Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Bryllupsnytt

Vi har i helgen, smakt oss gjennom to forretter, den ene var kamskjell gratinert med fløte, hvitløk, salt og jarlsbergost, kjempegodt, men fant ut at det kanskje ikke var alle som likte dette..

Den andre var crispy salat, med seranoskinke, revet parmesan, balsamicokrem og hvitløkskruttonger, så godt at vi må smake mer på den i dag, men vi har nok bestemt oss, og det blir nok denne :hoppe:

Vi har også funnet ut hva vi skal ha som velkomstdrink.

Riesling Kabinett, musserende og søt hvitvin, blandet med sprite og med et delt jordbær i hvert glass, kjempegod denne også :hoppe:

Så har jeg bestilt hår, som skal settes på 22 eller 23 juni :hoppe: og min kjære venninne som har vært min tidligere frisør har funnet et frisyre som vi skal teste.

denne på denne måten blir det ikke noe stramt oppsett, og jeg får håret ned med litt krøller :jepp:

Edit: Jeg har bestilt dansekurs, nå skal det danses :danser:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: for forrett, velkomstdrink og håroppsett! Ser ut til at du har fått fikset endel i helgen ja ;)

Skal dere på dansekurs? Så gøy! Blir det brudevals da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for forrett, velkomstdrink og håroppsett! Ser ut til at du har fått fikset endel i helgen ja ;)

Skal dere på dansekurs? Så gøy! Blir det brudevals da eller?

:fnise: Jeg har bestilt en DVD, så vi kan øve i det skjulte... Men den skulle være ganske så enkel å lære fra, flere som har anbefalt den her på forumet :jepp:

På denne dvd'n var det bryllupsvals, tango, rumba og fox trot.

Vi har veldig lyst til å starte med en rolig vals, men etterhvert ta av i en heftig tango til Shakira's Objection. (leter etter den som instrumental - hun synger jo som en geit)

Helgen gikk unna i en fei, men nå begynner det meste å falle på plass :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut :jepp:

Kjære vil ikke danse han, jeg driver med overtaling ;)

:vinke:

Her er det vel jeg som ikke er så glad i å danse. Jeg og kjære har ennå ikke danset, så dette kan bli morsomt ;) Derfor bestilte jeg dvd, i stedet for å melde oss på et kurs som ingen av oss hadde følt oss komfortable med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje DVD er tingen her også :lur:

Vi kan ta en liten forbrukertest, her i dagboken så får vi se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer rett og slett til å be toastmasteren om å si at... vi rett og slett avstår fra brudevaltsen og dansen.. HELE pakka... jeg kan ikke danse og ikke han... hvorfor laget et show ut av det. Er jo ikke noe som tilsier at man må danse... er det? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer rett og slett til å be toastmasteren om å si at... vi rett og slett avstår fra brudevaltsen og dansen.. HELE pakka... jeg kan ikke danse og ikke han... hvorfor laget et show ut av det. Er jo ikke noe som tilsier at man må danse... er det? :vetikke:

Ene venninna mi danset ikke når hun giftet seg - de hadde rett å slett ikke lyst. Å da er ingen som tilsier at man MÅ danse ;)

Til oss så er det på en måte forventet og vil vil i allefall prøve, det er en liten sjarm med det. Og det beste er at hvis vi i all hemmelig får øvd en del og kan imponere masse, for det er det ingen som forventer. Jeg har vel det man kan kalle 0-rytmesans samt to venstreføtter så dette kan bli gøy :hoppe:

Vil du ikke danse, skal du heller ikke gjøre det, men har du lyst har du lov ;)

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dvd har du kjøpt?

Så mye du fikk ordna i helga! :strix:

denne Kjøpte jeg :Nikke:

Ja, i helgen har vi fått ordnet mye :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheter, nyheter, nyheter, nyheter, gode nyheter

Brudekjolen kommer i begynnelsen av neste uke

:bolledeig::strix::nigo::bolledeig::strix::nigo::bolledeig::strix:

:danser::danser::danser::danser:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med brudekjolen :popcorn: Må følge med her skjønner jeg ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med brudekjole. :hoppe: hvilken i rekken er det du venter på nå?

Har lest bloggen din, og du skriver utrolig bra!!! Skikkelig gøy å lese.

Lurer på om du fikk henta varene dine på storlien, og om du så noen uniformerte på vei hjem? Vi har ett helt lass som venter på oss på grensa, men jeg vet ikke om jeg tør bli med på turen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med brudekjole. :hoppe: hvilken i rekken er det du venter på nå?

Har lest bloggen din, og du skriver utrolig bra!!! Skikkelig gøy å lese.

Lurer på om du fikk henta varene dine på storlien, og om du så noen uniformerte på vei hjem? Vi har ett helt lass som venter på oss på grensa, men jeg vet ikke om jeg tør bli med på turen. :fnise:

Det har vært litt tull med den hentinga, når vi var der første gangen hadde jeg fått mail om at det var kommet, men da fant de ikke orderen.

Så vi skal over nå på fredag, det blir 3. gangen vi er over, var over forrige helg også men da var jeg syk og kunne ikke være med, ingen uniformkledde sett :)

Det er den 4. i rekken - men det må bare bli denne også er den med snøring- jeg har gått ned så enormt at de andre ble for store.. :(

Tusen takk, for komplimang av bloggen :hoppe: Jeg skriver på en måte av meg frustrasjonen i den, og det er deilig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brudekjolen blir sendt i morgen, jeg har den før helgen :bolledeig:

Edit: Brudekjolen kommer faktisk i morgen 0930 ;)

Så da skal jeg til min kjære svigerinne å prøve den på :hoppe:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg skal hente kjolen min, og jeg er nesten som en nyforelsket fjortis - jeg grugleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...