Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FANFARE!

Vi har trompetist til kirken som skal spille sammen med organisten på inngangsmarsjen, nå leter vi bare etter noter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANFARE!

Vi har trompetist til kirken som skal spille sammen med organisten på inngangsmarsjen, nå leter vi bare etter noter! ;)

Heldig du er!!! :strix:

Jeg ønsket også dette, men organisten som egentlig spiller i den kirken hadde tatt på seg et oppdrag et helt annet sted og tatt med seg trompetisten han pleide å bruke.... men innmarsjen ble bra for det den.

Hvilken innmarsj og utmarsj har dere valgt?

Når det gjelder noter...... må dere lete etter dette også?

Trodde de fleste musikkere som drev med kirkemusikk, vielser etc kunne det meste og hadde noter på det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er!!! :strix:

Jeg ønsket også dette, men organisten som egentlig spiller i den kirken hadde tatt på seg et oppdrag et helt annet sted og tatt med seg trompetisten han pleide å bruke.... men innmarsjen ble bra for det den.

Hvilken innmarsj og utmarsj har dere valgt?

Når det gjelder noter...... må dere lete etter dette også?

Trodde de fleste musikkere som drev med kirkemusikk, vielser etc kunne det meste og hadde noter på det meste

Vi fant trompetisten privat, slik at vi må ordne noter til han.. Organisten er en gammel man.. 70 år minst tror jeg.. så det kan bli spennende.. Han har vel noter etter det jeg forstår.. men vanskelig å få kopiert disse, så vi kjøper noter til trompetisten å leverer på mandag ;)

Innmarsj har vi :Purpose av Nordraak - den er så nydelig å høytidlig :jepp:

Utgang har vi: Bittersweet symphony av The Verve.. det er introen som vi har klippet og limt slik at den står på repeat.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho, helt vanvittig at tiden går så fort, men utrolig glad på dine vegne, så herlig det blir. Endelig liksom, det man har ventet på så lenge! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joho, helt vanvittig at tiden går så fort, men utrolig glad på dine vegne, så herlig det blir. Endelig liksom, det man har ventet på så lenge! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, nå går det utrolig fort.. Jeg kjente at jeg fikk litt hjertebank i dag, når jeg koms til å høre på inngangsmarsjen... Jeg gleder meg :bolledeig:

Nå går dagene fort her du!! :hoppe: :hoppe:

Nå begynner å det å gå fort ja, å ekstra fort går det når vi har så mye og gjøre, dagene er fyllt med små og støre gjøremål :nigo:

----------------------------------------

I dag har vi vært på IKEA, svidd av masse penger på glass, vaser, tegnesaker og annet nips...

Vinmonopolet og handlet inn til drinker, men de hadde bare halvparten av det vi skulle ha så vi må bestille mer som vi henter.

I morgen er det innkjøp av gjestebok, gavebok, barsett vurderer og ta med blenderen vår - slik at vi kan lage herlige drinker, men svigermor har hyret naboen til å stå i baren og han har vel ikke laget så veldig mange drinker tror jeg... :roll:

Lørdag skal jeg få satt på negler så er det undertøysshopping og apoteket for å kjøpe gnagsårplaster osv..

Mandag laster vi opp leiebilen, innom plantasjen så er det rett utover, hvor det er møte med prest.

Tirsdag: prøvetime hos frisør...

Nå går det egentlig bare slag i slag... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som dere har masse å gjøre framover, men utrolig spennende da. Prosessen er jo liksom en del av kaka det også, og med mindre man glemmer hvorfor man tross alt skal gifte seg, så tror jeg også selve forberedelse fram til bryllupet er vel så spennende. Uansett, deilig å få det overstått også da, det er jo tross alt noe man har ventet på en stund. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som dere har masse å gjøre framover, men utrolig spennende da. Prosessen er jo liksom en del av kaka det også, og med mindre man glemmer hvorfor man tross alt skal gifte seg, så tror jeg også selve forberedelse fram til bryllupet er vel så spennende. Uansett, deilig å få det overstått også da, det er jo tross alt noe man har ventet på en stund. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, jeg bare lurer på hva jeg skal bruke dagene til etter bryllupet, for jeg vil jo være sykemeldt i en stund til... Men men.. :) Noe finner jeg sikkert på :jepp:

Planleggingen er bare morro.. Jeg har jo oppdaget ebay på freden frem mot bryllupet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bare lurer på hva jeg skal bruke dagene til etter bryllupet, for jeg vil jo være sykemeldt i en stund til... Men men.. :) Noe finner jeg sikkert på :jepp:

Planleggingen er bare morro.. Jeg har jo oppdaget ebay på freden frem mot bryllupet :hoppe:

Ja, det er jo klart, blir sikkert litt "rart" sånn rett etterpå. Men da har dere sikkert masse bilder å gå gjennom, om det blir tatt bilder, da kan du jo kanskje lage fotoalbum, scrappe eller lignende?

Og eBay ja, geniale saker. Personlig har jeg vel 200 kjøp derfra nå, og ja, det er virkelig et tidsfordriv. Bare pass på at du ikke kjøpe for mye da. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo klart, blir sikkert litt "rart" sånn rett etterpå. Men da har dere sikkert masse bilder å gå gjennom, om det blir tatt bilder, da kan du jo kanskje lage fotoalbum, scrappe eller lignende?

Og eBay ja, geniale saker. Personlig har jeg vel 200 kjøp derfra nå, og ja, det er virkelig et tidsfordriv. Bare pass på at du ikke kjøpe for mye da. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

:ler: Akkurat nå har jeg kjøpeforbud.. Men jeg regner med at jeg kanskje handler en ting eller to til et bryllup vi skal i nå i august ;) jeg er så innmari glad i sko.. å de har mange kule på ebay..

Ja, jeg finner sikkert noe tidsfordriv etter bryllupet.. Vil jo alltid ha KG og andre bruder å følge med på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, sant det, hehe. ;) KG er som regel alltid redningen når jeg kjeder meg. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, sant det, hehe. ;) KG er som regel alltid redningen når jeg kjeder meg. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

HURRA :duskedame: for KG :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD! :dåne: Jeg blir alltid helt utslitt av å lese dagboka di. Jeg skjønner ikke at så mye kan skjære seg for en person. Stakkar, stakkar lille Agnethe :troest:

Men du kan trøste deg med at om en uke er det dagen før du skal gifte deg :strix:

Hvor skal du legge neglene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD! :dåne: Jeg blir alltid helt utslitt av å lese dagboka di. Jeg skjønner ikke at så mye kan skjære seg for en person. Stakkar, stakkar lille Agnethe :troest:

Men du kan trøste deg med at om en uke er det dagen før du skal gifte deg :strix:

Hvor skal du legge neglene forresten?

Ja.. vi har møtt litt motgang angående bryllupet, men jeg syns vi har løst te rimelig greit, å det er alltid godt å ha dere jentene på KG for å dele sorger å bekymringer og gleder også for den saks skyld :jepp:

:bolledeig: nå er det søren meg ikke lenge igjen :bolledeig:

Jeg skal nede på Athina i fjordgata.. Ei venninne av mamma har startet opp i 2.etg

der :)

Se du har fått ny ticker jo! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.. vi har møtt litt motgang angående bryllupet, men jeg syns vi har løst te rimelig greit, å det er alltid godt å ha dere jentene på KG for å dele sorger å bekymringer og gleder også for den saks skyld :jepp:

:bolledeig: nå er det søren meg ikke lenge igjen :bolledeig:

Jeg skal nede på Athina i fjordgata.. Ei venninne av mamma har startet opp i 2.etg

der :)

Se du har fått ny ticker jo! ;)

:klemmer:

ja, jeg synes også dere har løst de godt. men jeg må si at jeg er veldig imponert over dere altså. jeg tror jeg hadde lagt meg ned og gitt opp for lenge siden.

Godt å høre at du ikke skal på neglakademiet. Hun dama der er skikkelig rar. Hadde tenkt å advare deg dersom du skulle dit, så du var klar over det. Hadde likesom forventet en hyggelig stund, jeg.. men nei da.

Ja, ble så tomt uten ticker. Så har jeg denne i påvente av at noe annet gøyalt skal skje. Dessuten kan det være lurt, så jeg slipper å telle på fingrene når han skal ha vaksine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes også dere har løst de godt. men jeg må si at jeg er veldig imponert over dere altså. jeg tror jeg hadde lagt meg ned og gitt opp for lenge siden.

Godt å høre at du ikke skal på neglakademiet. Hun dama der er skikkelig rar. Hadde tenkt å advare deg dersom du skulle dit, så du var klar over det. Hadde likesom forventet en hyggelig stund, jeg.. men nei da.

Ja, ble så tomt uten ticker. Så har jeg denne i påvente av at noe annet gøyalt skal skje. Dessuten kan det være lurt, så jeg slipper å telle på fingrene når han skal ha vaksine ;)

Haha, ja, negleakademiet er merkelig.. Var på bryllupsmesse i desember tror jeg.. der var de da og hadde "utstilling" med diverse, manikyr osv. Så delte de ut goodybags.. Hu dama som styrer negleakadimet, røsket fra kommende bruder flere poser, fordi hun mente at de ikke trengte det.. Gjett om det var mange som styrte unna "boden" deres... :dåne:

Det som ikke knekker deg, gjør deg bare sterker ;) Men jeg har god terapi i å blogge om problemene.. Å få det ut gjør umåtelig godt :)

Søt ticker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en bitteliten uke til vi gifter oss, føles veldig rart å si det.. Tenk vi skal faktisk gifte oss..! :hoppe: På denne tiden om en uke sliter jeg sikkert med å få sove.. Og har sommerfulgler på størelse med flodhester i magen..

Det er rart å tenke på at jeg nå skal bli kone.. ikke bare en samboer men faktisk kone..

Det er litt betryggende å tenke på :jepp:

Noen bryllupsnerver har ikke meldt seg enda, ikke noe annet enn at det kiler litt i magen, når jeg hører innmarsj og utmarsj som vi skal ha i kirken.. Eller når noen spør når vielsen er slik at de kan komme i kirken.. Kjenner det kiler bare jeg skriver om det..

Jeg tok meg selv i å sitte å glise som en annen idiot her i dag :ler: Jeg tenkte på hvordan det ville være å gå opp midtgangen å se min kjære i øynene, og at alle i kirken skulle se på meg.. "1000 øyne lyser mot meg - for jeg er dum og deilig" :digge:

Jeg er glad pappa skal gå ved siden av meg.. Jeg har hele tiden vært så tøff å sagt det at, om ikke pappa vil følge meg opp - skal jeg da klare å gå opp alene.. Jeg har nå innsett at pappa er god å ha ;)

Bryllupsdagen blir bare mer og mer virkelig - jeg har hele tiden følt at jeg har hatt den på en armlengdes avstand - men nå føler jeg at den er mer nærme enn jeg egentlig vil, sånn i hennhold til planleggingen.. Jeg er sikker på det, hadde jeg hadd en måned til å planlegge på, hadde jeg sikkert kommet på flere løsninger - men jeg er fornøyd slikt som det er nå ;)

Der bikket klokken 00:00 det er nå syv dager til jeg blir kone - til jeg skal gå opp midtgangen til den perfekte inngangsmarsj som spilles av organisten å trompetisten.. Jeg er sikker på at jeg kommer til å starte å gråte når jeg hører at de begynner å spille - kjenner at jeg blir litt overveldet av situasjonen, Jeg føler meg lykkelig og heldig og ikke minst elsker jeg den kommende mannen min over alt på jord :hjerte: Jeg er heldig jeg!

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...