Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skal ut i kveld. Jeg var på Ute Onkel Donald i går, så i dag blir det et annet sted. Kanskje et sted på Aker Brygge eller noe.

Var bra med liv på Aker brygge når jeg stakk derifra i 22 tiden, så må vel bli en bra kveld der :)

Selv har jeg kost meg 12 timer på jobb idag, så er det ny vakt imorgen..Heldigvis siste jobbhelga mi på en stund :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, du høres også veldig fornuftig ut! hehe

Men da vet jeg i hvert fall hvorfor vi ikke kan bli i sammen ;)

Hehe, det er kanskje sant ;) Men man er bare 18 år en gang :sjarmor:

Skrevet
Hehe, det er kanskje sant ;) Men man er bare 18 år en gang :sjarmor:

Joda, det er sant det :)

Bare pass på deg selv - og husk at alkohol inn, betyr vett ut.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Joda, det er sant det :)

Bare pass på deg selv - og husk at alkohol inn, betyr vett ut.

Det er ikke i alle tilfeller det. Litt alkohol i helgene hører med, men det betyr da ikke at man drikker seg fra sans og samling. Jeg har per dags dato aldri angret på noe jeg har gjort i fylla i hvertfall.

Skrevet
Det er ikke i alle tilfeller det. Litt alkohol i helgene hører med, men det betyr da ikke at man drikker seg fra sans og samling. Jeg har per dags dato aldri angret på noe jeg har gjort i fylla i hvertfall.

Vel, noen drikker seg dessverre i fra sans og samling.

Men jeg personlig har ikke noe i mot litt alkohol på sosiale tilstelninger - det er helt greit det altså når det gjelder voksne mennesker.

Og at du aldri har gjort noe du angrer på taler til din fordel :)

Skrevet

I kveld skal jeg på bursdag til niesen min, jeg... og etter det blir jeg nok sittende her mens vesla ligger søtt i senga si og sover...

Kanskje et lite glass rødvin...?

Skrevet

Jeg skulle egentlig på kino med en kompis, men vi tar det i morgen i stedet. Så da tar jeg meg kanskje en tur til moren min.

Mulig jeg får noe god mat ;)

Skrevet

Planen er å vorse sammen med folk fra klassen også på fest på skolen. Men skikkelig dårlig vær ute jo..

Skrevet

Skal på barbequefest, så krysser fingrene for at det skal slutte å regne.... :regn:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hva skal dere idag?

Innflytningsfest.

Skrevet
Innflytningsfest.

Nei? Jeg og! På Nordstrand her.

Skrevet

Skrubbe dassen og spille NHL09 på Xboxen (det er stengt på gymmet i dag :( ).

Skrevet

Jeg får besøk av daten min. Vi skal lage mat og se film.

Skrevet

Jeg skal være hjemme med brodern å lage noe digg mat :) Er kallt inn som "barnevakt" da, men han er såpass gammel at han heller stikker til kompisene enn å sitte her i sofan å råtne med meg :filer:

Tenkte å lage Kylling med fløtesaus, og ha salat og ris på siden. Har min egen variant av denne retten, så dette blir kos tror jeg :)

Blir vel litt TV og KG ut over kvelden også tenker jeg...

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Nei? Jeg og! På Nordstrand her.

Frogner her, så det er nok ikke samme festen ;)

Skrevet

Blir vist fest hos en kompis..Ender vel opp med å stikke i senga tidlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...