Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
Hehe, han har sine øyeblikk ;)

Hvilke komedier ser du på? Vurderer å skru på en jentefilm selv, er ikke noe bra på TV jooo.

mean girls, she's the man :P liker high school filmer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Jeg har jobba som et helvet i dag, så ble det MGP hos en venninne noen timer før jeg nå må sove før det blir enda mer hektisk jobbdag i morgen, og muligens stående 10timersvakt.

Men jeg klager ikke, jeg elsker å jobbe :D

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Liit seint ute nå, men skal på byen med venner. Er i Trondheim og her har de jammen meg starta med å stenge byen klokka 2 så det er bare komme seg ut mens man kan. Nedtur i dag var å ikke ha råd til Thåstrøm eller tid til Jaga Jazzist -det herlige er at da blir det et par øl på brukbar før det skal danses til reagge og dubstep på Blæst!

VI LIKER TRØNDERLAND! :D

Skrevet
Hehe, han har sine øyeblikk ;)

Hvilke komedier ser du på? Vurderer å skru på en jentefilm selv, er ikke noe bra på TV jooo.

Sååå søtt av ham!

Min var også søt i dag. Fikk en rose som han hadde kjøpt på helt eget initiativ fordi han var stolt av meg. Smelter jo helt. :rødme:

Ellers har jeg sovet lenge, networket (hvis jeg skriver for mye her kan jeg gjenkjennes) og slappet av. Herlig!

• 2 uker senere...
Gjest MissBella
Skrevet

Nå holder jeg på å bake muffins. Nam!! Gleder meg til å smake på dem!

:spise:

Ellers blir en rolig lørdag med lesing og TV.

Dere?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ååååh, muffins!

Jeg skal til en venninne og ete på meg alle kiloene jeg har mista i det siste. Går nok i Smash og grændis!

Skrevet

Her går det i både muffins og vaniljebolle baking - søster skal ha fest ikveld (fylte nettopp 25 år), og siden hun er like stor godtoman som meg, så disker storebror opp med litt forskjellig.

Håper det blir gode saker, da jeg har ikke laget noen av disse oppskriftene før...

Ja, og så blir det vel litt festing ikveld da =)

Gjest singeljenta
Skrevet

Har vært på en herlig skitur, og i kveld er det fest:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg sitter og sprer eder og galle, samt angivelig masse bitterhet, på KG.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

BM, jeg leste et innlegg fra deg her som jeg syntes var veldig bra og reflektert, så det er ikke SÅ ille ;)

Gjest MissBella
Skrevet

Det :snø: ute. Frister ikke å gå ut!

Noen som har planer idag?

Skrevet
BM, jeg leste et innlegg fra deg her som jeg syntes var veldig bra og reflektert, så det er ikke SÅ ille ;)

Link???

Skrevet

Jeg kjeder meg som vanlig. Skal spise middag med venner i kveld og kanskje kino. Ikke akkuratt noen drømmelørdag.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er tvunget til sosialt samvær, så det blir dessverre ikke så mange bidrag fra meg her på KG i kveld... :sukk: Oppfør dere fint :cool:

Skrevet

Jeg vet ikke, enten sitte hjemme og surmule, eller gå ut på byen og surmule eller ta på meg en maske? Hm, wått to do?

Jeg BØR gå ut, for i går satt jeg og surmulte, og det kommer jo ikke noe godt ut av det. Men skal jeg ut må jeg hoppe i dusjen, levere til barnevakten, ut å skli på isen, fryse osv. :sukk: Men det kan jo hende at jeg møter noen interessante...

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Det gikk til helvete gitt! Ikke drikk når du er sliten, smågrinete og trøtt...

Skrev unnskyldning til ham i dag, jeg føler meg dødsdum :(

Endret av Emmanuelle
Gjest brutal_mann
Skrevet

Så du oppførte deg som en dritt mot fyren fordi du liker ham?

Skrevet

Skrevet

Det er han som er dumt. Du har blitt utsatt for nok en drittsekk. Uansett hva du sa til han i går fortjente han det sikkert. Ikke noe vits å krype i dag. Gir du han en ny sjanse kommer han til å ditche deg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...