Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg har vært på jobb, no har jeg farget håret og ser på skal vi danse og finalen av so you think you can dance.

Hvilken farge? Eller åssen da? Fornøyd?

Hva skal dere idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg farget det mørkt.. samme som før. Brukte et annet merke enn jeg har gjort før, men ble fornøyd :) I dag har jeg og en jeg dater vært i byn på matstreif og så å tok en øl og vin i solen. I kveld er jeg litt usikker på hva det blir. Skulle egetlig på byn, men det ble ikke noe av så tror jeg blir jeg hjemme.

Hva skal dere ?

Skrevet

Jeg skal rydde det rotete skapet mitt. Skal kvitte meg med plagg som jeg ikke bruker lenger. Tror skapet mit ekslopderer snart om jeg ikke gjøre noe. Burde gjort dette for leeeeenge siden! :gjeiper: Endelig har jeg funnet motet.... :lete:

Dere da?

Skrevet
Jeg farget det mørkt.. samme som før. Brukte et annet merke enn jeg har gjort før, men ble fornøyd :) I dag har jeg og en jeg dater vært i byn på matstreif og så å tok en øl og vin i solen. I kveld er jeg litt usikker på hva det blir. Skulle egetlig på byn, men det ble ikke noe av så tror jeg blir jeg hjemme.

Hva skal dere ?

Jeg var på innflytningsfest igår. Det var kjempegøy!!

Skrevet

Hva skal dere idag?

det blir fest på meg ikveld. gleder meg!

Skrevet

Jeg erklærer herved høsten for åpnet. Risgrøt til middag :ler: .

Date opptatt i kveld så dermed blir det bare jeg og boka mi, men det er helt greit for jeg har vært mye på reise de siste ukene så jeg trenger å få vasket og ryddet litt tøy.

Skrevet

Hjemmekveld med tøtta...

Kyllingvinger og godterier..

Lider meg gjennom "Skal vi danse"...

Skrevet

Kjeder meg... Barna hos far og for blakk til å kunne ta turen på byen.. Ingenting på TV, prøver å minske på kaloriintaket så ingenting digg engang... Kjedelig lørdag :(

Skrevet
Kjeder meg... Barna hos far og for blakk til å kunne ta turen på byen.. Ingenting på TV, prøver å minske på kaloriintaket så ingenting digg engang... Kjedelig lørdag :(

"Ingenting" er faktisk bedre enn "Skal vi danse..." ;)

Skrevet
"Ingenting" er faktisk bedre enn "Skal vi danse..." ;)

Hehe ja faktisk veldig enig... Jeg startet heller å lese avisa baklengs mer interessant det ;o)

Skrevet
Hehe ja faktisk veldig enig... Jeg startet heller å lese avisa baklengs mer interessant det ;o)

Mye heller... :)

Skrevet

Æsj, vanligvis trives jeg godt i mitt eget selskap, men i dag hadde jeg egentlig planer, som ble avlyst i siste liten.

Hater folk som avlyser rett før. Har helt sikkert gruet seg til å si i fra hele dagen, som jeg da kunne brukt på å få tak i andre folk til å steppe inn i steden..

Er invitert i to fester, men er ikke i festhumør, så da har jeg kapitulert og tar en rolig kveld.

Men den smaker ikke like godt når det ikke er helt selvvalgt.. :sukk:

Har kuret håret mitt da :)

Skrevet

Er i Bergen på en liten ferie. Har vært på shopping tidligere i dag. Nå er hjemme med min mor og spiser reker og krabber. :)

Skrevet

Æsj, hater å jobbe lørdager. Av en eller annen grunn så er alle jentene jeg jobber med av den typen som er 8ere eller 9ere uten å prøve å se bra ut, og å tilbringe en hel kveld sammen med dem bare gjør meg deppa for da innser jeg hvor ensomt og kjipt livet mitt faktisk har blitt.

Men er jo greit å komme hjem og rekke å se en film før jeg legger meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva skal dere idag?

Skrevet

Skal til en kammerat som bor i Bogstadveien om noen timer. Så blir det ut på en eller annen klubb. :D

Skrevet

So... hvor mange her skal ut i Oslo i kveld? Hvilke steder anbefaler dere, og hvorfor?

Er 35 år, så fjortissene kan godt bli hjemme for min del ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva skjer hos dere denne lørdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...