Hinata Skrevet 28. februar 2009 #141 Skrevet 28. februar 2009 Har ikke fått av meg pysjen i dag Også har jeg spist brownies til den store gullmedaljen..
Gjest MissBella Skrevet 28. februar 2009 #142 Skrevet 28. februar 2009 Det blir nok en hjemmekveld på meg. Nettopp spist middag og nå ser jeg på film. Tror jeg skal drive med litt scrapbooking og. Også har jeg spist brownies til den store gullmedaljen.. Brownies høres godt ut!
simba80 Skrevet 28. februar 2009 #143 Skrevet 28. februar 2009 Har spist pizza med mannen min, han skal ut med jobben i kveld så da sitter jeg hjemme og slapper av med godis og film...litt kjedelig altså...
Gjest singel Skrevet 28. februar 2009 #144 Skrevet 28. februar 2009 Har spist pizza med mannen min, han skal ut med jobben i kveld så da sitter jeg hjemme og slapper av med godis og film...litt kjedelig altså... Hva gjør du på singelforumet?? hehe, jeg skal ikke si noe, er kun gressenke selv i helga. Har ingen planer da, skal på butikke å kjøpe glasscola :D
Gjest gullego Skrevet 28. februar 2009 #145 Skrevet 28. februar 2009 hva skal jeg gjøre i kveld da? hadde en super jentekveld i går...men nå er jeg on my own... blir fort usunn spising, og tvkveld og pc nerding:) jeg er iallefall i ferd med å bli min egen bestevennine
Morea Skrevet 28. februar 2009 #146 Skrevet 28. februar 2009 Har ingen stemme overhode idag, og føler meg litt pjusk. Har vært innom kontoret, og det var ikke så fruktbart som jeg hadde håpet. Litt ullen i hue. Så nå ble det hjemmelaget pizza og et glass ripazzo. Og så skal jeg se noen episoder av favorittseriene mine. Ikke så verst egentlig, jeg er godt selskap om jeg skal si det selv!
bergensjenta83 Skrevet 7. mars 2009 #147 Skrevet 7. mars 2009 Hva skal dere i dag? Jeg skal ut på byn å feire en venninne sin 30 årsdag. Gleder meg masse. Kommer masse folk jeg ikke kjenner så det kan jo bli gøy.
Cata Skrevet 7. mars 2009 #148 Skrevet 7. mars 2009 Har vært på biblioteket og hamstret bøker til den store gullmedalje så i kveld er det sofaen, en bok og meg. Må vel ha noe mat også utpå dagen (lørdagsgrøt?) og så skulle jeg hatt generalopprydning på soverom og bad. Dvs badet er greit nok "utvendig" men jeg har et skap der som gir meg dårlig samvittighet bare jeg kikker inn i det.
Hinata Skrevet 7. mars 2009 #149 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Skal på kaffedate i dag Får se hvor langvarig den blir... Ellers så er det vel som vanlig mye skolearbeid som burde gjøres Endret 7. mars 2009 av Hinata
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 7. mars 2009 #150 Skrevet 7. mars 2009 Nå har vi en for fredag og en for søndag. Da kan vi ha en for lørdag og. Hva gjør dere ikveld? Noen som har planer? Jeg skal på Åge Aleksandersen-konsert på Samfundet. Først skal jeg med store ambisjoner om å være sjarmis hele kvelden, drikke meg usannsynlig snydens, bare for å ødelegge dagen i morgen og gi ut nummeret mitt til menn som jeg ville gått i stor omvei rundt på gata. Deretter er sannsynligheten svært stor for at jeg fisker frem telefonen og sender kåte eller flørtende sms til tidligere one night stands det aldri ble mer av. Sannsynligheten for at jeg får svar varierer med hvor mange skrivefeil jeg har og hvor seint jeg bestemmer meg for å sende melding. Får jeg svar ender jeg opp med å ha sex med noen jeg i edru tilstand har tenkt som Maria Mena om: "You`ve had som detours, some stupid men, now you know what not to do again". Alt dette kommer helt garantert til å munne ut i en søndag med Hagen Daz iskrem i magen, dårlige filmer, eksamenslesing og en groende visshet om at mine mistanker er bekreftet: samfunnet slik det er nå (og jeg) er blitt så åpent at vi ikke lenger skiller ærlig åpenhet med vulgær, full, seksuell og overfladisk åpenhet. And therefore we drink.
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. mars 2009 #151 Skrevet 7. mars 2009 Hva gjør du på singelforumet?? hehe, jeg skal ikke si noe, er kun gressenke selv i helga. Har ingen planer da, skal på butikke å kjøpe glasscola :D
Gjest Lommerusk Skrevet 7. mars 2009 #152 Skrevet 7. mars 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. mars 2009 #153 Skrevet 7. mars 2009 Jobbe.. Blir sikkert sittende her på kontoret til ut i de små nattetimer. Herregud, jeg må virkelig få meg et liv.. I dag skal jeg ut i bursdagsfest, gleder meg til det, skal møte mange gamle venner. Jeg gleder meg ennå mer til i morgen da, for da skal jeg møte en gutt jeg liker veldig godt
Gjest Hollow Skrevet 7. mars 2009 #154 Skrevet 7. mars 2009 Det laurdag idag, ja. Eg skal gjere ferdig ei innlevering (skulearbeid). Elles skal eg spele litt GC og lese nokre bøker eg nettopp har fått meg. Skulle sikkert ha vaska litt og, men eg får sjå kva eg har tid til. Eller meir korrekt; kva eg gidder. Herregud, jeg må virkelig få meg et liv.. Eg ser ikkje kva det skulle vere godt for
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #155 Skrevet 7. mars 2009 Ble visst jobbing på meg og, gitt. Skal ut og spise og kanskje unne meg en øl eller to med en kamerat litt seinere, og slappe av med tv-serier og digg utpå kvelden/natta. Men står over fylla, har en deadline jeg må nå og kan ikke ødelegge søndagen! Synes egentlig det er ganske greit å jobbe i helgene jeg, av en eller annen grunn får jeg gjort dobbelt så mye da! Og så tar jeg nok "helg" i ukedagene, foretrekker faktisk både fylla, shopping og kafébesøk på hverdager fremfor i lørdagskaoset. Det er fordelen med å være singel - man gjør akkurat hva man vil, akkurat når man vil
Gjest Lommerusk Skrevet 7. mars 2009 #156 Skrevet 7. mars 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest MissBella Skrevet 14. mars 2009 #157 Skrevet 14. mars 2009 Da er det lørdag igjen. Noen store planer for kvelden, folkens?
Gjest nysingel Skrevet 14. mars 2009 #159 Skrevet 14. mars 2009 Som svært lykkelig nysingel skal jeg i kveld ta med meg endel saker og tilbringe første natt i den nye leiligheten min!! Har bodd sammen med ex`en i 2-3 måneder etter at det ble slutt, og det har vært som å gå på glødende kull og borre uten bedøvelse Men nå!! Nå, endelig! Livet blir ikke stort bedre.
MissStiles Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #160 Skrevet 14. mars 2009 Jeg får besøk av ei venninne. Vi skal kose oss med god mat, drikke, TV (frusterte fruer), singstar og skravling. Det blir bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå