Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

:dåne:

Da har vi fått mobilisert brannvesenet og politiet, her gikk brannalarmen 0315, og hvit røyk steg opp fra inngangen til leilighetene.

Jeg ringte med en gang til brannvesenet som var her på noen minutter sammen med politiet. De konstanterte at det var noen som hadde lekt seg med et pulverapperat, de var ikke sikker på om noen hadde tent på! Regner med det blir flere undersøkelser i morgen.

Politiet sa "er det her det skal starte nå" Barteby har vært hardt rammet når det gjelder trehusbebyggelse og brann..

Jeg er veldig sjelven og tørr ikke å sove, i stedet blir det surfing på nettet, mulig se en serie eller noe slikt på tv'n...

Jeg våknet ca klokken 0300 av at det var folk i bakgården som drev og ropte, plystrert og kastet stein mot et vindu..Folk som ikke bor her. Dette forklarte jeg også til brannvesenet. :sukk:

Kommer ikke til å sove godt på lenge... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så ekkelt :troest:

Får håpe det ikke skjer flere ganger da :)

Ja, det var veldig ekkelt :(

men håper det ikke skjer flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert::sjenert:

Jeg skal snart drikkes ut.. tror ikke det blir mye søvn i natt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på utdrikningslaget. Det blir sikkert kjempegøy!!!

Kos deg masse. :klemmer:

Sålangt har ingenting skjedd.. Håper på det beste ;)

Referat kommer!

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da. :bond:

Det er fordelen med å ikke ane noen ting sånn som jeg. Man slipper å sitte å vente i spenning. :)

De kommer sikkkert hvert øyeblikk. 11 tia eller 12 tia er jo typisk klokkeslett å starte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg drukket ut :danser:

Dagen startet klokken 1000, inn stormer ca 20 personer, 10 av dem til min kjære og 10 av dem til meg. Jentene kledde meg ut i ku-kostyme (min kjære i tyske lederhosen) med slør og greier, grunnen til at jeg ble kledd opp i kukostyme er fordi jeg hater kyr, de rauter og stinker ekkelt, samt at jeg er livredd for dem.

Etter litt oppkledning og posering for ivrige fotografer ble jeg tatt med til en park for champagnefrokost. Det var uhyre stort drikkepress :fnise: og jeg fikk hele tiden beskjed om å drikke mer! og mer! og enda mer! og jeg drakk men spesielt full ble jeg ikke.. Barteby kokte, det var så varmt, og kudrakta varmet også.

Etter champagnefrokosten skulle vi ut på gåtur.. Jeg måtte raute til alle forbipasserende eller vifte med halen samt synge en sang. Joda, det ble "Kua mi jeg takker deg" plutselig fikk jeg bind for øynene. og ble geleidet inn i et hus.. som viste seg å være et musikkstudio - joda her skulle jeg spille inn cd. låtene var still the one med Shania Twain og Fields of gold av Sting.. Jeg sang av full hals. Og fikk kommentarer fra de som jobbet der "har definitivt hørt mye værre" og "du har en popstemme med en hes knekk" uansett Fields of gold er min kjæres favorittsang. Og den ble nok finest fremført, men jeg tør ikke å la han høre på CD'n enda.. han er en musikknazi av rang!

Etter å ha vært popstjerne for noen timer "Tone Damli Aaberge eat your heart out" dro vi videre til bartebys svar på aker brygge. Der kom slibrige kommentarer om at jeg hadde deilige jur, og at jeg måtte synge en kulokk, som sagt så gjort...

Jeg vifte også litt med halen, og fortalte at dette var nok den mest sexye kua de noen gang kom til å få se.

Så var tiden kommet for en matbit, og enda mer alkohol. Jeg hadde tidligere på dagen fått utdelt en svart bok, hvor alt fra dagen skulle dokumenteres, den ble mer som en scrapbook, alt av minner er limt inn, samt at jeg måtte skrive dagbok for hver ting vi gjorde, fikk også masse hilsninger i den.

Etter middagen, måtte vi ta buss.. Og jeg fikk beskjed om å drikke mest mulig alkohol for å greie neste oppgave. Varm cider var ikke så godt, så det droppet jeg... Noe som kanskje var like så greit.

Ble tatt med til et forlatt industriområde.. Dette skulle være location for photoshoot! Ooh yes.. Jeg ble kledd opp i nettingstrømpebukse, en kort kort kort lakkjole, og sexy sko (skoene var forøvrig mine egne, et bomkjøp som kom tilnytte) jeg ble sminket for å se litt nasty ut og fikk beskjed om å ta frem attituden! som sagt så gjort, jeg posserte på panseret, inni bilen, oppå taket på bilen og foran bilen som om jeg eide hele værden. Linda Evangelista og Tyra Banks kan bare legge seg! Området hvor bildene ble tatt var nedtagget og bilvraket holdt på å dette fra hverandre.. Rundt 500 bilder ble tatt :jepp: Gleder meg til å se resultatet! Noe som tydligvis skulle være morgengave til mannen! :dåne:

Etter dette dro vi hjem til den ene forloveren min, hvor vi spiste spekemat, smågodt, shottet litt, hadde pakkeleken, samt at min kjære hadde svart på noen spørsmål som jeg måtte svare på...

Var hjemme ca 0100, slitne men vi satt opp å skravlet til ca 0300. Like etter at vi hadde sovnet gikk brannalarmen igjen!!! noen smartinger hadde vært ute å tatt en røyk like under..

Etter dette var det vanskelig å sovne.. sovnet ikke før 0600, og når klokken var 0800 startet de med byggningsarbeid på hotellet like ved.. to timers søvn... funker ikke regner med at det blir en tidlig kveld!

Uansett utdrikkningslaget var helt knall!! :nigo:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hoertes veldig morsomt ut!!

Tipper din kjaere blir fornoeyd med bildene jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes kjempemorsomt ut :hoppe:

:jepp: det var det!

Ja, det hoertes veldig morsomt ut!!

Tipper din kjaere blir fornoeyd med bildene jeg!!

Håper i allefall det, men det gav absolutt mersmak, sitter å lurer på om jeg skal kontakte henne for å få tatt aktbilder :lur:

Høres ut som en fin dag! :hoppe:

:danser: det var det :jepp:

Hihi :fnise: Da så jeg deg i byen i går. :)

Høres ut som du hadde en flott dag.

:klemmer:

:ler: Hvor så du meg? Det var en utrolig morsom dag :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så deg i st.olavs gata. :)

Jeg var en kjapp tur på panduro. hadde med meg sønnen min, og sa at han måtte se, for dette var sikkert ett utdrikningslag. han lo godt av at du måtte være ku. :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så deg i st.olavs gata. :)

Jeg var en kjapp tur på panduro. hadde med meg sønnen min, og sa at han måtte se, for dette var sikkert ett utdrikningslag. han lo godt av at du måtte være ku. :fnise:

:klem:

:fnise:

Så utrolig bra! Hehe, ja det var nok meg, hadde nettopp blitt hentet ellers så var det etter champagnefrokosten, hvor kua måtte ha en tissepause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for vellykket utdrikningslag. Kan tenke meg at det var varmt å være ku. :fnise: Kjekt at du allerede har morgengave til mannen da. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for vellykket utdrikningslag. Kan tenke meg at det var varmt å være ku. :fnise: Kjekt at du allerede har morgengave til mannen da. :lur:

Det var varmt og være ku ;)

Ja, får håpe at han blir fornøyd :lur:

Jeg har aldri i verden følt meg så billig som jeg gjorde i den lakkjolen og i den nettingstrømpebuksa... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...