Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Masse masse lykke til i morgen. :)

Håper dagen blir uendelig flott, alt du hadde drømt om og enda bedre.

Siterer deg jeg: Måtte lykken gro som gress bak do, og barna komme to og to. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er den store dagen her :strix:

Jeg håper du ligger å sover søtt under dyna å lader opp til dagen i ditt liv! :klemmer:

Håper dere får en helt uimotståelig fantastisk nydelig dag og at alt går over alle forventninger :strix: Og at alle oppfører seg.. ;)

Gratulerer så masse på forhånd!

:dagens-rose:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Tenk at nå er dagen her som du har lengtet etter

Du får gå opp kirken og du er så glad

Du kan tro at jeg skal synge ut av alle krefter

Svinge brudeslør og rope høyt HURRA

Ser på kjolen din, hvit og ren og fin

Den skal svinge seg og vises frem

Frisk og vakker er du som en nygift brud og kvinde

Kjære Brud Agnethe gratulerer med din dag!

Fritt etter Margrethe Munthe tror jeg :fnise:

Håper det er en helt herlig dag!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg da jeg gikk over blomsterbrua. Huff for et vær. Men regn i sløret skal du bety lykke? Så da ble det masse lykke på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du gift! :bryllup: Håper alt har gått strålende og at du og din kjære koser dere massemasse!! :strix:

:blomst::klemmer:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg masse som nygift.

gleder meg masse til referat og bilder. :hoppe: :hoppe:

*Edit: Så utrolig fine dere var. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom, vet ikke om jeg får skrevet referatet nå..

Vi tar igjen bryllupsnatten i natt stikker på et annet hotell og får suiten :lur: - hotellet i natt var elendig!! Setter ikke mine føtter der noe mer!

Morfaren til kjære døde kvelden før bryllupet, men dagen var fin og gift ble vi :hjerte:

Kommer referat senere når jeg har fått ting litt på avstand og fått roet meg :jepp:

Fra bryllup til begravelse :tristbla: det var en sorgens men også en gledens dag :)

Vet det har kommet noen bilder allerede på facebook :)

:klemmer:

Tusen takk for alle hilsninger, jeg kommer sterkere tilbake for å svare dere alle, søte er dere :strix:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :strix:

Utrolig synd med et dødsfall så nære på, tenker det må ha ført til en veldig spesiell stemning.. :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi spist bryllupsmiddagen en gang til og smakt på alle de kakene som vi ikke rakk å smake på i går

Har også sett film fra vielsen og noe fra festen.

Kvelden i forveien samlet vi familiene (så godt det lot seg gjøre) til middag på hotellet hvor vi og resten av bryllupsfølget lå.

Vi fikk senere på kvelden beskjed om at kjæres morfar hadde sovnet inn :trist:

Men han hadde ønsket at festen og bryllupet skulle gå som planlagt. Jeg spurte kjære om han ville utsette bryllupet, men dette var et ikke-eksisterende-tema for han.. Etter en litt amputert å sorgtung kveld, hvor jeg heller ville ha vært med min kjære - kom bryllupsdagen vår snikende ved morgengry.. Ja - jeg våknet klokken 0515. Jeg fikk ikke sove mer, for det var så lytt på hotellet.. Jeg hadde ikke sovnet før 0230 grunnet noen på naborommet som fremførte kjærlighetsdikt til sin kone...

Jeg lå i sengen å bare slappet av til klokken var 0730, da sto jeg opp å begynte å småpussle litt før jeg og forloveren dro til frisøren klokken 1000. Der drakk vi champagne og koste oss - jeg var rolig og hadde ikke nerver i det hele tatt! Jeg trodde nesten at jeg var litt følelseskald..

Frisøren hadde ringt dagen i forveien - og fortalt at det var hennes datter som skulle sminke meg - siden hun selv hadde blitt så forkjølet. Jeg trodde jo at denne datteren også var frisør.. Men neida... Hun var Mary Kay konsulent, jeg som hater det merket!!! Heldigvis gjorde hun ikke større skade enn at jeg selv rettet på det på hotellrommet ;) Vi var ferdige hos frisøren klokken 1330 - på hotellrommet rettet jeg på sminken, slappet av spiste litt snacks og hørte på jukeboks danseband/pop :forvirret: Eneste kanalen som fungerte var Nrk1 :sukk: Men tiden gikk å det var tid for å ta på seg kjolen.. :strix: Jeg satt i finstasen i godt over en time og bare ventet på å få gifte meg, jeg var jo klar som et egg! Jeg ventet nervene tid for tid, men det viste seg ikke engang i løpet av dagen!! Slå den!!! :nigo:

Gjestene som skulle i kirken var trege, jeg måtte gjemme meg i bilen til siste mann kom 1559 da hadde de begynt å ringe. Selv ikke da var jeg nervøs. Pappa kaldsvettet og trippet ved siden av å lurte på om det var noe som var galt med datteren som hold fattningen ;) Jeg var jo sikker i min sak og kunne ikke vente med å si ja!

Vielsen gikk så alt for fort, med en prest som hoppet over det meste i sermonien, søsteren min skulle lese en tekst.. men den leste presten selv :sukk: han hadde glemt vigselsboken i det tredje bryllupet han hadde hatt den dagen.. Sermonien fløy avgårde det virket som om presten hadde det travelt.. Uansett vi sa et høyt å tydelig JA! begge to samt at vi gjenntok etter presten. Det var veldig fint, og mange syntes det var så vakkert :jepp: soloinnslagene var utrolige fine! :strix: jeg følte at sermonien var over på 15 minutter.. Men den varte i ca 40!

Det vekslet mellom striregn, duskregn og 2 minutter oppholds. Når vi kom ut av kirken, jeg sklei bokstavlig talt ned midtgangen da skoene mine var så glatte, pappa trampet ved et uhell på kjolen min på vei opp så jeg holdt på å snuble Sjarmerende! ;)

Utenfor kirken ble det tatt en del bilder før vi dro av sted for å ta de offisielle bildene... Siden det regnet måtte vi kjøre med cab med taket oppe.. Litt kjedelig med vi hadde opp vinduene ;) det var en kald fornøyelse, men utrolig morsomt :strix:

Da vi kom opp til festen, ble vi presentert og folk klappet til vi hadde satt oss. Kjære holdt en følelsesladd tale hvor han tok en skål for sin avdøde morfar - da ble det litt mye og ingen klarte å holde tårene tilbake, men som morfaren ville ha sagt "vi må ha en skål for begge føttene" Jeg er utrolig glad for at jeg fikk møte den mannen, han var ordentlig hjertegod og snill :)

Det ble mange fine taler - en super dag, selvom det som skjedde dagen før var trist la det ingen demper som stemmningen.

Bryllupsdansen/valsen ble danset til Right next to the right one som ble sunget og spilt til av min kjæres bestevenn og forlover :strix: det var en fantastisk følelse :strix:

Det ble ingen Hello Kitty kjole og forloveren kom ;)

Vi har sett noen bilder i dag, og hørt noen taler på nytt alt jeg har og si er :strix:

Jeg er lykkelig :rødme:

PS: i morgengave fikk jeg et nydelig smykkesett og min kjære fikk 21 års gammel whiskey ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig å lese om dagen deres!!!! Nå må jeg på FB og se om jeg finner noen bilder! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh :rødme: Så koselig det der hørtes ut. Sukk. :)

Dere var så utrolig flotte, og fint at forloveren dukket opp, og at dere slapp Hello Kitty kjole. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med morfaren til mannen din... Bra at dagen ble vellykka og fantastisk likevel! :rødme:

Gleder meg til å se bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så bra at dagen deres ble vellykket til tross for en trist start :klemmer:

Så rørende av din kjære og skåle for morfaren sin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå drar vi hjemmom til barteby en liten tur, før vi drar utover igjen til begravelse :trist:

I går før vi dro og tok bryllupsnatten på nytt - dro vi innom kirkegården å la ned brudebuketten på graven til mormoren til kjære, morfaren skal hvile ved siden av henne - og vi følte at det var det rette og gjøre.

Kjære la også ned to roser etter vielsen vår på graven, det syns jeg var så fint :rødme:

Skal legge ut bilder når jeg kommer hjem i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer så mye som gift! :strix: Nå kan du endelig legge alle problemene du møtte på i planleggingen bak deg og nyte livet med din kjære mann.

Veldig trist med morfaren til din kjære. :troest: Det ble nok litt spesielt siden det skjedde så nært bryllupet deres, men gleder og sorger går hånd i hånd her i livet. Fint å lese at han var med dere på dagen deres likevel, og at dere hadde en så fin dag. Gleder meg til å se bilder. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer så mye som gift! :strix: Nå kan du endelig legge alle problemene du møtte på i planleggingen bak deg og nyte livet med din kjære mann.

Veldig trist med morfaren til din kjære. :troest: Det ble nok litt spesielt siden det skjedde så nært bryllupet deres, men gleder og sorger går hånd i hånd her i livet. Fint å lese at han var med dere på dagen deres likevel, og at dere hadde en så fin dag. Gleder meg til å se bilder. :rødme:

Endelig kan jeg legge alt planleggingsrotet bak meg :hoppe: Jeg er gift :strix:

Det er så utrolig herlig ;)

Bilder ligger ute nå - kommer nok flere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...