Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt en kjempekoselig lørdagskveld sammen med eksen. Trasket gatelangs og bestilte take away som vi spiste i en park. Det føles alltid så bra å være sammen med han. Noen deilige kyss ble det også. ;) Eneste problemet er at jeg savner han enda mer etterpå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Drakk med shitface'd dritings og dro på by'en, føler meg helt for jævlig. Må spy, kommer til å få knakenende hodepinne i morgen.

Men jeg konverserte med 2 søte jenter og noen random folk, så for en asosial type var det totaly worth it... :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
I dag er det gøy å være hjemme.

Mulig, men synes det er mer givende når folk skal noe som er litt mer spennende jeg.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Drakk med shitface'd dritings og dro på by'en, føler meg helt for jævlig. Må spy, kommer til å få knakenende hodepinne i morgen.

Men jeg konverserte med 2 søte jenter og noen random folk, så for en asosial type var det totaly worth it... :)

:nigo:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg har en ganske kjip lørdag i dag. Jeg er alene hjemme og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg venter på ferien og alle de spreke damene som ligger klar til meg.

Skrevet

Vel, jeg har tatt sommerferie hos foreldrene mine, tar livet med ro.

En stille lørdag, vært en tur på apoteket, kjøpt ekstern harddisk. Måtte ta en høneblund, malt et bord sammen med mamma. Sølte whitesprit på altanen.... venter nå på å forgripe meg på ferske reker med aoli!

Skrevet
Jeg har en ganske kjip lørdag i dag. Jeg er alene hjemme og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Får slenge deg på sofaen å slappe av, eller ta en kjapp ringerunde :P

For min del så venter 8 timer på jobb idag, morro..

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Får slenge deg på sofaen å slappe av, eller ta en kjapp ringerunde :P

For min del så venter 8 timer på jobb idag, morro..

Jeg har slengt meg ned på sofaen, men er ikke akkurat det jeg har lyst til å bruke en lørdagskveld til. Så utrolig waste. Tenkte kanskje å gå ut å spise, men blir litt rart å gjøre det alene da.

Skrevet
Jeg har slengt meg ned på sofaen, men er ikke akkurat det jeg har lyst til å bruke en lørdagskveld til. Så utrolig waste. Tenkte kanskje å gå ut å spise, men blir litt rart å gjøre det alene da.

Finnes vel alltids noen som vil være med deg ut å spise da? Men skal være enig i at det blir litt rart å gå ut å gjøre det alene ja..

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Finnes vel alltids noen som vil være med deg ut å spise da? Men skal være enig i at det blir litt rart å gå ut å gjøre det alene ja..

Hadde det vært noen å ta med så hadde det jo ikke vært noe problem da.. Men skal jo se om jeg får tak i noen. Hater sånne helger.

Skrevet
Hadde det vært noen å ta med så hadde det jo ikke vært noe problem da.. Men skal jo se om jeg får tak i noen. Hater sånne helger.

Syntes slike helger kan være avslappende også, ikke stresse med å "måtte" finne på noe, bare ta ting som de kommer og slappe av.

Selv må jeg vel komme meg avgårde til nok en natt på jobb i nydelig vær..Så du får kose deg uavhengig av hva du måtte finne på :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Syntes slike helger kan være avslappende også, ikke stresse med å "måtte" finne på noe, bare ta ting som de kommer og slappe av.

Selv må jeg vel komme meg avgårde til nok en natt på jobb i nydelig vær..Så du får kose deg uavhengig av hva du måtte finne på :)

Ha en fin jobbdag. Klarer ikke å slappe av jeg, blir så stressa av å sløse bort tiden.

Skrevet
Ha en fin jobbdag. Klarer ikke å slappe av jeg, blir så stressa av å sløse bort tiden.

Den følsen har jeg og i kveld! Bare synd alternativene er akkuratt er mange :(

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Den følsen har jeg og i kveld! Bare synd alternativene er akkuratt er mange :(

Nei, jeg tenker litt på å kjøpe sushi eller noe og, ta med hjem å spise. Det er ikke så veldig mye å finne på alene. Det meste som er gøy sammen med noen er kjedelig alene.

Gjest Cipheria
Skrevet

Eg begynner å kjede meg noko forferdeleg om eg har nokre fridagar, derfor tar eg ikkje ferie om sommaren. Dersom eg sit heile dagen i ro og ser på TV e.l, så blir eg så rastlaus og apatisk. Så ser den. Får og kjensla av at det er noko eg burde ha gjort når eg har fri. Trur eg er blitt traumatisert av alle leksene eg hadde etter skulen. =o

For øvrig har eg vore på 2- timars fjelltur i dag (og); var på 2 støylar. Det har vore sol og fint idag, men no ausar regnet ned. Hadde det ikkje vore for at eg nettopp har dusja, så hadde eg sprunge ut. Elles sov eg lenge, det er slitsamt å stå opp kl 5.30 for å gå på jobb i vekene.

Skrevet
Nei, jeg tenker litt på å kjøpe sushi eller noe og, ta med hjem å spise. Det er ikke så veldig mye å finne på alene. Det meste som er gøy sammen med noen er kjedelig alene.

Jepp, Sushi var ikke så dumt. Aldri smakt det. Kanskje vert å prøve i morgen :)

Skrevet (endret)

Mulig en tur ut, men alle kompiser/venninner er jo ute og reiser eller er med dama/typen sin, så kanskje det bare blir en film og nettet... :kjefte:

Endret av kristian82
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Mulig en tur ut, men alle kompiser/venninner er jo ute og reiser eller er med dama/typen sin, så kanskje det bare blir en film og nettet... :kjefte:

Samme her. Jeg vil ha single venner!!!

Skrevet
Samme her. Jeg vil ha single venner!!!

Må vel si meg enig i den der ja..Merker at jeg begynner å bli eldre når flere og flere venner begynner å etablere seg ja..

Ble det sushi på deg forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...