Gå til innhold

Fy Fy liste (om interiørtabber)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jada, men et tre med fin kjole synes jeg er flott.

Vi har jo en del merkelige tradisjoner her i landet.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo egentlig prinsipielt tilhenger av fin kjole da... :D

Ja, fin kjole er jo som regel penere enn stygg kjole :ler: Det er bare det at vi alle har så ulike oppfatninger av hva som er pent... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og egentlig så synes jeg det er til og med STYGGERE om man har all pynt i samme farge eller noe anna "stilrent" Da ser det ut som man prøver så veldig å få det pent - som ei skitten raggete bikkje med rosa sløyfe

:ler:

Smakfull julepynt er en selvmotsigelse av dimensjoner.

Venninnen min og jeg har for lengst funnet ut at julen er tacky, og det er det som er gøy. Vi har fargelys i vinduet og tykke fargede glitterlenker rundt om kring. All god smak kastes på dynga en gang i året, og vi er herlig generøst tacky!

Når jeg hører folk snakke om/ser at de har bare tre-nisser eller skikkelig matching, stilfullt juletre, da fniser jeg litt i nisseskjegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, skal jeg innrømme en dødssynd?

Jeg LIKER vegg til vegg tepper.

Synes det er så lunt, tror det er fordi det gir meg hotellfølelse og jeg ELSKER HOTELLER! Alltid reist masse, med mamma og pappa og som voksen. Skulle gjerne hatt vegg til vegg i hele leiligheten jeg. Da hadde nok våre besøkende løftet øyebrynene :ler:

Men mannen satte foten ned, så det ble parkett i stedet. Mye penere selvfølgelig, og så fikk jeg et stoooort gulvteppe midt på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant... man må se skjønnheten i det stygge for å nyte det fullt ut.

Det ER jo litt komisk når folk liksom "hever seg over" fargede julelys" men de synes det er helt greit å henge matchende ssløyfer i rødt og gull på et halvdødt tre også gå rundt det og synge sanger... hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, skal jeg innrømme en dødssynd?

Jeg LIKER vegg til vegg tepper.

Synes det er så lunt, tror det er fordi det gir meg hotellfølelse og jeg ELSKER HOTELLER!

Har du tenkt på hvor mye drit det er nedi de gulvteppene på hoteller? Sist rensa før slaget på stiklestad, og hver gjest siden har sølt noe på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kunne tenkt meg vegg-til-vegg teppe, 8) men bare på soverommet. Hater kalde morgener med enda kaldere gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på hvor mye drit det er nedi de gulvteppene på hoteller? Sist rensa før slaget på stiklestad, og hver gjest siden har sølt noe på det ;)

Ja, det har jeg tenkt på, så jeg pleier ikke akkurat noe nærkontakt med teppene :lol: Tripper forsiktig avgårde nesten uten bakkekontakt hvis tærne er bare.

Men jeg klarer ikke få vekk denne koselig følelsen likevel. Den ble sikkert plantet i meg som barn, før jeg tenkte på renslighet og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Åh, er enig med Klips der. Vegg-til-veggteppe = reise (ferie). Husker jeg syntes det var så gøy å nærmest sveve ned korridorene, uten at noen kunne høre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Åh... så fint at denne tråden kom opp igjen, for jeg har kommet på mer siden 2003 :-D

- Sånne konjakk-flasker som ser ut som skuter (Larsen?!) stående til pynt.

Også liker jeg faktisk ikke store mørke skinnmøbler og sånne tunge mørke store spisebord med nagler. Jeg vet at mange har det slik og synes det er fint. Men jeg synes det blir for mørkt og tungt.

Er på jakt etter nytt spisestuebord og sliter faktisk med å finne noe jeg liker. Synes alt har samme stil i møbelbutikkene for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Globus-bar...

Fargerike gardiner med blonder/rysjer

"Koreapanel" - selv om det er malt

Kjøkkenfliser med motiver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en spesiell type dekorgjenstander i "kunstglass" som kommer fra Østblokkland,kanskje Polen - som er helt smakløs etter min mening. (Tappert forsøk på å lage abstrakt glasskunst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tulipa

Synes det er veldig bra at vi har forskjellig smak - og så er det så kjekt å lese hva andre synes er helt bak mål .. Iflg unger og mann så er jeg litt overhysterisk når det gjelder innredning og kan jobbe lenge og vel for å få alt i den stilen jeg ønsker meg .. for den er som regel ganske kostbar ..

Hvis jeg skal si noe jeg absolutt ikke liker så er det stuer som er overfylte av digre, mørke tre-masker kjøpt på reise .. Kjenner en som har fulle stuen av disse maskene - i tillegg til gedigne mørke og tunge møbler - det er som om man føler man får alt i hodet .. litt sånn klaustrofobisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere kritisere andres smak?

Det er simpelt å rakke ned på det andre mennsker omgir seg med i hjemmene sine.

(nei, jeg har ikke en masse nips eller furuvegger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...