Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Har vært og ruslet i byen en stund, vært på cafe med en venninne. Er hjemme nå og ser litt på TV og leser på kvinneguiden. Skal på byen litt senere, kanskje møte min..ehm, vet ikke hva han er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbhelg (fjerde på rad :( ) og må opp i 06 tiden, så ingen bytur på meg i dag. Ellers er det liten storm her og masse regn, så frister ikke å gå i besøk, så da blir jeg hjemme. Litt kjekt egentlig, for jeg har jobbet så mye overtid de siste mnd at jeg ikke har hatt tid til å slappe av og gjøre nada. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal på kino med en venninne i kveld. Vi skal se Twilight.

Etter filmen drar vi nok enten til meg eller henne og skravler litt mens vi koser oss med hver vår kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singeljenta

I dag skal jeg ut på byn med venner, tror det blir bra:) I går kveld var derimot ikke bra, var hjemme alene (ingen som kunne finne på noe), og det føltes fryktelig ensomt selv om jeg gjorde hva jeg kunne for ikke å synes synd på meg selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en liten tur ut i dag også gitt. En todagers denne helgen :) Var veldig gøy i går, så håper det blir like bra i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på kino med en venninne i kveld. Vi skal se Twilight.

Gled deg! Den filmen er kjempebra!

Jeg får besøk av ei venninne ikveld. God mat og drikke! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Hva bedriver dere i kveld?

Jeg sitter her å leter igjennom cdon.com for å finne noen morsomme komedier å laste ned, men finner ingen bra.

Er det noen som har noen forslag?

Forresten til dere jenter som lengter etter litt romantikk; Jeg fikk min dose romantikk forrige helg ved hjelp av bare en film. Hehe. Den heter Vicky Christina Barcelona.

Jeg anbefaler den på det sterkeste. Den er ikke sipperomantisk da, bare søtromantisk. Bare så det er sagt.

Og sørg for å ha rødvin tilgjengelig -for det kommer dere til å få lyst på. Hihi.

Men ja, forslag til komedier, har dere det?

Da tenker jeg på sånne ala american pie osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre.

Har hatt en nydelig lørdag som singel. Har vasket leiligheten, gått på fjellet med noen venner, stelt pent med meg selv, og laget god middag. Nå når alt er i orden i huset og jeg føler meg vel, skal jeg spise fruktsalat og se en film før jeg kryper ned i nyvasket sengetøy.

Ha en fin kveld alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_truls_*

Jeg drakk tre og en halv Clausthaler (hadde en halv gjen fra Fredagen) og overhørte naboens vorspiel. Da klokken ble halv tolv tok jeg meg en liten lur, før jeg våknet til vekkerkl. klokken fire for da ville jeg overhøre nachspielet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ute å shoppet litt i dag, kjøpte bla. skjeggtrimmer og webcam (merkelig kombinasjon, jau). Ellers slått i hjel en del tid med noe spilling og chatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en veldig bra lørdag. Traff en fantastisk mann som senere viste seg å være en som bor i samme gate som meg! Haha:) Var veldig koselig!

Har du hatt en fin lørdag, MissBradshaw?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig bra lørdag. Traff en fantastisk mann som senere viste seg å være en som bor i samme gate som meg! Haha:) Var veldig koselig!

Har du hatt en fin lørdag, MissBradshaw?:)

Neimen, så artig da! Hordan gikk det?

Jo takk! Forrige lørdag var jeg sammen med ei venninne hele dagen. Veldig hyggelig!

Idag ble planene mine avlyst så får se hva som skjer da..

Hva skal dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det "Ringenes Herre" og meg - i bokform. Så filmene om igjen forrige uke og bestemte meg for å lese boka også. (Joda, jeg har lest den før, men den er en av de som tåler gjensyn.) Regner med jeg har kvelden "inne" da :ler: . Har nemlig hele trilogien i en bok.

Forresten - TV3 sender visst "Kate og Leopold" i kveld. Den kan friste til et gjensyn tror jeg. Så den på kino da den kom og mener jeg syntes den var OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel gjest

Sov leeeenge idag, dusjet og spiste frokost før jeg gikk tur i det fine vinterværet med ei venninne. Nå skal det gjøres litt husarbeid og klesvask.

Senere ikveld skal jeg i bursdag til ei venninne, det blir nok både sent og fuktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...