Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke gjøre annet enn å :troest: deg. Leit at slike dumme problemer skal dukke opp bare 2 små dager før du blir fru :riste:

Det ordner seg for snille jenter, det vet jeg :kose: Og gift blir du uansett :klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg blir helt matt av alt dette... Er det mulig én stakkars brud skal oppleve såå mye tull!??! Hva er det folk tenker med da?? Først kakene, så kjolen og nå den idiotiske forloveren.. Unnskyld meg altså, men hva er det for noe da??? Ikke komme i kirken?!!? Får lyst til å filleriste folk... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en stoor keroppi brodert på min brudekjole, det gjorde virkelig en stor del av kjolen :strix: Ikke det man vanligvis forbinder med brudekjole kanskje, men veldig flott :hjerte: Hvis du ikke liker Hello Kittyen så er det vel mulig å ta den bort? HVor gammel er brudepiken? Hun syns kanskje det er veldig stas, men kanskje litt malplassert ;)

Din Keroppi var en del av kjolen og den var hvit ;)

Hello Kitty sitter på brystet på brudepikekjolen og dekker hele denne.. Og ser mer ut som en karnevalskjole :sukk:

Hun er 1 år og 6 mnd.. Og er prinsesse-vil-ikke for foreldrene gir henne lov til alt.. De spurte ikke om lov før de sydde på den største Hello Kittyen som de fant :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke gjøre annet enn å :troest: deg. Leit at slike dumme problemer skal dukke opp bare 2 små dager før du blir fru :riste:

Det ordner seg for snille jenter, det vet jeg :kose: Og gift blir du uansett :klemmer:

Ja, nå er det virkelig nok... Kjære har dratt for å snakke med den ene forloveren nå.. Syns det er helt hårreisende at han skal møte på festen og ikke i kirken..

:klemmer:

Vet du, jeg blir helt matt av alt dette... Er det mulig én stakkars brud skal oppleve såå mye tull!??! Hva er det folk tenker med da?? Først kakene, så kjolen og nå den idiotiske forloveren.. Unnskyld meg altså, men hva er det for noe da??? Ikke komme i kirken?!!? Får lyst til å filleriste folk... :sinna:

Jeg får også lyst til å filleriste folk.. i stedet har det kommet noen krokodilletårer.. For jeg er litt oppgitt! :sukk:

Pappa har vært så snill at han har kjøpt bryllupskake til oss :nigo: så nå er den reddet :jepp: Jeg skjønner bare ikke logikken til folk :sukk:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Det er alt jeg har å si :hakeslepp:

Håper det ordner seg med alt :klemmer:

Tusen takk, vi får håpe det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg, det var da ikke måte på hvor mye som skulle gå galt for dere. Den forloveren tror jeg hadde fått et digert spark bak fra meg, det går da ikke an å ikke komme i kirken når man er forlover?!?!?! Om han har problemer med kirken i seg selv, så burde han takket nei til oppgaven.

Og brudepikekjolen....jeg hadde nektet å ha ungen som brudepike jeg da. Hvis hun er bare halvannet år så skjønner hun ikke så mye av det heller. Eller så får svigerfar skaffe ny kjole... Beklager, men jeg blir bare så sint på dine vegne, det virker som om de ikke har respekt for deg/dere i det hele tatt når de tar seg slike friheter og endrer på ting.

:twisted:

Sender deg iallefall en stor trøsteklem og håper at alt ordner seg til det beste. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi deg en stor :klem: Det er utrolig hvor mye som skulle gå dere imot med dette bryllupet, men dere får garantert en flott dag. Du får din kjære, og dere kommer til å leve lykkelig i alle deres dager. :hjerte: Ønsker dere en fantastisk dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes MaiL sa det litt fint jeg; gift blir du uansett! Håper dagen deres blir fin, til tross for at oppladningen ikke akkurat har vært den beste... :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjære" forlover: kommer du ikke til kirka, kommer du ikke til festen. Takk og farvel.

og hello kitty på brudepikekjolen? i det hele tatt: sy noe som helst mønster på brudepikekjolen? raaaare mennesker.

jeg blir utslitt av å lese om bryllupet ditt. jeg får lyst til å si til alle at de ikke får komme fordi de er så teite. hehe. men det er heldigvis ikke alle som er teite da. det er bare det at de teite lager så masse trøbbel.

og selv om alt går på tverke nå, så får du i alle fall gifte deg med drømmemannen. og han kommer til kirka, uten hello kitty på brystet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Har fulgt med her litt og må si at du har virkelig gått igjennom en del!

Må si meg enig i alle kommentarene ellers her.

Og hallo, hello kitty på en kjole i bryllup?! er foreldrene til denne ungen helt dumme?

Det hadde ikke jeg tillat i det hele tatt og sagt at enten får de ta den av eller så skal ikke ungen være noe brudepike!

Håper alt ordner seg for deg, det er jo tross alt bare noen timer til du skal gifte deg! :klemmer:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Din Keroppi var en del av kjolen og den var hvit ;)

Hello Kitty sitter på brystet på brudepikekjolen og dekker hele denne.. Og ser mer ut som en karnevalskjole :sukk:

Hun er 1 år og 6 mnd.. Og er prinsesse-vil-ikke for foreldrene gir henne lov til alt.. De spurte ikke om lov før de sydde på den største Hello Kittyen som de fant :sukk:

Ja..jeg prøvde vel egentlig bare å trøste på en litt klønete måte ved å si at det kunne være riktig så flott med en sanrio-figur på kjolen, men jeg mislyktes, det kom litt feil ut :sjenert:

Når hun er halvannet år så merker hun vel ingen forskjell og har helt sikkert ikke bedt om å få det på kjolen selv, så det er jo et litt rart valg av svigerfar må jeg si!

Jeg er uansett likevel helt sikker på at det blir et flott bryllup. Det viktigste er dere to, og det blir bra, okke som :strix::Nikke:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å gjøre noe sånt på kjolen til en unge på 1,5år? :klø: Ungen vil vel ikke huske det eller grine hvis hello kittyen ikke er på kjolen?

Jeg har en tanteunge på samme alder å jeg kan ikke akkurat si at jeg har merket noen nykker på at han absolutt SKAL HA et eller annet merke på noen ting som helst.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg, det var da ikke måte på hvor mye som skulle gå galt for dere. Den forloveren tror jeg hadde fått et digert spark bak fra meg, det går da ikke an å ikke komme i kirken når man er forlover?!?!?! Om han har problemer med kirken i seg selv, så burde han takket nei til oppgaven.

Og brudepikekjolen....jeg hadde nektet å ha ungen som brudepike jeg da. Hvis hun er bare halvannet år så skjønner hun ikke så mye av det heller. Eller så får svigerfar skaffe ny kjole... Beklager, men jeg blir bare så sint på dine vegne, det virker som om de ikke har respekt for deg/dere i det hele tatt når de tar seg slike friheter og endrer på ting.

:twisted:

Sender deg iallefall en stor trøsteklem og håper at alt ordner seg til det beste. :klemmer:

:vinke: Hyggelig at du tok turen innom i en litt hektisk tid ;)

Vi har fått snakket med forloveren og forklart at det viktigste er at han kommer i kirken.. Og det var han enig i. En timers lang middag det visste han ikke om han orket, pga beinet... Men men..

Jeg kommer til å nekte - kjolen er jo ødelagt :sukk:

Tusen takk for oppmuntrende ord :klemmer:

Innom for å gi deg en stor :klem: Det er utrolig hvor mye som skulle gå dere imot med dette bryllupet, men dere får garantert en flott dag. Du får din kjære, og dere kommer til å leve lykkelig i alle deres dager. :hjerte: Ønsker dere en fantastisk dag. :klemmer:

:klemmer: tusen takk Muffin :hjerte: Dagen blir nok fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes MaiL sa det litt fint jeg; gift blir du uansett! Håper dagen deres blir fin, til tross for at oppladningen ikke akkurat har vært den beste... :troest:

:klemmer:

Tusen takk for søte ord, glad jeg har dere KG-jentene :klemmer:

"Kjære" forlover: kommer du ikke til kirka, kommer du ikke til festen. Takk og farvel.

og hello kitty på brudepikekjolen? i det hele tatt: sy noe som helst mønster på brudepikekjolen? raaaare mennesker.

jeg blir utslitt av å lese om bryllupet ditt. jeg får lyst til å si til alle at de ikke får komme fordi de er så teite. hehe. men det er heldigvis ikke alle som er teite da. det er bare det at de teite lager så masse trøbbel.

og selv om alt går på tverke nå, så får du i alle fall gifte deg med drømmemannen. og han kommer til kirka, uten hello kitty på brystet. :)

Jeg tror det var noe slikt min kjære sa i går når han tok turen! ;) Og det hjalp! Han møter nå i kirken :jepp:

Ja, de klipte av fra en bukse eller en skjorte, den største katta di fant og sydde/limte den på... :kjefte:

Jeg blir også litt sliten av dette bryllupet.. det er så masse som har gått i mot, og siden presten virket negativ har jeg begynt å tro at det kanskje ikke er meningen at vi skal gifte oss... Men det er nok det alikevell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Har fulgt med her litt og må si at du har virkelig gått igjennom en del!

Må si meg enig i alle kommentarene ellers her.

Og hallo, hello kitty på en kjole i bryllup?! er foreldrene til denne ungen helt dumme?

Det hadde ikke jeg tillat i det hele tatt og sagt at enten får de ta den av eller så skal ikke ungen være noe brudepike!

Håper alt ordner seg for deg, det er jo tross alt bare noen timer til du skal gifte deg! :klemmer:

:vinke: koslig at du skrev i dagboka mi ;)

Ja, di er nok litt ettergivende ihht hva hun vil ja.. Hun er så utrolig bortskjemt.. Og de kaller henne for prinsessa... Og hun får alt det hun peker på, og alt annet hun vil ha! så jeg er litt oppgitt... :sukk:

Men både jeg og min kjære har sagt i fra om at kjolen er ødelagt og hun skal ikke gå opp midtgangen med oss!

Ja, nå er det bare noen timer igjen :fnise: Gleder meg :klemmer:

Ja..jeg prøvde vel egentlig bare å trøste på en litt klønete måte ved å si at det kunne være riktig så flott med en sanrio-figur på kjolen, men jeg mislyktes, det kom litt feil ut :sjenert:

Når hun er halvannet år så merker hun vel ingen forskjell og har helt sikkert ikke bedt om å få det på kjolen selv, så det er jo et litt rart valg av svigerfar må jeg si!

Jeg er uansett likevel helt sikker på at det blir et flott bryllup. Det viktigste er dere to, og det blir bra, okke som :strix::Nikke:

Hun nektet å ha på seg kjolen.. så svigerfar trodde han var lur... :sukk: Men det er jo ikke akkurat noe diskret gjort å sy fast den største hello kitty som de finner, i alskens farger... hadde den vært hvit slik som din Keroppi, hadde jeg vel ikke reagert ;) men det er rosa, gult, grønt , blått og rødt i den katten di har sydd på... Å det ødelegger den fine kjolen :)

Syns du er søt jeg, Ansjoni :klemmer:

Men å gjøre noe sånt på kjolen til en unge på 1,5år? :klø: Ungen vil vel ikke huske det eller grine hvis hello kittyen ikke er på kjolen?

Jeg har en tanteunge på samme alder å jeg kan ikke akkurat si at jeg har merket noen nykker på at han absolutt SKAL HA et eller annet merke på noen ting som helst.. :rolleyes:

Hun er veldig spesiell.. Bortskjemt... alt hun har er med Hello Kitty.. Men at brudepikekjolen skal være i samme stil :kjefte: jeg blir så sint!

Hun er vant med å få det sånn som hun vil ha det helt siden hun var bittelita :(

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom med masse :klemmer: til deg ;)

Tenk at i morgen er den store dagen din kommet, og du blir gift med mannen i ditt liv uavhengig av alle teite problemer som har kommet og gått i løpet av planleggingen.

Gratulerer så masse på forhånd med den store :bryllup: dagen deres, nyt dagen og hverandre :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med den store dagen i morgen! Håper alle som skal komme kommer til alt de skal komme til.. :lol:

Kos deg glugg i hjæl og NYT DAGEN!!!!! Den raser av gårde!!!!

:hoppe::strix::bryllup::hoppe::strix::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...