Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #481 Skrevet 21. februar 2010 Det gikk til helvete gitt! Ikke drikk når du er sliten, smågrinete og trøtt... Skrev unnskyldning til ham i dag, jeg føler meg dødsdum Sympati!
Gjest Emmanuelle Skrevet 21. februar 2010 #482 Skrevet 21. februar 2010 Så du oppførte deg som en dritt mot fyren fordi du liker ham? Jeg aner ikke hva oppførselen min klassifiseres som for å være ærlig. Masete gikk over i bitchy. Jeg vet hvor du vil hen, og jeg skal gi deg rett denne gangen Det er han som er dumt. Du har blitt utsatt for nok en drittsekk. Uansett hva du sa til han i går fortjente han det sikkert. Ikke noe vits å krype i dag. Gir du han en ny sjanse kommer han til å ditche deg igjen. Ny sjanse og ny sjanse fru Blom. Jeg kommer IKKE til å forvente et eneste blikk fra ham fra nå av. Er bare glad vi ikke jobber samme dager Sympati! Takk og takk
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #483 Skrevet 21. februar 2010 Jeg aner ikke hva oppførselen min klassifiseres som for å være ærlig. Masete gikk over i bitchy. Jeg vet hvor du vil hen, og jeg skal gi deg rett denne gangen Ny sjanse og ny sjanse fru Blom. Jeg kommer IKKE til å forvente et eneste blikk fra ham fra nå av. Er bare glad vi ikke jobber samme dager Takk og takk Bra, men håper ikke du har tenkt til å gi han noe blikk heller. Synes mange jenter har alt for lett for å ta på seg skylden når det helt klart er gutten som har oppført seg dårlig.
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. februar 2010 #484 Skrevet 22. februar 2010 Bra, men håper ikke du har tenkt til å gi han noe blikk heller. Synes mange jenter har alt for lett for å ta på seg skylden når det helt klart er gutten som har oppført seg dårlig. Nei, blir nok ingenting fra meg heller Skal bare være overfladisk hyggelig, men jeg synes det er så merkelig når det er han som har tatt initiativ til alt mellom oss. Men men, bort med ham Skal konsentrere meg om jobb og venner, så ordner det seg!
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #485 Skrevet 27. februar 2010 Hva gjør dere i kveld? Jeg pakker og drikker cola! Flyttemodus!
Gjest tronder Skrevet 27. februar 2010 #486 Skrevet 27. februar 2010 Feirer bursdag.. Er heldig å får i allefall 4gjester! har vel bedt 20, der ser man hvor mye "venn" enkelte er, jaja, koser meg med de 4 gode jeg har!
Colargol Skrevet 27. februar 2010 #487 Skrevet 27. februar 2010 Jeg stikker ut på byen med gode venner og skal en liten tur på releasekonserten til PELbo på Samfundet i Trondheim! :D
Tempus Fugit Skrevet 27. februar 2010 #488 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hva gjør dere i kveld? Jeg pakker og drikker cola! Flyttemodus! Lykke til med flytting Her blir det OL, avslapping (og siste rest av sykdom håper jeg), melkesjokolade med kvikk lunsj og smash sjokoladen... Så idag står de to til test mot hverandre =) Endret 27. februar 2010 av Tempus Fugit
Gjest Elijah Skrevet 27. februar 2010 #489 Skrevet 27. februar 2010 Gjøre meg ferdig med dagens leseøkt og kanskje se 30 km med kvinnene. Deretter blir det litt vin med noen kamerater for så å bevege seg ut i natten og se hva magi jeg kan finne der! :rødme: Stay tuned....
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #490 Skrevet 27. februar 2010 Sørger for at kvinner missliker meg enda mer
Gjest Diane Skrevet 27. februar 2010 #491 Skrevet 27. februar 2010 Jeg skriver, har filmkveld meg selv (Peppes filmdeal, men jeg mislikte filmen, så det ble annen film) og drikker Pepsi. Sykdom (sår hals) er gøøøy, not :gjeiper:
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #492 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er så latterlig teit at jeg tok på meg jobbing i morgen samt at jeg jobba hele dagen i dag...Så jeg har kun kvelden/natta på å rydde alle tingene mine, vaske min del av leiligheten og få ut all driten. Og jeg vil se 3mila, samt at jeg ikke sov i natt pga roomien min så jeg holder på å dette overende. Syt og klag! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til dette!
Gjest Diane Skrevet 27. februar 2010 #493 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er så latterlig teit at jeg tok på meg jobbing i morgen samt at jeg jobba hele dagen i dag...Så jeg har kun kvelden/natta på å rydde alle tingene mine, vaske min del av leiligheten og få ut all driten. Og jeg vil se 3mila, samt at jeg ikke sov i natt pga roomien min så jeg holder på å dette overende. Syt og klag! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til dette! Kan du bytte bort vakta i morgen?
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #494 Skrevet 27. februar 2010 Kan du bytte bort vakta i morgen? Nei...og jeg trenger pengene. Jobben var så teit at de satte opp 2 stk som ikke har kompetanse til å gjøre oppgavene som kommer i morgen, så jeg sa meg frivillig siden jeg kan alt som må gjøres. Skal heldigvis bare jobbe til 2-3, så er det hjem, vaske og så kjøre bort alle tingene mine, så vaske litt mer. Jobber fra 05.00-23.30 på mandag, så dette kan bli spennende
Gjest Diane Skrevet 27. februar 2010 #495 Skrevet 27. februar 2010 Nei...og jeg trenger pengene. Jobben var så teit at de satte opp 2 stk som ikke har kompetanse til å gjøre oppgavene som kommer i morgen, så jeg sa meg frivillig siden jeg kan alt som må gjøres. Skal heldigvis bare jobbe til 2-3, så er det hjem, vaske og så kjøre bort alle tingene mine, så vaske litt mer. Jobber fra 05.00-23.30 på mandag, så dette kan bli spennende Usj... det høres kjiiipt ut! Men hvis du tar en skikkelig økt i kveld har du iallfall en sjanse til å komme i mål? Vasking går jo ganske raskt når man har flytta ut det meste?
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #496 Skrevet 27. februar 2010 Usj... det høres kjiiipt ut! Men hvis du tar en skikkelig økt i kveld har du iallfall en sjanse til å komme i mål? Vasking går jo ganske raskt når man har flytta ut det meste? Joda, men så er det spørsmål om energien rekker til! Men men, får bare hive meg rundt!
Tempus Fugit Skrevet 27. februar 2010 #497 Skrevet 27. februar 2010 Joda, men så er det spørsmål om energien rekker til! Men men, får bare hive meg rundt! Lykke til, må få samlet noen venner som kan hjelpe deg med pakkingen da... PS: Smash sjokolade er fremdeles den beste, men kvikk lunsj er definitivt godt oppe på listen ;-)
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #498 Skrevet 27. februar 2010 Lykke til, må få samlet noen venner som kan hjelpe deg med pakkingen da... PS: Smash sjokolade er fremdeles den beste, men kvikk lunsj er definitivt godt oppe på listen ;-) Dårlig med det gitt, hadde i utgangspunktet 5 stk som skulle hjelpe til men her sitter jeg alene gitt! Men er snart ferdig med pakkinga, så det ordner seg Tar en pause og ser 3mila
Gjest Diane Skrevet 27. februar 2010 #499 Skrevet 27. februar 2010 Dårlig med det gitt, hadde i utgangspunktet 5 stk som skulle hjelpe til men her sitter jeg alene gitt! Men er snart ferdig med pakkinga, så det ordner seg Tar en pause og ser 3mila 5 stk, også kunne ingen? Hvorfor ikke det? Dårlig gjort!
Gjest Nanette Skrevet 27. februar 2010 #500 Skrevet 27. februar 2010 Titter innom her jeg. Sitter foran tv med vaniljeis og ser nyhetene på tv2 nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå