Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikveld skal jeg ha en liten fest. Samlet sammen gode venner. Gleder meg! Håper det blir gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vaske leiligheten og prøve atter en gang på å få lest litt pensum..:S

Skrevet

Jeg får besøk av en kolega. Vi skal spise snop og skravle og tenkte å ta meg et glass rødvind. Herlig å sitte inne i adventstiden :) Skulle ønsket jeg kunne sett den nye daten min. Bare gitt han en god klem liksom ,men det går desverre ikke.

Madde

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Spiser ost og kjeks og ser på skrekkfilm :popcorn:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kom på at jeg kunne pille meg i nesen...

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Kom på at jeg kunne pille meg i nesen...

Men ikke spis busene..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Men ikke spis busene..

Vurderte å hvitløksgratinere dem...

Skrevet

ser Matchpoint og tenker at jeg burde lagt meg

Skrevet

Fortsatt :forkjola: men har pakket litt for det idag. akkurat spist middag. Nå venter jeg på at andre del av X-factor finalen begynner!! :popcorn:

Gjest Thefainter
Skrevet

God bedring MissStiles! :klem:

Jeg lager hjemmelaget lasagne idag og skal se på x-faktor, selv om jeg ikke heier på noen der :popcorn:

Skrevet

Ikveld har jeg en rolig kveld sammen med papegøyen min, med gulerøtter, agurk og dipp. Og noen glass rødvin. Og skal selvsagt se X faktor finale ;)

Skrevet

Har gått en lang tur med bikkja. Sitter nå her med data'n i fanget, og x-factor er på i bakgrunnen - selv om jeg kunne brydd meg mindre. Tv'n er eneste selskap utenom bikkja.

Skal hente eksen om ikke så lenge. Har vært utenlands. Gruer meg til å se han igjen.

Skrevet

Har gått en lang tur med bikkja. Sitter nå her med data'n i fanget, og x-factor er på i bakgrunnen - selv om jeg kunne brydd meg mindre. Tv'n er eneste selskap utenom bikkja.

Skal hente eksen om ikke så lenge. Har vært utenlands. Gruer meg til å se han igjen.

Er det din plikt og oppgave å hente eksen?

Dummeste jeg har hørt. Spesielt når du gruer deg til å se han igjen.

Skrevet

Jeg ser håndballkamp og har fyllanerver etter gårsdagen.. Jeg har en relativt ny flørt som jeg terroriserte i går (etter å ha konsumert noe ala min egen kroppsvekt i alkohol.. :skaal:) Flørten er såpass ny at jeg ennå ikke har hans mobilnummer, eller etternavn for den sags skyld. Men, ved hjelp av en data og litt detektivarbeid så kan man jo finne både nr. og facebook-profil. Og når man først har funnet det, så skal jo man ringe og sende ørten meldinger. For dét er gøy.. :roll: Jeg skjems over meg selv i dag.

• Liker 1
Gjest Thefainter
Skrevet

Mhm! Snakk om å ødelegge helgen for seg selv :forvirret:

Skrevet

I kveld er jeg hjemme og koser meg for meg selv mens samboeren er på jobb! Ser film på TV og ligger som et slakt på sofaen! :sol: også har jeg vært veldig flink til å trene:trene:

Skrevet

Selvsagt er det ikke min plikt eller oppgave, men jeg tilbød meg det. Vi bor nå sammen inntil jeg flytter om en uke.

Skrevet

Lørdag igjen :-o Jeg har vært på shopping, på middag hos en venninne og innom ex og barn for en tekopp. Nå spiser jeg potetgull og lurer på om jeg bør legge meg snart. Og sånn går nu dagan...

Skrevet

Ikveld har jeg latet meg på sofaen foran tv med semifinalen i Snooker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...