Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Så fin frisyre. :)

Kanskje presten mente du ikke passet bra sammen med Espen, og da er det jo flaks du ikke skal gifte deg med en Espen. :ler:

Fra spøk til revolver: Enig i at det var dårlig av presten å dømme forholdet deres ut i fra de minuttene han snakket med dere, men det blir nok en fin vielse likevel. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin frisyre. :)

Kanskje presten mente du ikke passet bra sammen med Espen, og da er det jo flaks du ikke skal gifte deg med en Espen. :ler:

Fra spøk til revolver: Enig i at det var dårlig av presten å dømme forholdet deres ut i fra de minuttene han snakket med dere, men det blir nok en fin vielse likevel. :kose:

:ler: Ja, det er bra jeg ikke skal gifte meg med Espen ;) Haha, men jeg regner med at det skal gå bra.. Familien vår kjenner meg.. og kommer nok til å merke seg i fremstillingen av meg hvis den blir feilaktig.. Nå er det ikke mange dagene igjen:) Sitter å bretter kirkeprogram til den store gullmedalje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Feil bilde ja.. Det forklarer det med luggen ja, jeg stusset også litt på at du skrev noe om det.. Men den "nye" frisyren var også fin!! :jepp: Ikke heeelt ulik sånn jeg var selv på håret faktisk! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal frisøren sminke deg også? Kan fort ta over 3 timer da. Uansett er det kjekt å ha alt for lang tid framfor å ha for kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal frisøren sminke deg også? Kan fort ta over 3 timer da. Uansett er det kjekt å ha alt for lang tid framfor å ha for kort tid.

Ja, jeg begynner å forstå at det e ganske vanlig - ja, skal sminkes også ;)

Ja, jeg liker å ha god tid :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Feil bilde ja.. Det forklarer det med luggen ja, jeg stusset også litt på at du skrev noe om det.. Men den "nye" frisyren var også fin!! :jepp: Ikke heeelt ulik sånn jeg var selv på håret faktisk! :nigo:

:ler:

Jeg håper jeg blir fin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg begynner å forstå at det e ganske vanlig - ja, skal sminkes også ;)

Ja, jeg liker å ha god tid :hoppe:

Det tar ca hundre år å bare krølle. og så må man krølle litt til ;) Er dessuten veldig godt å ha god tid hos frisøren, for man har stresset nok i den siste tiden før bryllupet. Og endelig blir det tid til å sitte ned og bare kooose seg. :) (dessuten blir du nok veldig fin på håret)

Ikke lenge igjen nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ca hundre år å bare krølle. og så må man krølle litt til ;) Er dessuten veldig godt å ha god tid hos frisøren, for man har stresset nok i den siste tiden før bryllupet. Og endelig blir det tid til å sitte ned og bare kooose seg. :) (dessuten blir du nok veldig fin på håret)

Ikke lenge igjen nå :hoppe:

Svigermor hadde aldri sett noen som var så rolig like før et bryllup.. Men jeg har alt under kontroll tror jeg.. å har funnet ut at jeg rår ikke over alt her i verden.. Nå etterpå skal vi ut å kjøpe desserten til bryllupet, se på blomster og sjekke om bestillingen til vinmonopolet har kommet :jepp:

Nei, nå er det bare tre små dager igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har ikke virka særlig stressa egentlig. Men det er uansett godt å bli "pampered". :)

Jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å merke stresset!!! :kjefte:

Vi har bestilt kaker til bryllupet hos en konditor.. Vi bestilte 3 kaker (favorittene våre) hvor da den ene skulle være trekt med hvit marsipan og pyntet med lilla marsipanroser det er så å si all pynt - så har vi sjokoladekake og romkake... Vi fikk en pris på 1100 kr!

I dag ringer min mor til konditoriet å spør om pris på å leie stativ.. det skal de ha 1000 kr for... (mamma hadde fått en pris tidligere på 500kr)

Så.. sier hun dama i andre enden at det blir over 2000 kr for de tre kakene.. Siden det skulle til et bryllup!! eeh... sier mamma dette kan ikke stemme fordi de har fått en pris på 1100 da de bestilte.. Dama i andre enden er bestemt og står på sitt.. Siden kakene skal til et bryllup og at vi skal leie stativ, blir det 2000 kr for kakane alene!!! :kjefte: Mamma blir sint og forlanger at dette blir sjekket opp!

De lovte å ringe tilbake i morgen! Ikke aktuelt at jeg betaler plutselig 1000 kr mer i kaker! når vi ikke har bestilt ordentlig bryllupskake!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter det jeg alltid har sagt. Prisen mangedobles med en gang ordet bryllup står foran. Det er så irriterende. Dessuten er det helt latterlig at de går tilbake på avtalt pris. Det går bare ikke an. Det er helt uvesentlig om kakene skal til et bryllup eller ikke. Det koster ikke noe mer å lage de kakene nå enn det gjorde før.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal få vær så god å ordne opp dette.. for vi har ikke bestilt bryllupskaker, men kaker til et bryllup!

Jeg blir så irritert, så hvis de ikke gir seg, avlyser jeg bestillingen! Sjefen hadde sett i avisen at vi skulle gifte oss.. :kjefte: det er jo helt latterlig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Er det mulig?! Blir så sur når jeg hører sånne ting..! Da jeg bestilte manikyr stod det på prislista at det kosta 350, men siden det var til brud må jeg betale 500... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir fortvila over at de endrer prisen etterpå.

Nå leverer jeg kaker selv, og hos meg er det også dyrere med bryllupskaker. Ikke fordi det er til bryllup men fordi jeg bruker ca 50 timer på en tre etg. kake, fordi de har gjerne mange flere roser enn til ett selskap, der jeg kanskje bruker 3 roser, sammen litt annen pynt som går fortere å lage. ( Bare som en forklaring på at det blir dyrere når det heter bryllup)

Nå skal det sies at jeg ikke tar noe for leie av stativet da, og synes 1000.- i leie var en veeeeldig stiv pris.

Dere får stå hardt på krava, og håper det går i orden.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir fortvila over at de endrer prisen etterpå.

Nå leverer jeg kaker selv, og hos meg er det også dyrere med bryllupskaker. Ikke fordi det er til bryllup men fordi jeg bruker ca 50 timer på en tre etg. kake, fordi de har gjerne mange flere roser enn til ett selskap, der jeg kanskje bruker 3 roser, sammen litt annen pynt som går fortere å lage. ( Bare som en forklaring på at det blir dyrere når det heter bryllup)

Nå skal det sies at jeg ikke tar noe for leie av stativet da, og synes 1000.- i leie var en veeeeldig stiv pris.

Dere får stå hardt på krava, og håper det går i orden.

Bare for at vi skulle ha stativ ble det automatisk til en bryllupskake og prisen steg med 1500 kr... 500 ekstra for stativ.. og 1000 kr ekstra for noen ordinære kaker.. :kjefter: Jeg er så oppgitt, lei meg og frustret ikke nok med dette kakegreiene.. Svigerfar har ødelagt brudepikekjolen! Han har sydd på en diger hello kitty frem på brystet på kjolen... den er enorm :trist::sukk:

Jeg syns nå at hele vitsen med en fin brudepikekjole er borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare for at vi skulle ha stativ ble det automatisk til en bryllupskake og prisen steg med 1500 kr... 500 ekstra for stativ.. og 1000 kr ekstra for noen ordinære kaker.. :kjefter: Jeg er så oppgitt, lei meg og frustret ikke nok med dette kakegreiene.. Svigerfar har ødelagt brudepikekjolen! Han har sydd på en diger hello kitty frem på brystet på kjolen... den er enorm :trist::sukk:

Jeg syns nå at hele vitsen med en fin brudepikekjole er borte :(

Du Kødder???!! :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :sjokkert:

Hva er poenget hans med å gjøre noe sånt? Kjære vene, stakkars deg.

Får du ikke tatt det av da?

Synd du ikke visste det med stativet litt før. Skulle fått lånt ett av meg gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg hadde en stoor keroppi brodert på min brudekjole, det gjorde virkelig en stor del av kjolen :strix: Ikke det man vanligvis forbinder med brudekjole kanskje, men veldig flott :hjerte: Hvis du ikke liker Hello Kittyen så er det vel mulig å ta den bort? HVor gammel er brudepiken? Hun syns kanskje det er veldig stas, men kanskje litt malplassert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Kødder???!! :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :sjokkert:

Hva er poenget hans med å gjøre noe sånt? Kjære vene, stakkars deg.

Får du ikke tatt det av da?

Synd du ikke visste det med stativet litt før. Skulle fått lånt ett av meg gratis.

Nei, jeg kødder ikke :(

Pappa har ordnet opp, når man sitter å ikke vet sin arme råd er pappa god å ha.. (ja jeg snufsa litt i telefonen) over brudepikekjolen og kakene...

Men nå er enden på visa slik - vi betaler 1100 kr for de tre helt ordinære kakene våre som er våre favoritter... og pappa ordner med bryllupskake.. Som han tar med seg fra Orkganger.. han skulle ikke bestille noe mer fra dem!

Brudepikekjolen har jeg mest lyst til å klippe i to.. Hele kjolen er ødelagt.. Dette gjorde han uten å spørre oss først :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene forloveren nekter å komme i kirka.. men han skal fint klare å komme til festen!!!!

Hvor i helvette er logikken! det er vel kirka som er viktigst.. og den er faktisk enklere å komme seg inn i også enn festlokalet!! :kjefte:

Vil ikke marerittet noen ende ta for oss :sukk:

Kjære er kjempelei seg over brudepikekjolen... Og jeg har grått noen tårer... Vi er vel bare slik som brudepar skal være... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...