Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp kommet hjem etter noen dager på fjellet. Så i kveld blir jeg hjemme sammen med min mor. Vi skal spise god mat og drikke og kansje se en film.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barna, så vi koser oss. Og da de er i seng så skal jeg kose meg med film.

Skrevet (endret)
Jeg finner ikke på noen ting. Tips??

Youtube? Nett-tv? Tv3 legger ut sine produksjoner der, så hvis du har gått glipp av paradise hotel så finner du det der :fnise:

Endret av Hinata
Skrevet
Youtube? Nett-tv? Tv3 legger ut sine produksjoner der, så hvis du har gått glipp av paradise hotel så finner du det der :fnise:

Hehee :) hmm ja jo, men jeg tror jeg må ta en tur ut :) har sendt mld til ei jeg kjenner. Tror jeg skal ut på byen! Jah :) Nå frister det veldig. Jobb i morgen, så må bare passe på å bli _passe_ full hehe

Skrevet
Hehee :) hmm ja jo, men jeg tror jeg må ta en tur ut :) har sendt mld til ei jeg kjenner. Tror jeg skal ut på byen! Jah :) Nå frister det veldig. Jobb i morgen, så må bare passe på å bli _passe_ full hehe

Lettere sagt enn gjort ;)

Skrevet

Denne helga er det edruhelg, så jeg lagde en fantastisk biffmiddag til bestevenninna mi :) Og nå ser vi fiilm.

Skrevet

Slapper av helt alene. Deilig :) Klarer ikke la være å tenke på en gutt jeg er forelsket i, men som ikke er forelsket i meg (antar jeg) :(

Skal sette på en film og kjøpe litt digg og kose meg videre :)

Skrevet

Er på møte på Gardermoen i helga, og etter en sen middag gikk jeg rett hit igjen. Er for ung til å få kjøpt noe i baren og er syk, så endte vist her i kveld. Igjen.

Skrevet

Blir nok hjemme med en film og digg i kveld også, for det er betraktelig billigere enn å gå ut.

Skrevet

I dag skal jeg for første gang i hele mitt liv på byen som singel. Hjelp. :fnise:

Skrevet
Hva skal dere gjøre i dag?

Ingen store planer. Jeg lurer på om jeg skal invitere meg selv på middag til foreldrene mine men tror jeg heller koser meg hjemme.

du da?

Gjest MissBella
Skrevet
I dag skal jeg for første gang i hele mitt liv på byen som singel. Hjelp. :fnise:

Det blir sikkert moro! :danser:

Skrevet

Tror jeg skal lage hjemmelagd pizza og kose meg med den og kald cola :nigo:

Men før det skal jeg til byen og se etter bukse, shopping gjør godt for et ensomt hjerte :fnise:

Skrevet

I kveld skal jeg lage meg en god middag og slappe av med TV og data - hva som nå enn måtte ha mest å by på. Har vært på farten i noen dager og da er det ekstra deilig å slappe av hjemme.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg skal på byen i kveld :) Skal lage masse drinker og kose meg ute med venninner og kanske noen gutter. Tror det blir en bra kveld :)

Skrevet

Idag blir det hjemme med pizza og cola! Var ute en tur med venninner i går.

Skrevet

Barnefri helg, så da skal det være ost, kjeks og vin kveld hos meg med veninner, så skal vi ut på byen.

Skrevet

Var ute og spiste igår og tok noen drinker med en kamerat i går. Idag blir det avslapping hjemme. skal på butikken snart å handle inn litt her . Kanskje se en film.. får se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...