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kaster vekk liver mitt på KG

Skrevet

Hadde egentlig lyst til å gå ut ikveld. Men ingen som skal ut.

Så da blir det en rolig kveld hjemme. Ei venninne kommer hit så..

Gjest redstar
Skrevet

Venter på at samboer skal komme hjem fra jobb og dra til et vennepar og grille og drikke champis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...