Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg kom hjem fra ferie idag tidlig. For det meste brukt dagen på å pakke ut, rydde bort ting, handle mat ++ Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden også gleder jeg meg til å sove i min egen seng igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lørdag og det :regn: ute.

Hva skal dere idag?

Skrevet

Tar livet med ro nå på dagen. Sov helt til halv tolv :biggrin:

Skal til ei venninne med uteboblebad i kveld, så da blir det bobling og skravling.

Om "daten" min kommer hjem i dag skal jeg forhåpentligvis avslutte kvelden og natta hos han. :hjerter_rundt:

Skrevet

Godteri og surmuling. Neida, jeg bare tuller.

Skal til byen og kjøpe sykkel og nyte regnet. :)

Skrevet

Jeg skal i bursdag til ei veninne i kveld :) blir koslig!

Gjest EmilyLane
Skrevet

Enten i avskjedsparty eller bablekveld hos en venninne :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal i bursdag til en venninne og ut på byen senere.

Skrevet

Skal egentlig på fest, men vet ikke om jeg orker;)

Skrevet

Offm tidlig hjemme etter tidenes mest mislykkede "date" IGJEN. Blir vel atter en gang film og god mat hjemme da. :)

Skrevet
Offm tidlig hjemme etter tidenes mest mislykkede "date" IGJEN. Blir vel atter en gang film og god mat hjemme da. :)

Fortell!

Skrevet

Ja,fortell? :popcorn:

Skrevet

Når dama dukker opp med forslag til leiligheter (brosjyrer) vi kan leie SAMMEN på første date. Da er det noe som sier "Kom deg vekk" hos meg gitt. :)

Skrevet
Når dama dukker opp med forslag til leiligheter (brosjyrer) vi kan leie SAMMEN på første date. Da er det noe som sier "Kom deg vekk" hos meg gitt. :)

Kødder du eller?????? Å det var første gang du møtte ho?? Du måå bare kødde ! :ler:

Skrevet

hehe, niks. Etter ca 10min dro hun fram flere brosjyrer med leiligheter rundt om i Oslo. Det varr litt søtt da, men ja. Var vertfall for tidlig for meg å tenke på å flytte inn med hu gitt :fy_fy:

Skrevet

Haha, nå fikk jeg meg en skikkelig latter. :ler:

Hvordan tok du det, og hvordan tok hun reaksjonen din?

Skrevet
hehe, niks. Etter ca 10min dro hun fram flere brosjyrer med leiligheter rundt om i Oslo. Det varr litt søtt da, men ja. Var vertfall for tidlig for meg å tenke på å flytte inn med hu gitt :fy_fy:

Å hun har du aldri møtt før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...