Gjest Miso Skrevet 22. april 2009 #381 Del Skrevet 22. april 2009 hei søtnosen vil ønske dere en fantastisk tur til paris :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2009 #382 Del Skrevet 22. april 2009 Ha en fantastisk tur til Paris LilleEkorn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. april 2009 #383 Del Skrevet 27. april 2009 Håper dere har det strålende i Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2009 #384 Del Skrevet 27. april 2009 Åååå Paris Håper dere koser dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. april 2009 #385 Del Skrevet 27. april 2009 Hei søta hvordan hadde dere det i paris!!??? :strix: gleder meg til å høre hvordan turen var ikke lenge til bursdagen din!!!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. april 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei hei alle snuppene Paris var helt fantastisk Vi har kost oss masse, gått masse, sett masse og bare hatt det helt topp!!!! For en utrolig vakker by....så mange flotte parker og så mye å se! Jeg skal iallefall tilbake Men; nå er vi hjemme igjen...og jeg har blitt syk...kjente det i går at jeg brygget på noe..og det gjorde jeg ja. Tror jammen jeg har fått lungebetennelse eller noe, for jeg har så sykt vondt i brystet... Så idag har jeg bare ligget på sofaen og sløvet og sovet.. Har time hos legen i morgen, så det passet jo bra. ...ja, jeg blir snart gammel.... Endret 27. april 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. april 2009 #387 Del Skrevet 27. april 2009 Hei jenta mi først av alt, velkommen hjem etter fantastiske paris godt å høre at dere hadde en flott tur og at dere har kost dere masse så.. huff, hva er det jeg leser.. !! stakkars vennen min, å så lungebetennelse da.. håper du blir fort frisk igjen.. bra du skal til legen, selv om det er utrolig kjipt å måtte det på bursdagen sin.. legger igjen en varm god bedrings til deg søtnosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. april 2009 #388 Del Skrevet 27. april 2009 Høres ut som en kjempekoselig helg! Bra du slapp å være syk mens dere var på tur da, om ikke annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. april 2009 #389 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med dagen!! Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere? :blåse: :blåse: Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen, hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så glad: En av oss skal bli den neste! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2009 #390 Del Skrevet 28. april 2009 :blåse: Gratulerer med dagen!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2009 #391 Del Skrevet 28. april 2009 Ooooooh happy day Gratulerer så masse med dagen din Måtte den bli uhorvelig fin på tross av sykdom og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #392 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 28. april 2009 #393 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med dagen Også en god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. april 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 28. april 2009 Ååååååå, god jentene mine!!!!! Dere er jo helt herlige, så jeg blir rørt jeg!! Formen min er bedre, så jeg har ikke noe å klage på!! Kjære kom hjem med en helt nydelig bukett med masse rosa blomster, nydelige!!! Gode mannen min Nå skal jeg til ei venninne og spise is med sjokoladesaus Har visst en gave å få av mannen etterhvert også....er ganske så spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 28. april 2009 #395 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. april 2009 #396 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med dagen kjære du og velkommen tilbake fra romaaaaantiske Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2009 #397 Del Skrevet 28. april 2009 Oooh, hemmelig gave fra mannen på gang, så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Bursdagen ble veldig fin Fikk den nydeligste blomsterbuketten av kjære, nike shox joggesko i svart og rosa, og et gavekort på 1500,- av min kjære. Pluss at han spanderte middag på meg på en asiatisk restaurant. Mannen min er verdens beste Også fikk jeg det søteste kortet, og nå husker jeg ikke helt ordrett, men han hadde skrevet at han håpet at vi fikk oppfylt vårt felles høyeste ønske i løpet av året, nemlig en liten familieforøkelse.. Blir så rørt av at han så gjerne vil ha barn... :rødme: Endret 29. april 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. april 2009 #399 Del Skrevet 29. april 2009 Hei vennen så bra at formen er bedre og at du fikk en fantastisk dag må si at Ekornmannen er virkelig fantastisk, og det er bra for du fortjener kun det beste vi er heldige vi :rødme: krysser fingrene for at drømmen blir virkelighet, mai er en fin mnd masse til jenta mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. april 2009 #400 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så mye med dagen som var i går! Høres ut som om du hadde en fin dag i går. Så søt ekornmannen er da. :rødme: Flott at dere hadde en så fin tur til Paris også! Synd du ble syk, men godt formen er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå