Gjest Miso Skrevet 20. mai 2009 #441 Del Skrevet 20. mai 2009 vi er sååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 20. mai 2009 det er meldt overskyet og bittelitt regn på lørdag.... Det passer ikke med utdrikningslag-planene mine Jeg kan leve med overskyet, men det regnet kan bare holde seg langt unna!!!! ..idag har jeg planer om å jogge igjen! Men først: kafetur med ei venninne etter jobb, gleder meg!! Er sååå lenge siden jeg har sett henne!! Har på følelsen av at vi kommer til å sitte og i flere timer...også "glemmer" jeg hele joggeturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 20. mai 2009 vi er sååå super e er vi !!! moro moro!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 20. mai 2009 Litt trist her.... bestefaren min døde idag Han ble 91 år, så det er jo helt normalt at livet tar slutt da, og vi har bare ventet på det...Men allikevel er det rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. mai 2009 #445 Del Skrevet 20. mai 2009 Litt trist her.... bestefaren min døde idag Han ble 91 år, så det er jo helt normalt at livet tar slutt da, og vi har bare ventet på det...Men allikevel er det rart.. huff vennen min.. så utrolig trist å høre!! vet at det ikke er noe ord som gjør det lettere, bare husk at jeg tenker på deg og sender deg masse varme tanker!! tenk på de gode minnene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #446 Del Skrevet 20. mai 2009 Huff Lille Ekorn, dette var trist. Selv om det er forventet, er det ikke mindre trist. Håper dere tar godt vare på hverandre!! Sender deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2009 #447 Del Skrevet 20. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. mai 2009 #448 Del Skrevet 21. mai 2009 tenker på deg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mai 2009 #449 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er trist når det skjer, uansett om det er forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. mai 2009 #450 Del Skrevet 22. mai 2009 Så leit å høre om bestefaren din... Uansett så må du kose deg med utdrikningslaget i helgen, venter på rapport ang hva bruden måtte igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. mai 2009 #451 Del Skrevet 23. mai 2009 innom med en til deg i den tunge tiden vennen min håper det går bra med deg og at dere får en fiiiiint utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2009 #452 Del Skrevet 25. mai 2009 Uff så trist Sender deg noen varme og tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. mai 2009 #453 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei vennen min... har en følelse av at du har det tungt for tiden, det skjønner jeg godt.. det er tungt å miste en man er glad i, uansett hvor gammel vedkommende er eller hvor forventet det er.. det gjør vondt uansett.. vil bare at du skal vite at jeg tenker på deg, det gjør vi begge her legger igjen masse til deg og sender varme tanker, både fra meg og min kjære her også må du ta vare på deg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. mai 2009 #454 Del Skrevet 26. mai 2009 Innom med en Det er tøft å miste noen som man har nær, vi får trøste oss med alle de gode minnene fra tiden sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #455 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei vennen Nå er det lenge siden du har vært innom her.. huff, har så vondt av deg og det du går igjennom nå.. har vært der selv.. håper du snart er tilbake her, når du orker og føler for selvsagt savner deg vet du tenker på deg og sender deg masse husk at jeg er veldig glad i deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei alle mine kjære Ja, dagene har ikke vært helt lette her, men det går bra nå.. Har hatt så utrolig mye annet å fylle dagene med, men kjenner at jeg ikke orker å være helt på topp hele tiden. Fredag er det begravelse, så det skal bli godt å bli ferdig med den. Kjenner en klump i magen når jeg tenker på det. Torsdag, på Kr. Himmelfartsdag var vi å fikk se han. Det var egentlig bare veldig høytidelig og fint, og det var egentlig ikke noe ekkelt å se et dødt menneske. Han så bare så fredfull ut. Fine bestefaren min.. Miso: tusen takk for alle fine ord og tanker til meg, det setter jeg utrolig stor pris på. Du vet hvor glad jeg har blitt i den vennen min Håper alt er bra med deg også, og at urnenedsettelsen ble en fin avslutning for dere. Tenkte på deg vennen Jeg er utrolig glad i deg også! Twisted, Mazilla, Muffin, MaiL, Dinedama og Ananan, masse til dere alle!! Tusen takk for at dere bryr dere! Endret 27. mai 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. mai 2009 #457 Del Skrevet 27. mai 2009 hei søta mi godt å se deg innom her igjen skjønner godt at det er mye annet som skjer, og at visse ting ikke blir gjort.. men ta det med ro, vi er her og går ingensteder Vit at jeg tenker på deg, vet så inderlig hva du går igjennom!! huff, det er forferdelig tid.. det å vente på begravelse.. Husk på de gode minnene, selv om det absolutt ikke gjør disse dagene noe enklere! Jeg tenker på deg, husk det! Så bra dere fikk se han, det er egentlig en veldig deilig ting å gjøre. Det hjelper litt med å klare å ta avskjed.. jeg syns ikke det er ekkelt å se ett dødt menneske, har sett tre stykker (farfar, pappa og mormor) og det var godt å se dem! Du vet i det minste at bestefaren din ikke har hverken vondt eller sliter lenger, han har det bra nå ta vare på deg selv og husk at jeg er her hvis du trenger meg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2009 #458 Del Skrevet 27. mai 2009 Innom med en varm og trøstende Og håper du har det bra Jeg synes også det er veldig fint å se de døde før de begraves, selv har jeg opplevd å få en indre ro av å se de døde, så blir det ikke fullt så trist allikevel siden de ser ut til å ha det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. mai 2009 #459 Del Skrevet 29. mai 2009 tenker på deg jenta mi sender deg masse tanker og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2009 #460 Del Skrevet 29. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå