Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flørter på faceboook med mine single kompiser... :) (jada, my life sucks!!!)

Er ikke det verste å gjøre det da. Nesten komisk for meg, i sommer hadde jeg masse mannlige single venner på facebook, så ble jeg singel og tror du ikke alle sammen har fått seg dame da, er jo bare håpløst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er pizzadeigen bakt og rullet ut, tomatsausen står og godgjør seg på komfyren, mens jeg NU skal ut en liten tur med hunden, så blir det pizza on god film om en liten stund :) Det er min lørdagskveld, gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir heimelaga pizza her også i kveld! :) Og så har eg ein 4 mnd gammal baby å ta meg av, så eg har nok å henga fingrane i.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger rundt på nett og sludrer med venninne innimellom. Vasker klær for skal snart ut på reise og så kommer jo påsken.

I kveld blir det middag med date :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til en venninne og kose meg med ost, kjeks og vin, og så skal vi på kino etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente

Oi - spennende med date !

Selv er jeg litt småfyllesky og ligger på sofaen, ser litt på tv og litt her inne.

Men tror naboen over meg holder på å rive en vegg eller noe og det passer ikke formen min i dag !!!! Banker og borrer og har holdt på siden kl. 10 i dag tidlig JIPPI Går snart på veggen

I tillegg blir det enda en bytur i kveld, uff, 2-dagers tar på he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med litt skole i dag, og i kveld skal jeg på en kulturell aften med noen venninner.. Det blir nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_damen_*

I kveld skal jeg ikke gjøre noenting, og jeg gleeeeder meg:)

Har jobbet hele uken, ungene er hos pappaen og mor skal strekke seg ut på sofaen med en tullefilm og en stor kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gutt_*

Jeg har runket 5 ganger til nå i dag, og regner med tosifret antall før dagen er over.

SATAN, jeg elsker fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner lørdagen med å jobbe jeg.. Hva gjør dere?

Jeg skal lage meg en skikkelig god middag nå. Også kose meg på sofaen og se på TV. Dårlig råd så ikke mye annet jeg kan gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har jobb helg så det skjer lite hos meg denne helgen. Men etter jobb idag skal jeg møte en venn av meg. Vi skal ut og spise. se hva vi finner på etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_linda_*

Jeg har handlet inne god middag og godteri! Håper det er noe bra på tv.. Eksamensperiode ja!! Men synes faktisk det er deilig å slappe av i sofakroken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...