Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sommerfugler i magen bare av å lese dette :strix:

Bare 7 dager igjen!!!! :hoppe:

:strix:

I sted satt kjære med gitaren og diktet :fnise:

Jeg kommer til å elske Agnethe for evig og alltid.. osv osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh. Dette var koselig lesing det. :rødme:

Tenk at det bare er en bitteliten uke igjen. :hoppe:

Hva gjør du akkurat nå på lørdag tro? Husker ikke om du har skrevet klokkeslett for vielsen jeg. OM 4 uker er vi på vei ned til erkebispegården for å ta bilder nå. Litt rart å tenke på at dagen er her snart, og tør ikke tenke på hvilke nerver jeg har når jeg er inne i den siste uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh. Dette var koselig lesing det. :rødme:

Tenk at det bare er en bitteliten uke igjen. :hoppe:

Hva gjør du akkurat nå på lørdag tro? Husker ikke om du har skrevet klokkeslett for vielsen jeg. OM 4 uker er vi på vei ned til erkebispegården for å ta bilder nå. Litt rart å tenke på at dagen er her snart, og tør ikke tenke på hvilke nerver jeg har når jeg er inne i den siste uka. :)

Akkurat om en uke :fnise: sitter jeg nok til frisøren og nipper til et glass med champagne :nigo: Vielsen starter ikke før klokken 1600 ;)

Ble litt følsom i går og begynte å reflektere litt over at det er så få dager igjen ;)

---------------------------------------

Nå har jeg vært å fått lagt negler.. litt uvant - men dama lovet at det skulle gå seg til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 dager igjen! :hoppe:

Skjønner at alt er som det skal være, med både sommerfugler i magen og en syngende forlovede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her er nesten alt som det skal være, bortsett fra feber og litt allergi - sikkert kroppen som sier i fra at den begynner å bli sliten.

Nå har vi betalt cateringen, handlet inn nesten alt, prøvetime nå klokken 1500.

Får nøkklene til huset i kveld :hoppe:

Så er det noe som skjer nesten hele tiden... ;)

Men dette er morro, hadde samtale med presten i går... Og han ville at vi skulle gjenta etter han når vi satte på ringene, ikke bare si ja.... så nå er jeg litt spent... Klarer sikkkert å hikste frem noe... ;)

Ellers syns jeg presten tok frem veldig mye negativt.. med at jeg og kjære var forskjellige.. og at vi måtte tenke på dette i fremtiden ihht barn osv...

Presten fremstilte meg som veldig frempå.. og kjære som veldig tilbakeholden. Når vi prøvde å motsi han var han ikke enig... og dette er bassert på en 20 minutters lang samtale.... :dåne: Jaja.. gift blir vi jo alikevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: I dag stod det at vi giftet oss i avisen, ting ble litt mer virkelig da :strix:

Ja, snart er jeg frue :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han lov å si sånt da? :klø:

Det er tåpent gjort....

Men det er bare noen dager igjen nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var litt for glad i den rådgivningsbiten tror jeg... Jeg følte i allefall det at vi hadde vært til ekteskapsrådgivning etter samtalen...

Jeg håper bare det ikke blir fremstilt slik i talen... :dåne:

Men stort sett fikk jeg intrykk av at han forhåndsdømte ekteskapet vårt.. :(

Han spurte også etter samtalen om han fikk be en bønn... I bønnen velsignet han det ene og det andre og ba gud ta vare på ekteskapet vårt! :dåne:

Kjære sitter også med litt av den følelsen, men jeg er jente og analyserer sikkert alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han klarer å vri det til en fin tale selve dagen!!

Bare noen fåå dager igjen nå!! Ååå.... nå tipper jeg det begynner å komme litt sommerfugler?!!!?

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig prest! :klø: Håper det bare var under samtalen, og at vielsen blir så fin som du har drømt om! :rødme:

4 små dager igjen! :dåne: Gleder meg til å høre om prøvetimen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han klarer å vri det til en fin tale selve dagen!!

Bare noen fåå dager igjen nå!! Ååå.... nå tipper jeg det begynner å komme litt sommerfugler?!!!?

:strix:

Jeg håper virkelig det, at det blir en fin tale hvis ikke får vi bare overse det ;)

Jo, sommerfuglene er på plass, litt sån nyforelska-følelse :rødme:

Merkelig prest! :klø: Håper det bare var under samtalen, og at vielsen blir så fin som du har drømt om! :rødme:

4 små dager igjen! :dåne: Gleder meg til å høre om prøvetimen! :jepp:

Ja, han er litt småmerkelig :ler: han er verdensmester i å gi folk annet navn, eller endre fødselsdatoer... Så han kalte min kjære for Espen, selv om han heter noe helt annet ;) og når vi rettet på han... gikk det to sekunder før det var tilbake til Espen...

Prøvetimen det blir noe i denne duren... bare at jeg skal sette opp pannhåret også, og ha blanke perler i håret ;)

Skal møte til frisøren klokken 1100!!! :dåne: og være der til klokken 1530!! noe jeg syns er innmari lang tid.. men men.. det er nok verdt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin frisyre!! Du blir sikkert rålekker!! :sexy:

Haha... Linken er jo feil jo :ler:

Bildet som kommer opp på linken lenger opp er feil, og det skjer automatisk når jeg limer inn koden.. men hvis dere blar et bilde ned.. slik at dere kommer til bilde 39, er det denne frisyren jeg skal ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha.. Da skjønte jeg litt mer av det du skrev om luggen! :ler:

Jeg hadde lagra masse frisyrer fra den sida som bokmerker, men de ble også feil da jeg skulle vise de til han godeste! Merkelig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Da skjønte jeg litt mer av det du skrev om luggen! :ler:

Jeg hadde lagra masse frisyrer fra den sida som bokmerker, men de ble også feil da jeg skulle vise de til han godeste! Merkelig! :sjenert:

Veldig merkelig :jepp:

Litt rart og skal sitte i over 4 timer til frisøren... Skal dere også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 09.30 og vielsen er kl 16, så jeg har ihvertfall muligheten til å sitte i timesvis.. ;) Regner med å være ferdig med hår, sminke og påkledning innen kl 14 ihvertfall, men har ikke hatt prøvetime enda, så vet ikke riktig enda eksakt hvor lang tid de beregner.

:opplyser: Husk å ta mat og drikke med til frisøren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 09.30 og vielsen er kl 16, så jeg har ihvertfall muligheten til å sitte i timesvis.. ;) Regner med å være ferdig med hår, sminke og påkledning innen kl 14 ihvertfall, men har ikke hatt prøvetime enda, så vet ikke riktig enda eksakt hvor lang tid de beregner.

:opplyser: Husk å ta mat og drikke med til frisøren!

Det skal vi huske ;) hadde tatt seg ut om jeg hadde besvimt opp midtgangen.. hehe ;)

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...