Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du trenger hjelp til å være krass hjelper jeg gjerne til :kose:

Det er godt å vite, kom gjerne med innspill :lur:

Hun irriterer meg, jeg jobber selv innen servicenæringen, å hadde vi oppført oss slikt mot kunder, så hadde vi blitt sendt på smilekurs og kommunikasjonskurs, hadde ikke det ført noen vei, hadde det vært sparken.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i servicebransjen, så det er så lett å legge merke til folk når de ikke oppfører seg som de skal... Det er jo så himla unødvendig.. :roll: Hva er problemet med å legge surleppa hjemme å være hyggelig i noen timer liksom? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i servicebransjen, så det er så lett å legge merke til folk når de ikke oppfører seg som de skal... Det er jo så himla unødvendig.. :roll: Hva er problemet med å legge surleppa hjemme å være hyggelig i noen timer liksom? :vetikke:

Ja, er helt enig :)

Når det er tross alt kundene sine man lever av, så hadde det vært greit om de kunne ha kommet med et forslag som hadd vært litt hyggeligere enn det de kom med, neida seter krav for at vi skal få ha bryllupet vårt der :sukk:

Men det finnes da flere steder der ute, hvor vi kan ha bryllupet så er ikke avhengig av dem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært flink og lest noe i dag? Jeg har såvidt åpna bøkene.. :roll: Men det kommer heldigvis en dag i morgen også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært flink og lest noe i dag? Jeg har såvidt åpna bøkene.. :roll: Men det kommer heldigvis en dag i morgen også! :jepp:

Haha.. jeg leste et kapittel så forsvant motivasjonen min.. Å jeg begynte å se på forelesningsnotater på nettet.. Å det ødela igjen motivasjonen min, MEN jeg fikk faktisk en lesedag i morgen, slik at jeg slipper å dra på jobb :)

Så må bare være fornuftig å bruke den effektivt :)

Vi får være flinke i morgen, begge to :jepp:

Hva studerer du Mazilla? :sjenert:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette semesteret tar jeg et par fag som egentlig ikke ligger i graden min. Samfunnsvitenskapelige emner.. :Nikke: Skal bli godt å bli ferdig! Når får du juleferie? :) Kjekt med ekstra lesedag da! Håper du klarer å finne motivasjon til å utnytte den ordentlig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette semesteret tar jeg et par fag som egentlig ikke ligger i graden min. Samfunnsvitenskapelige emner.. :Nikke: Skal bli godt å bli ferdig! Når får du juleferie? :) Kjekt med ekstra lesedag da! Håper du klarer å finne motivasjon til å utnytte den ordentlig! :sjenert:

Jeg studerer også samfunnsvitenskaplige emner.

Har pedagogikk, og nå tar jeg psykologi...

Skal være glad når dette er over.. :sjenert:

Håper du får gjort masse skolearbeid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ringene levert til gravering :rødme:

Får de onsdag 03/12 :jepp: Gleder oss slik.. Min kjære sa "Da er vi ordentlig forlovet" :skratte:

Han er litt søt å da.. Men da begynner det at vi må ta ringene av å på når vi møter familie og venner som ikke skal vite om det enda..

Men men.. bare 21 dager til det offentlig å det skal bli godt :duskedame:

Sitter på jobb nå.. Jobber til klokken 20.00 i kveld og jobber attpåtil i morgen:(

47 timers arbiedsuke + eksamenslesing..Det går vel :sjenert: Men kjedelig på jobb... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ringene, og så herlig det må bli å få offentliggjort det. :strix:

Oj, det hørtes slitsomt ut å måtte jobbe så mye samtidig som du må lese til eksamen! Lykke til! :duskedame: (Tenkte kanskje litt heiing hjelper.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ringene, og så herlig det må bli å få offentliggjort det. :strix:

Oj, det hørtes slitsomt ut å måtte jobbe så mye samtidig som du må lese til eksamen! Lykke til! :duskedame: (Tenkte kanskje litt heiing hjelper.)

Tusen takk Muffin :)

Ja, det er litt slitsomt, men det går bra.

Får alltid så lyst på sjokolademuffinsen til Aunt Mabel når jeg leser nicket ditt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Muffin :)

Ja, det er litt slitsomt, men det går bra.

Får alltid så lyst på sjokolademuffinsen til Aunt Mabel når jeg leser nicket ditt. :fnise:

:fnise: Tror jeg skal bake muffins i helga. Noen stooore, gode noen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tror jeg skal bake muffins i helga. Noen stooore, gode noen. :jepp:

:fnise: Skal se om jeg får bakt noe i morgen jeg også. Fikk så lyst på Cola-kaker her forleden, så mulig det blir det i helgen, selv om jeg må prioritere lesing.. Men men KAKE :fnise:

Sjokolademuffins er så godt, særlig med sjokoladebiter NAM :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Skal se om jeg får bakt noe i morgen jeg også. Fikk så lyst på Cola-kaker her forleden, så mulig det blir det i helgen, selv om jeg må prioritere lesing.. Men men KAKE :fnise:

Sjokolademuffins er så godt, særlig med sjokoladebiter NAM :danser:

Cola-kaker? Hva er det? :klø:

Kake er fint å kose seg med ved siden av lesing, så det syns jeg absolutt du bør lage. :Nikke:

Har lagd muffins nå jeg. :sikle: Ble ikke sjokolademuffins, men noen ble tigermuffins da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant det... :sjenert: Men jeg er på en måte på vei inn i en brudekjole, så jeg har ikke godt av å lese om alle disse fristelsene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola-kaker? Hva er det? :klø:

Kake er fint å kose seg med ved siden av lesing, så det syns jeg absolutt du bør lage. :Nikke:

Har lagd muffins nå jeg. :sikle: Ble ikke sjokolademuffins, men noen ble tigermuffins da.

Colakaker <-- oppskrift, vet ikke hvorfor det heter Cola-kaker, de smaker ikke akkurat Cola... Men gode er de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det... :sjenert: Men jeg er på en måte på vei inn i en brudekjole, så jeg har ikke godt av å lese om alle disse fristelsene! :fnise:

Joda, det er sant, men det er jul snart :arwen:

Slankingen tar vi på nyåret :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colakaker <-- oppskrift, vet ikke hvorfor det heter Cola-kaker, de smaker ikke akkurat Cola... Men gode er de :jepp:

:opplyser: Det heter colakaker fordi cola er svensk for karamell! De blir jo søte og seige, sånn som karameller! :Nikke: Hjemme hos oss heter de forresten colakaker og brune pinner om hverandre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...