Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tenkt meg på dj.Tiesto i kveld, og mimre litt om 90-tallet. :digge:

Og forhåpentligvis flørte og ha det artig.

Videoannonse
Annonse
Gjest MissBella
Skrevet

Det er lørdag og sola skinner ute. Håper været holder seg.

Hva skal dere idag?

Skrevet (endret)

Jeg skal på date etterpå!!! :ler:

Også skal jeg ut og spise middag med ei venninne ikveld.

Endret av MissStiles
Skrevet

Jeg skal i bursdagsparty hjemme hos en venninne :)

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg skal møte ei venninne som bare er i byen idag. Gleder meg til å se henne igjen!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

sitter bare hjemme i kveld, rydder litt og prøver å få gjort litt ting, skal gå lang tur i morgen så prøver å få gjort ting i dag/kveld.. ville ut, mn de fleste venninene har typer å ville sitte hjemme...

Skrevet

Vel, jeg skal også sitte hjemme. er egentlig litt lei av det fyllemaset og det nytter ikke å bli med venna mine ut å tro det bare blir den ene pilsen, no way!

Men hvis det er noe som kjeder seg like mye som meg ikveld, så er det bare å sende meg en pm, så kan vi snakkes på msn:)

Skrevet

Dagen før 17 mai. Hva skal dere idag?

Skrevet

Lese til eksamen >__<

Skrevet

Skal sitte på skolen å jobbe med bacheloroppgave... Kanskje man multitasker å ser litt fotball/grand prix på nettet mens man jobber...

:roll:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg skal ut på byen selfølgelig. Nekter å sitte hjemme og kjede meg for tiden. Skal på frokost til en venninne i morgen tidlig, men jeg skal ikke la det stoppe feiringen på byen i kveld :)

Gjest Gjest_bettina_*
Skrevet

Leser til eksamen, både i dag og i hele morgen også gitt. Blir nok ikke tid til noe 17.mai-feiring med tre eksamener til uka.

Gjest Gjest_maia_*
Skrevet

Jeg skal kose meg med godteri og GP!

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

Hva skal dere denne lørdagen?

Jeg skal på skolen nå og lese til eksamen, og i kveld blir det sofaen og godteskålen..:)

Skrevet
Hva skal dere denne lørdagen?

Jeg skal på skolen nå og lese til eksamen, og i kveld blir det sofaen og godteskålen..:)

Min dag kommer nok også til å se sånn ut idag. Eksamens lesing. Men kanskje ute i det fine været.

Gjest Martinus
Skrevet

Det er ikke vanskelig å være singel i min jobb, med såpass mye reisedøgn... Men jeg elsker lørdag.

Da er dagen inne for å slappe av, drar først til byen for å handle god mat og litt godter... hjem, vasker litt - deilig følelse å kunne plumpe ned i sofaen etter en velfortjent økt med husarbeid. Sjekker hva som er på tv, kanskje jeg ringer en venn eller to, så kan vi lage mat sammen. Så blir det å prate litt, før kvelden avsluttes.

Når jeg tenker over det, er jeg jo ikke akkurat aktiv for å endre singeltilstanden. Men det slår meg heller ikke at jeg skal ta en tur ut på byen, jeg er så lei av det.

Så der er jeg igjen ... det er lørdag - jeg blir hjemme... og jeg trives med det.

Jenter, er jeg en treiging eller finnes det dem som liker å være hjemme?

Gjest MissBella
Skrevet

Selvfølgelig er det godt å være hjemme på en lørdag inni mellom. Jeg må ikke ut og feste hver helg eller både fredag og lørdag.

Usikker på hva som skjer her ikveld. Foreløpig prøver jeg å lese litt til eksamen men funker dårlig.

Mulig det blir en liten tur ut? Noen flere?

Skrevet
Jenter, er jeg en treiging eller finnes det dem som liker å være hjemme?

Jeg blir gjerne hjemme. Er så fryktelig folksomt og mye dritt ute om lørdagskvelden a'gitt!

Skrevet

Da blir det byen på meg og møte han jeg møtte forrige helg. Gleder meg til å se han igjen! :sjenert:

Skrevet

Jeg skal kanskje møte en kar, men hvis ikke blir det å være hjemme og slappe av etter en lang uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...