Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dårlig med det gitt, hadde i utgangspunktet 5 stk som skulle hjelpe til men her sitter jeg alene gitt! Men er snart ferdig med pakkinga, så det ordner seg :)

Tar en pause og ser 3mila :)

Dårlig med vennene der ja...

Får heller sette lit til de norske skijenta, selv om jeg tror de får det tøft... Heia Bjørgen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er syk, kjæresten jobber, og alt er generelt litt kjipt i kveld. Fastfood og Lovlig Blond-filmer ftw! :sjenert:

Skrevet
Jeg er så latterlig teit at jeg tok på meg jobbing i morgen samt at jeg jobba hele dagen i dag...Så jeg har kun kvelden/natta på å rydde alle tingene mine, vaske min del av leiligheten og få ut all driten.

Og jeg vil se 3mila, samt at jeg ikke sov i natt pga roomien min så jeg holder på å dette overende. Syt og klag! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til dette!

roomien :sengekos: ?

Gjest Emmanuelle
Skrevet
roomien :sengekos: ?

Hun hadde sex ja, men det var ikke med meg!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hun hadde sex ja, men det var ikke med meg!

Du trenger ikke være beskjeden, bare spør så får du nok være med :cool:

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Du trenger ikke være beskjeden, bare spør så får du nok være med :cool:

Jeg hadde heller vært sexløs i 100 år enn å nærme meg henne.

Skrevet
Jeg hadde heller vært sexløs i 100 år enn å nærme meg henne.

:fnise:

Gjest MissBella
Skrevet

:sol: skinner ute!! Man burde vel egentlig gå ut. Etterpå.

Idag er det middag og kino med en kamerat.

Dere da?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg skal jobbe og så får jeg besøk av en venninne :)

Gjest Elijah
Skrevet

Med tanke på at jeg har immunforsvar som en kreftpasient for tiden, så blir jeg nok hjemme i kveld siden jeg har blitt forkjølet for andre gang på kort tid.

Kanskje jeg allikevel spaserer meg en tur ut i natten etterhvert for å få i meg litt b-vitaminer og møte litt nye mennesker.

B-vitaminer er vel bra mot forkjølelse? Eller var det C? :fnise:

Skrevet

B-vitaminer er bra for aaaaalt mulig :ler:

Her blir det sofakveld med vin og stearinlys og en film om ikke lenge. Deilig å slappe av :jepp:

Og så har jeg fått roser i kinnene av sola i dag. Full påskestemning med appelsin og kvikk-lunsj.... på balkongen :)

Skrevet

Jeg skal for en gangs skyld bli hjemme -men er hos familien og de får jeg ikke sett igjen før påske, så her blir det bare kos og skravling! :) (og forhåpentligvis er vi alle i seng såpass tidlig at vi klarer å kravle oss ut på ski i morgen, jippi!!)

Gjest MissBella
Skrevet

Hva skal man finne på idag da? Hm..

Gjest Gjesta
Skrevet

Store planer omå være hjemme i mitt eget selskap, lage litt digg mat og ha en sex og singelliv maraton :bolledeig:

Mmm..lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...