Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får snart besøk av ei venninne :klemmer: Så skal vi kose oss med pølser og brød,fikse oss og dra til en annen venninne av meg,for så å dra ut på byen! Tjoheiii :enig::ler:

Skrevet

Ligge like flatt ut som i går.. :snurt:

Skrevet

Ligger rett ut på sofaen jeg og. Ikke særlig gøy. Håper på å bli frisk fort!

Skrevet

Sitter offshore med ett bilijard bord dekket med påskegodt... Så tror jeg må være med på spinningen ikveld og ;-)

Ellers blir det sikkert litt overtid idag for å prøve og ordne opp i alt det gale "brønntrollet" har klart å stelle istand.

Lykke til stjernedryss

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha sleep over med ei venninne, men hun er blitt syk. Alle andre vennene mine er opptatt/bortreist også. Blir nok til en film og årne litt ting som jeg burde ha gjort for lenge siden :)

Skrevet

Tempus Fugit: Du kan jo ikke gå på spinning når du har biljardbord foran deg! Ta et slag for meg også :)

brutal_mann: Digger den filmen, kos deg :)

Gjest MissBella
Skrevet

Idag har jeg en date.. Andre date med en fyr.. Bare bli kvitt en liten forkjølelse først. Eller håpe på et mirakel!!

Skrevet

Park, pils, grill, venner.

Er jo sinnsvakt bra vær nå :)

hvertfall i oslo.

Skrevet

Middag, ligge på sofaen, fotball og pinex forte - begynner å bli lei etter 3 døgn nå!

Skrevet

Jeg er fortsatt litt :forkjola::fryser: så holder meg inne idag..

Skrevet

Anbefaler ikke å gå i en time med to sixpack i stekende sol, med gnagsår og vannblemmer, og deretter 1 1/2 sixpack hjem igjen en time.. for så å oppdage at det er fullt vorspiel hjemme..

GJemmer meg inne på rommet mitt imens. :sjenert::filer:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Slapper av i sofan etter en het natt med en faantastisk gutt :) Ble ikke mye søvn så jeg tar nok kvelden om ikke så lenge..

Skrevet

Vore på middagsselskap. Nå er det berre å slappe av heime. Eg tykkjer eigentleg det er heilt greitt!

Skrevet

Da har jeg vært med ei venninne i 3 forskjellige brudesalonger. Utrolig gøy! Det ble også tid til lunsj og cafè tur.

Nå skal jeg slappe av på sofaen resten av dagen. Lage meg god middag ikveld og se film.

Hva skal dere?

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Stod opp kl 12, og har bare vært en tur i butikken så langt.

Nå er planen å vaske leiligheten, gå tur med hundene og så rolig kveld hjemme i sofaen :)

Skrevet

Oljeskift på bilen.

Rengjøring av kjelleren.

Handle for kvelden.

Vorspiel hos meg!

Ut på byen i Stavanger!

Skrevet

Jeg skal blind-date i selskap, jeg. Ehe!?!

Har kjent ham en stund.(som venner.ikke den store lidenskapen.) Men nå sa jeg ja til å sees, hjemme i selskap hos venner av han...:-) Skikkelig latino fest, må jo bare bli gøy:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...