Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

:opplyser: Det heter colakaker fordi cola er svensk for karamell! De blir jo søte og seige, sånn som karameller! :Nikke: Hjemme hos oss heter de forresten colakaker og brune pinner om hverandre.. :)

:ler: Da lærte jeg noe nytt i dag i allefall :) I dag er det første søndag i advent HURRA :kalle:

Skal egentlig lese til den første eksamen som er om 4 dager.... Men.... Finner ikke motivasjon.. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha, "kååla"-kaker, ikke Coca Cola. :fnise: Det hørtes godt ut da. Og man må unne seg litt kos innimellom. :Nikke:

Finner ikke motivasjonen i dag jeg heller, så føler med deg. Men skal tvinge den fram snart!

Håper du har en fin 1. søndag i advent. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, "kååla"-kaker, ikke Coca Cola. :fnise: Det hørtes godt ut da. Og man må unne seg litt kos innimellom. :Nikke:

Finner ikke motivasjonen i dag jeg heller, så føler med deg. Men skal tvinge den fram snart!

Håper du har en fin 1. søndag i advent. :kose:

De er kjempegode :) Har pyntet masse i dag, skal ikke være hjemme i julen, så har satt frem nisser og lagt på juleduker. Storkoser meg :)

Håper du også har en fin 1. søndag i advent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colakaker er rågodt :dåne:

jeg har så lyst på kake i dag jeg.. :sukk:

Lykke til med eksamenslesing :klem:

Tusen takk Dinedama :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får ringene våre i dag, skal dra innom før jobb.. *kryssefingrene for at de er ferdige* :strix:

Fikk mail fra sinnadamen på hotellet i går..

Siden hun ikke hadde hørt noe fra oss, måtte hun ha et svar ASAP om vi skulle ha bryllupet der eller ikke!

Svaret hun fikk fra oss var: " Da vi ikke imøtekommer Deres krav, til å ha vår bryllupsfest på Deres hotell, har valget nå falt på andre aktører innen hotell og næring"

Men men.. Har første eksamen i morgen... Prøver å lese litt... Men motivasjonen har stukket av :kari: Kanskje jeg jobben har tatt litt overhånd jobbet 47 timer sist uke .. Uansett tar med bøkene på jobb i kveld... Må jo bare få lest litt, jobber til klokken 21.00 :sukk:

Men KG redder meg :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeey, så gøy med ringer!! :strix:

Håper du klarer å få øynene og tankene bort fra ringen mens du sitter på eksamen da! :lur:

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeey, så gøy med ringer!! :strix:

Håper du klarer å få øynene og tankene bort fra ringen mens du sitter på eksamen da! :lur:

Lykke til!! :)

Hehe, vi får nå se :strix:

Tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ringer på fingrene :strix:

Og masse lykke til med eksamen :klemmer: Det kommer til å gå så bra så :jepp:

Tusen takk :klemmer:

Eksamen gikk greit, selv om jeg tok meg i å sitte å se på ringen til tider..

Mye av det jeg hadde var repetisjon :sjenert:

Får fasitten om en uke, så det det blir spennende :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamensresultatet! ;) Krysser fingrene for at det gikk bra :jepp:

:lur: Synes det var et godt svar du ga hun teite hotelldamen! U go girl :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med eksamensresultatet! ;) Krysser fingrene for at det gikk bra :jepp:

:lur: Synes det var et godt svar du ga hun teite hotelldamen! U go girl :nigo:

Tusen takk for det Mail :klemmer:

Ja, jeg hørte aldri noe mer fra henne så jeg regner med at hun skjønte hva jeg mente i allefall :lur:

Sitter på jobb nå har neste eksamen i morgen, jobber til klokken 2100 og har dratt med meg den store kloke boken på jobb :jepp:

Satser på å få bestått i allefall, er så vanskelig denne psykologien at.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ringene på :strix:

Heihei..tittet innom bryllupshulen din jeg. :)

Har du begynt å venne deg til ringen nå?? Trodde aldri jeg skulle bli en "ring" person da jeg fikk på min, og trodde jeg ville synes den bare var i veien egentlig..men...nei da. Nå har jeg ikke hatt ringen på i ei uke, og jeg føler meg nesten naken.. Men..skal hente de hos gravøren i dag! Så spent på resultatet! De har nemlig prøvd å gravere inn monogrammet vårt..:)

Så snart vi har fått polert de og tatt bilde av de så skal de på fingrene igjen!

Har dere funnet lokale nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går/gikk bra på eksamen i dag. :)

Og tenker det er deilig å ha ring på fingeren. :strix:

Vel, det var ekstremt vanskelig, men jeg besvarte alle spørsmålene.. Men utorlig vanskelig, så jeg regner ikke med at jeg består... :snurt:

Ja, det er utrolig deilig å ha ring på fingern, å i dag møtte jeg moren til forloveren min å hun ville se ringen med en gang :strix: Men samtidlig helt uvant... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...