Gå til innhold

Da var det lørdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Haha, nå fikk jeg meg en skikkelig latter. :ler:

Hvordan tok du det, og hvordan tok hun reaksjonen din?

Jeg tok det ganske bra tror jeg. Satt å spiste og snakket med henne i en halv times tid. Greide å sende en SMS under bordet så jeg fikk en til å ringe meg og si det var krise så jeg måtte bort. Spørs hvordan jeg skal si at jeg ikke vil/tørr ha en 2. date med henne. Hun hadde jo muligens fridd til meg på den :sjenert:

Å hun har du aldri møtt før?

Niks. en vennine satt meg opp for å møte henne. Hun fikk heldigvis sjokk selv når jeg fortalte hva som skjedde så. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tok det ganske bra tror jeg. Satt å spiste og snakket med henne i en halv times tid. Greide å sende en SMS under bordet så jeg fikk en til å ringe meg og si det var krise så jeg måtte bort. Spørs hvordan jeg skal si at jeg ikke vil/tørr ha en 2. date med henne. Hun hadde jo muligens fridd til meg på den :sjenert:

Niks. en vennine satt meg opp for å møte henne. Hun fikk heldigvis sjokk selv når jeg fortalte hva som skjedde så. :)

Hmm...Men om hun aldri har møtt deg før hvorfor hadde hun da med brosjyrene på leilighet? Kunne jo ikke vite om du falt i smak da? :klø:

Skrevet
Hmm...Men om hun aldri har møtt deg før hvorfor hadde hun da med brosjyrene på leilighet? Kunne jo ikke vite om du falt i smak da? :klø:

You tell me :klø:

Skrevet
You tell me :klø:

Tror jeg er det gærneste jeg noen gang har hørt! :lete:

Skrevet
Tror jeg er det gærneste jeg noen gang har hørt! :lete:

hehe, minner for livet vertfall :)

Gjest Gjesta
Skrevet

I kveld skal jeg faktisk være hjemme å se på film, helt alene! Digg :popcorn:

Skrevet

Mast med på hjemmefest, tilbake om et par timer med et nytt syte innlegg :)

Skrevet

Uff, såvidt overlevd 12 timer på jobb, om ikke det er ille nok, så bør jeg komme meg i seng for å komme meg på jobb klokken 0800 til nye 12 timer på jobb imorgen..

Morro helg!

Skrevet

Hva skal dere i dag?

Jeg har akkurat spist frokost. Skal en liten tur til byn shoppe litt, gå på polet.. Blir en tur på byn i kveld. :)

Gjest EmilyLane
Skrevet

Skal jobbe, så får jeg besøk i kveld :)

Gjest skorpio
Skrevet

null penger (faktisk minus hundre kr på kortet), så jeg skal være ubeskrivelig dum og tankesløs og dra på blodfylla med mastercardet! YAY!! :skaal:

Skrevet

Jeg skal til noen venner av meg ikveld. Vi skal ha spillekveld. Tror det blir moro!

Skrevet
null penger (faktisk minus hundre kr på kortet), så jeg skal være ubeskrivelig dum og tankesløs og dra på blodfylla med mastercardet! YAY!! :skaal:

Ja, du høres jaggu veldig fornuftig ut!! :ler:

Skrevet

Jeg skal ut, jeg skal ut, jeg skal ut og drikke meg full :sjarmor:

(Altså det jeg har gjort stort sett hver eneste lørdag de siste 4 årene).

Skrevet
Jeg skal ut, jeg skal ut, jeg skal ut og drikke meg full :sjarmor:

(Altså det jeg har gjort stort sett hver eneste lørdag de siste 4 årene).

Ja, du høres også veldig fornuftig ut! hehe

Men da vet jeg i hvert fall hvorfor vi ikke kan bli i sammen ;)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg skal ut i kveld. Jeg var på Ute Onkel Donald i går, så i dag blir det et annet sted. Kanskje et sted på Aker Brygge eller noe.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ja, du høres også veldig fornuftig ut! hehe

Men da vet jeg i hvert fall hvorfor vi ikke kan bli i sammen ;)

Så du mener det er bedre å sitte hjemme og råtne bort?

Skrevet
Så du mener det er bedre å sitte hjemme og råtne bort?

Nei, men det finnes en mellomting. Har selvfølgelig noe med alder å gjøre også dette da. Behovet for å feste reduseres normalt sett med alderen.

Gjest Miss_L
Skrevet

Jeg skal se på film - "Marley & me" og spise godteri!

Skrevet

Jeg stod opp kl 02.45 i natt for å nå flyet hjem fra Skottland, så jeg skal bare sitte i sofan og tafse på alt jeg har kjøpt :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...