Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest singel snuppe

I kveld har jeg chattet litt på FB, og snakket i tlf med ei venninne på en annen kant av landet. Drukket ett par kalde øl underveis.

Litt kjedelig, men var på byen igår så har egentlig litt bakrus.

Senga snart her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis Oslo : Hvilken Indisk var det og spiste på? Et sted å anbefale?

Da er jeg hjemme igjen. Vært en hyggelig kveld. Vi spiste på Zaika, en restaurant som ligger under konserthuset i Oslo. Bra mat men litt dårlig service. Ellers er Agra eller The Great India bra steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn teknisk sett er jo dette natt til søndag, men slenger meg på denne koselige datingtråden:) Har nemlig litt tanker rundt dating jeg og..

Så spennende at det er så mange som har hatt vellykka dater da. Moro å lese dette her:)

Møtte en mann forrige søndag IRL for første gang. :sjenert:

Det var veldig koselig og vi skal møtes igjen på nyåret. Kjenner at jeg er betatt! Det føltes ganske riktig, selv om vi bor et stykke unna hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest virvelvind

Jeg tror jeg skal ut. Jeg har jo lovet meg selv å nyte singellivdet og bli glad i meg selv, så jeg tror jeg skal prøve å bevise for meg selv at det går å bare legge mannejakten på hylla å heller ha det gøy med veninner :)

(dessuten skal ikke han ut idag såvidt jeg vet :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får besøk av søsteren min idag.. så det blir en rolig kveld inne idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal først på Jonas B. Gundersen - den lokale pizzarestaurant-kaffebar-greia vi har her. Det er ikke SÅÅ bra der, men det er rett og slett ca den eneste muligheten vi har av sånne plasser..

Skal sitte der og skravle et par timer med ei venninne før vi skal på kino og se "Australia". Er ikke så gemen på den tror jeg, men vi har gratisbilletter, så det blir sikkert verdt det ;)

Endret av desperate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ut i dag. Skal være med på varetelling i morgen, så skal prøve å sovne tidlig.

Blir sittenede altfor mye på pc når jeg ikke har noen i huset å stelle for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Så ble jeg visst hjemme likevel. Jaja, Pirates of the Caribbean på Tv Norge snart. Jeg får bare drømme meg bort i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme. Har ikke så mye penger for tiden, så sparer til Oslo-tur neste helg:) Har vært endel ute i det siste også, så det er ikke noe stress.

Men foreldra mine er på byen i kveld da:P HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme.. Gjør ingenting. Nydumpa og jævlig!!! Holder på å gå på veggene mellom gråte-toktene. Vil ikke sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme.. Gjør ingenting. Nydumpa og jævlig!!! Holder på å gå på veggene mellom gråte-toktene. Vil ikke sove..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme alene. Hadde tenkt meg en tur ut i kveld men droppet det. Sitter isteden og nyter en god rødvin, hører på god musikk og kikker på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, livet skal ikke være lett, Cowgirl:(

Vil bare gi deg en :klemmer:

Du får ha det så bra som du kan ha det, så håper jeg for deg at du klarer å sove litt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer :) Kommer nok å henge på singelforumet oftere nå merker jeg.. Det er jo en positiv ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lørdag igjen. Siden jeg var ute igår så blir jeg hjemme idag. Får besøk av en kamerat. Spille PS3 og se film.

Dere da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb jeg da.. Men var ute en liten tur i går.. Og det var kjempegøy :) Møtte nemlig den søte fyren jeg er litt på flørter'n med!! Ville selvfølgelig reist ut i dag og, men får ta det en annen gang.. Får sende litt flørte-tekstmeldinger i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...