MissStiles Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #741 Skrevet 16. oktober 2010 Dette er 3. lørdagen jeg jobber. Gleder meg til å ha fri de to neste lørdagene!
Krill Skrevet 16. oktober 2010 #742 Skrevet 16. oktober 2010 Har vært og spist ute med en kompis... (hjeeelp.. håper ikke han egentlig ville ligge med meg... ) :gjeiper:
Gjest Thefainter Skrevet 16. oktober 2010 #743 Skrevet 16. oktober 2010 Har vært og spist ute med en kompis... (hjeeelp.. håper ikke han egentlig ville ligge med meg... ) :gjeiper: Tja...vi kan jo vente å se var Steinar mener Jeg fikk meg ny mobil idag. Android er annerledes, men kult!
Krill Skrevet 16. oktober 2010 #744 Skrevet 16. oktober 2010 Tja...vi kan jo vente å se var Steinar mener Jeg fikk meg ny mobil idag. Android er annerledes, men kult! Vi vet jo hva Steinar mener.. Dessuten er jeg jo singel - så DA har jeg lov til å ha kompiser av det andre kjønn. tror jeg... ? Har du sett noe til Pus forresten? PS: iPhone er likevel best!
Tempus Fugit Skrevet 16. oktober 2010 #745 Skrevet 16. oktober 2010 Tja...vi kan jo vente å se var Steinar mener Jeg fikk meg ny mobil idag. Android er annerledes, men kult! Android er gode saker, tror nok det blir en sånn på meg neste gang og, med mindre Samsung kommer med ett nytt design... Jeg har sett en film i kveld, og døser litt med "I Robot" akkurat nå, vil egentlig mest ha besøk da, men får se om hun vil komme på besøk!
MissStiles Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #746 Skrevet 17. oktober 2010 Android er gode saker, tror nok det blir en sånn på meg neste gang og, med mindre Samsung kommer med ett nytt design... Jeg har sett en film i kveld, og døser litt med "I Robot" akkurat nå, vil egentlig mest ha besøk da, men får se om hun vil komme på besøk! Kom hun på besøk til deg?
Tempus Fugit Skrevet 17. oktober 2010 #747 Skrevet 17. oktober 2010 Kom hun på besøk til deg? Nei, hun ble lenge hos vennene sine, og jeg var trøtt så jeg måtte kaste inn håndkle rundt midnatt... Får se om jeg kan lokke hen hit i kveld istedenfor
MissStiles Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #748 Skrevet 17. oktober 2010 Nei, hun ble lenge hos vennene sine, og jeg var trøtt så jeg måtte kaste inn håndkle rundt midnatt... Får se om jeg kan lokke hen hit i kveld istedenfor Krysser fingerne for det da!!
Gjest Thefainter Skrevet 17. oktober 2010 #749 Skrevet 17. oktober 2010 Vi vet jo hva Steinar mener.. Dessuten er jeg jo singel - så DA har jeg lov til å ha kompiser av det andre kjønn. tror jeg... ? Har du sett noe til Pus forresten? PS: iPhone er likevel best! Haha! Ja, tror du har lov til å ha mannlige kompiser da Nei, ikke noe til pus. Noen har sagt at de har sett han et sted, men jeg har ikke sett han der iPhone best? Skal vi slåss?? :slåss:
MissStiles Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #750 Skrevet 23. oktober 2010 Kommet hjem etter en tur med danskebåten. Trøtt og sliten. Bare lage noe middag først. Også se på TV og spise godteri som jeg har handlet.
Sequax Skrevet 23. oktober 2010 #751 Skrevet 23. oktober 2010 Sitter med koseklærne på og hører at det knitrer i peisen :rødme: Her blir jeg i kveld! :happy:
Sign Skrevet 23. oktober 2010 #752 Skrevet 23. oktober 2010 Hatt koselig kaffebesøk av to venninner. Nu er det rødvin i glasset og fjernkontrollen i hånden!
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2010 #753 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Skal vi se, oppe tidlig og dro og svømte femtenhundre meter. Dusjet og stelte meg og møtte bestisen på kafe, der ble vi stående og prate med du flotte, kjekke og morsomme karer, som blant annet hjalp meg på med klokka, sølte kaffe på meg og ikke minst sto i vinduet og vinket da vi gikk. Ble like fnisete som fjortiser. SÅ dro vi på loppemarked, hvor vi traff masse kjente, videre til Vestkanttorget, spiste middag på Krisna Cuisine, traff ei venninne til som hadde vært og kjøpt ingredienser til pulepai, hun skulle få besøk. Deretter var det kino og Fox, og dumme Foxen har fått ny teit design, uimponert. Fritt Vilt III var heller ikke noe å trakte etter. Så handlet vi på delikatessebutikk. LUKSUS! Alt i alt GOD lørdag. Endret 23. oktober 2010 av KateW
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2010 #754 Skrevet 23. oktober 2010 hadde vært og kjøpt ingredienser til pulepai ??!!
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2010 #755 Skrevet 23. oktober 2010 ??!! Ja, jeg tror ikke det er mye mer fornuftig å si i den sammenhengen.
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2010 #756 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg lo godt av den. Hun serverer den kun til menn hun ønsker sex med, og det funker hver gang, sa hun.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2010 #757 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg lo godt av den. Hun serverer den kun til menn hun ønsker sex med, og det funker hver gang, sa hun. Så uromantisk og overfladisk! Vel, vel, hva som enn virker for din venninne. Normalt sett behøver man vel strengt tatt ingen pai for å få sex. Men forstår at det kan være en hyggelig inngangsbillett i tillegg til vinen.
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2010 #758 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg tror ikke det er mye mer fornuftig å si i den sammenhengen. Det var en SPØK, Steinar. Jeg ble glad for henne jeg, og dette ble sagt i en spøkefull tone. Hun er altså forelsket, og han i henne, og da ville hun lage noe godt med afrodisik-stil. Men siden hun ikke er verdens beste kokk, ble det en pai, med gode ingredienser, som samme mann har fått før, og sammen har de døpt paien "pulepaien".
Gjest -L- Skrevet 23. oktober 2010 #759 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Du kan ikkje få tak i oppskriften til denne pulepaien?, og kanskje dele den med oss andre Endret 23. oktober 2010 av -L-
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2010 #760 Skrevet 23. oktober 2010 Er redd den er hemmelig, men jeg skal prøve...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå