Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva hun dama mente, jeg.. Du kan da ikke skaffe resept på annet vis? Kanskje du er litt sliten og stressa, da begynner man fort å gråte. Sånn er det i alle fall med meg. Er jo mye som skjer hos deg, drama i forhold til bryllupet, i tillegg til at du blir fort sliten. Er ikke rart det kommer noen tårer da. :klemmer:

Tusen takk, Plingo :klemmer:

Som om ikke det var nok, har min kjære lagt opp til det jeg kaller helvetteshelga.. :(

Det starter i dag med tur til Storlien hvor vi skal hente alkohol til bryllupet, så skal vi til min tante og onkel å hente all vinen.

I morgen er det 50 års dag til min kjære svigerfar hvor vi har fått streng beskjed om å innfinne oss til rett tid for å hjelpe til :dåne: de bor 3 timer unna med bil! Bursdagen skulle egentlig bli holdt som en enkel middag på en restaurant, men fruen i huset bestemte at det ble for lite så nå skal partytelt settes opp og det kommer mange gjester (kjære som vet at jeg ikke er helt i form, sier ja det skal vi da gjøre uten å tenke seg om) Som om ikke det var nok må vi opp grytidlig å være klar til butikkene åpner for å handle før vi haster utover (bursdagen begynner klokken 1600)

Jeg sover dårlig om natten, pga vondt i leddene - har brudekjolemareritt osv osv..

Så ja, jeg stresser nok + konstant mas om hvordan vi skal løse det ene å det andre, fra folk som tror at vi ikke klarer dette.. (men jeg har kontroll på alt, og detaljerte lister på alt) det er nok bare bryllupsnerver som jeg får av at alle stresser på mine vegne..

Dama på legekontoret var nok bare dråpen som fikk vannkrana til å flyte over..

Er konstant kvalm, og svimmel å det virker som kjære bare driter i det... Mannfolk :dåne: Tar han ikke hensyn når han kommer jeg, kommer nok vannkrana på igjen for fullt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:riste: Så kjedelig at din kjære ikke klarer å være mer omtenksom mtp hvordan du har det...

Håper du kommer deg igjennom helga uten at det går for mye utover helsen din. Masse :klemmer: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjedelig å høre at du er så sliten og at kjæresten din er lite forståelsesfull. Du får bare sette foten ned dersom det blir for mye stress og forventninger om at dere skal hjelpe til etc, du vet selv hvor grensen går for hva du tåler!

Synd du ikke ble fornøyd med første kjolen, håper den neste blir drømmekjolen da :)

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk har nok dessverre ikke helt empati-genet til tider.. vet hvordan du har det... kjære er sånn selv.... svarer fort ja til ting og tenker ikke over alt annet stress som må ordnet etc.....

Men du... tenk på dette.... fy så deilig det er etter dere er ferdig med bryllupet. Slappe av og nyte nygift tilværelsen.

Nå har ikke jeg lest nå nøye her... men hva var det med ho legekontordama?

HVA??? Ikke fornøyd med kjolen? æsj da :(

Sender deg en trøstende :klem: og ikke minst "det ordner seg for snille jenter" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjedelig å høre at du er så sliten og at kjæresten din er lite forståelsesfull. Du får bare sette foten ned dersom det blir for mye stress og forventninger om at dere skal hjelpe til etc, du vet selv hvor grensen går for hva du tåler!

Synd du ikke ble fornøyd med første kjolen, håper den neste blir drømmekjolen da :)

God helg :klemmer:

Det har ordnet seg, jeg får være hjemme - det som er så dumt er at jeg blir hjemme alene til søndag... :tristbla: Det liker jeg ikke... :(

Mannfolk har nok dessverre ikke helt empati-genet til tider.. vet hvordan du har det... kjære er sånn selv.... svarer fort ja til ting og tenker ikke over alt annet stress som må ordnet etc.....

Men du... tenk på dette.... fy så deilig det er etter dere er ferdig med bryllupet. Slappe av og nyte nygift tilværelsen.

Nå har ikke jeg lest nå nøye her... men hva var det med ho legekontordama?

HVA??? Ikke fornøyd med kjolen? æsj da :(

Sender deg en trøstende :klem: og ikke minst "det ordner seg for snille jenter" :)

Jeg ringte til legekontoret og spurte om fastlegen min var der, fordi jeg måtte ha en resept på noe mot kvalmen, å dama på legekontoret gikk helt bersek..(jeg har legekontor på hjemplassen min) slik at ting enten må faxes til apoteket eller sendes pr post, noe som aldri har vært et problem tidligere.. Men jeg fikk da vite at de hadde bedre ting å gjøre enn å hjelpe meg..

Nei, kjolen så rett å slett billig ut, men på mandag får jeg en nydelig La Sposa kjole så det ordnet seg til slutt :)

Så søte dere er begge to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du har visst litt ting å stri med. :kose:

Synd kjolen ikke var drømmekjolen likevel, men godt du har ordnet deg en ny. :)

Deilig at du fikk bli hjemme da. Skjønner at det er kjedelig å måtte være alene, men du får prøve å slappe av så du føler deg bedre.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, du har visst litt ting å stri med. :kose:

Synd kjolen ikke var drømmekjolen likevel, men godt du har ordnet deg en ny. :)

Deilig at du fikk bli hjemme da. Skjønner at det er kjedelig å måtte være alene, men du får prøve å slappe av så du føler deg bedre.

:klemmer:

Han kommer faktisk hjem i kveld igjen, :hoppe:

Det har vært en del i det siste, og sikkert litt bryllupsnerver som spiller inn, men jeg kjenner at etter at jeg fikk et lite sammenbrudd i går, er ting bedre i dag, og særlig etter at min kjære skjønte at jeg hadde bedre av å være hjemme å slappe av i stedet for å være i en 50 års dag, med masse mennesker :)

Jeg er så glad det ordnet seg med kjole :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordner seg med kjolen :strix:

Ja :strix: Nå venter jeg bare på posten.. tror kanskje den har vært her, sjekket i sted men da var det ikke kommet noe.. Mulig posten er treg, men men..

Har i allefall fått sendt inn papirene i dag :hoppe:

Venter på sms fra gullsmeden angående ringene våre, skulle ta fra 10-12 dager... Spennende.

og 40 dager igjen :hoppe::nigo::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg i allefall medele om at jeg har verdens fineste kjole i hus :hoppe:

Den kom i dag :danser:

Får ikke prøvd den ordentlig før til helgen når jeg har snørehjelp :fnise:

Men legger ut noen bilder på FB :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får pile inn på FB jeg også ;) Gleder meg til å se kjolen... :strix:

Edit: Den var kjempefin :)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får pile inn på FB jeg også ;) Gleder meg til å se kjolen... :strix:

Edit: Den var kjempefin :)

Fin kjole. Gleder meg til å se den på.

Fin-fin :nigo:

:strix:

:danser:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...