Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Har ingen spesielle planer for dagen. Eg burde gjere lekse, men så sitter eg visst her og slaura i staden for =(

I kveld, om eg blir heime, så skal eg sjå ein film som heiter what dreams may come. Etter det eg har fått med meg, så handlar det om ein mann som døyr og hamnar i himmelen. Men der finner han ut at kona er i helvete. Så då skal han forsøke å få tak i ho. Det kan jo bli interessant. Men eg er ikkje noko til filmmenneskje, syns raskt det blir keisamt. Så spørs om denne greier å holde på interessen.

Endret av Hollow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og roomien skal ha en rolig kveld med tacogreier, litt snop og sikkert en del filmer tenker jeg. Vi gidder ikke gå ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir en fin lørdag selvom jeg ikke har noen spesielle planer idag. Fint vær ute, jeg har lagd smoothie, skal lage noe godt til middag ikveld og se film. Godt å være hjemme og kose seg inni mellom og.

Hva skal dere idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Jeg har akkurat spist middag og nå ser jeg på film. Det blir nok å se på tv/film ikveld. Greit med en rolig helg inni mellom. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat skrevet mitt første innlegg her :)

Skal ut med kameraet om litt (edrukveld)...

...og nå ferdig med innlegg nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg til en kompis jeg ikke har sett på en stund, kos oss med litt pils og poker. Så drar vi ut for å ha det gøy (les: danse).

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme kveld i dag også.. Har jobbehelg så da er greit å ta det rolig :)Har akkurat spist litt mat. Nå skal jeg ha litt hjemme spa.. legge ansikts maske og farge håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest fragment

I dag ble det faktisk en date på meg - bare helt ut av det blå. Fikk plutselig tekstmelding fra en kompis/kollega som var i byen, og ble med på å spise middag med ham. Deretter ble det overraskende nok litt klining, før han dro tilbake til kameraten som han bor hos her borte. Han er ganske så kjekk, og det var en periode hvor jeg hadde et godt øye til ham. Akkurat nå er det ingen følelser involvert fra min side, men det var uansett hyggelig å se ham igjen! Vi skal jobbe sammen i påsken og i sommerferien, så vi får se hva som eventuelt skjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk (heldigvis) karret meg bort til ei venninne, og har sittet og slarvet med henne i noen timer. Godt var det, for jeg har grått på litervis i hele dag.. Fant ut at eksen, som jeg fortsatt bor sammen med, driver med ei ny ei.. :( Vondeste følelsen.. Han var ikke hjemme i går natt... Lurer på om han kommer hjem i natt.. Noen ganger er verden et ondt sted. Føler meg like mye verdt som en sokk nå. Skulle ønske det fantes en av-knapp for følelser for en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...