Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle egentlig vert hjemmekveld med lekselesing og kjedelig grandis, blei flott middag hos kompis i stede...verdens beste kompis :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi en for fredag og en for søndag. Da kan vi ha en for lørdag og.

Hva gjør dere ikveld? Noen som har planer?

Ut på byen for å feste og for å finne en mann å ha sex med ...

Skrevet

Det blir en rolig lørdag. Rydde og vaske litt i leiligheten. Skikkelig innevær!! Lage meg noe godt til middag ikveld.

Skrevet

I kveld skulle jeg egentlig enten ut og/eller få besøk av en date:) Men jeg gidder ikke noen av delene,så jeg har heller lånt meg en knallgod komedie og skal heller bare slappe av og være litt ego i kveld ;)Så får heller resten av verden våkne med fyllesyke i mårra! : lur :

Skrevet

Leser og skriver på en eksamensoppgave, tar meg en øl og tenker at jeg skal stikke ut for enda en øl med venner en eller annen gang før byen stenger! :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lagd en fantastisk deep pan pizza og sett en grei nok film med Clooney.

Skrevet

Bør en si hvordan en tolker dette? :cool:

...og der så jeg den kommentaren også, og du har rett i at den kan tolkes på så ymse vis, hehe... :lur: ...men det var nok to rett og to vrang-varianten jeg hadde i tankene der. :ler:
Skrevet

For meg er det jobb denne lørdagskvelden. Litt kjipt men greit å tjene extra penger.

Dere da?

Skrevet

I dag skal jeg spise reker med mamma og pappa, og se Skal vi danse :) Lillesøsteren min har bursdagsselskap i dag, så vi er nok godt slitne når barna drar klokken halv 7!

Skrevet

Nok en rolig kveld. Jeg skal pakke ned flere ting i leiligheten mens jeg ser på SKAL VI DANSE.

Skrevet

Innflytningsfest -og så ned på jobben til noen venner for å få en klem eller to før vi vandrer videre ut på byen for å få oss en "Horses neck" innabords. Kvelden er komplett -og folka best! :enig:

Skrevet

Er trist, pusen min er borte :tristbla:

Hva har skjedd med pusen din Thefainter? :tristbla:

Gjest Thefainter
Skrevet

Hva har skjedd med pusen din Thefainter? :tristbla:

Han er borte! Han har ikke vært hjemme på 5-6 dager. Pus er ute-katt, men han pleier aldri å gå langt ut av hagen... Tror hele denne helga blir trist :sukk:

Skrevet

Han er borte! Han har ikke vært hjemme på 5-6 dager. Pus er ute-katt, men han pleier aldri å gå langt ut av hagen... Tror hele denne helga blir trist :sukk:

Å nei!! :tristbla:

Stakar pus og stakar deg! :tristbla:

Små puser kan klare seg lenge da. Håper noen har lokket han inn bare og at du finner han snart!! :klemmer:

Gjest Thefainter
Skrevet

Å nei!! :tristbla:

Stakar pus og stakar deg! :tristbla:

Små puser kan klare seg lenge da. Håper noen har lokket han inn bare og at du finner han snart!! :klemmer:

Tuuuusen takk, Krill! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...