Lillaa Skrevet 26. juni 2010 #661 Skrevet 26. juni 2010 Blir fjell/skogtur med venninner og hunder i kveld Kanskje brettspill eller film etter den avhengig av når vi er tilbake.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2010 #662 Skrevet 26. juni 2010 Sliter med hvilken vegg jeg skal stirre i...
Colargol Skrevet 26. juni 2010 #665 Skrevet 26. juni 2010 Pakker, vasker -for nå flytter jeg!!! Åsså blir det litt mat og litt glaning på Sons of Anarchy, 2.sesong! :D
MissStiles Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #666 Skrevet 3. juli 2010 Akkurat kommet hjem fra jobb. Sliten! Så det blir en rolig kveld idag og. God middag og en film! Dere da?
Colargol Skrevet 3. juli 2010 #667 Skrevet 3. juli 2010 Skal sitte på buss til Oslo i natt -så det blir vel mest å se film på laptop'en, forsøke å sove og høre meg gæærn på folk som skravler klokka fire på natta.
Maud Skrevet 10. juli 2010 #668 Skrevet 10. juli 2010 Aner ikke hva jeg skal finne på i dag. Nå er snart leiligheten ferdig vasket, så da er det gjort. De jeg kjenner er utenbys i helgen eller opptatt med sitt, så her sitter jeg og funderer på hvordan jeg skal bruke resten av dagen.. Blir vel ut å gå en tur, kanskje. Liker godt å gå rundt, men Oslo på en lørdag er ganske full av folk (litt folkesky i dag, hehe)
MissStiles Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #669 Skrevet 10. juli 2010 Har ingen planer idag jeg heller. Orker ikke dra inn til byen. Tenkte på å reise på senteret en tur. Kikke litt i butikker og handle noe godt til middag ikveld.
Mir Skrevet 10. juli 2010 #670 Skrevet 10. juli 2010 Skal grille meg på balkongen og lese eksamen. Så blir det bronsefinalen ikveld.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 10. juli 2010 #671 Skrevet 10. juli 2010 God vennine på besøk, en tv serie vi følger med på sammen, middag og noen pils.
Farrah Skrevet 10. juli 2010 #672 Skrevet 10. juli 2010 Skulle egentlig vært på byen med ei vennine,men de planene ble utsatt og hun kom hit for en rolig jentekveld istedet,men jaggu dro hun ikke avgårde på byen allikavel etter en oppringing hun fikk her isted... Ble litt lei meg faktisk..Så da sitter jeg her alene igjen da.Hurra for singellivet!!
Fredagslunch Skrevet 11. juli 2010 #673 Skrevet 11. juli 2010 Sliter med hvilken vegg jeg skal stirre i... Få deg et liv!
Fredagslunch Skrevet 11. juli 2010 #674 Skrevet 11. juli 2010 Skulle egentlig vært på byen med ei vennine,men de planene ble utsatt og hun kom hit for en rolig jentekveld istedet,men jaggu dro hun ikke avgårde på byen allikavel etter en oppringing hun fikk her isted... Ble litt lei meg faktisk..Så da sitter jeg her alene igjen da.Hurra for singellivet!! Det syntes jeg var veldig dårlig gjort!! Har dere vært venninner lenge?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #675 Skrevet 11. juli 2010 Skulle egentlig vært på byen med ei vennine,men de planene ble utsatt og hun kom hit for en rolig jentekveld istedet,men jaggu dro hun ikke avgårde på byen allikavel etter en oppringing hun fikk her isted... Ble litt lei meg faktisk..Så da sitter jeg her alene igjen da.Hurra for singellivet!! Hvorfor ble du ikke med på byen?
Farrah Skrevet 11. juli 2010 #676 Skrevet 11. juli 2010 Fordi klokka var 20.30 og jeg måtte ha skaffet meg både hundepass og transport til og fra og hit og dit,så jeg gadd ikke.Dessuten ble jeg ikke spurt om å ville være med heller før hun var på vei ut døra omtrent så jeg følte meg ikke så velkommen. Det plager meg ikke at hun dro,kjære meg hun hadde da ingen fast avtale om at hun skulle bli her hele kvelden,men jeg føler at jeg har blitt jugd til et eller annet sted her og det liker jeg ikke og gjør meg trist.
MissStiles Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #677 Skrevet 17. juli 2010 Fortsatt . Bare tatt det med ro idag. Lager middag og blir en rolig filmkveld. Dere?
Gjest Calamity Jane Skrevet 17. juli 2010 #678 Skrevet 17. juli 2010 Jeg lager middag, og har store planer om å male en hylle i kveld hvis jeg greier å rive meg løs fra KG forumet... :gjeiper:
Sign Skrevet 17. juli 2010 #679 Skrevet 17. juli 2010 Barnefri i helga, så jeg har vært kjempeflink å trent + kaffebesøk på verandaen til noen venner. I kveld blir det rødvin hos en god venninne
Gjest Nanette Skrevet 17. juli 2010 #680 Skrevet 17. juli 2010 Skulle få besøk men det ble droppa da h*n var sliten etter jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå