Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Uff så kjipt :tristbla:

Meeeen da er det jo kjekt at det er så mange å skravle-skrive med her inne :strix: Da blir du ikke helt alene om ideène dine :jepp:

Det er bra :strix:

Kjøpte oss ny seng på IKEA på fredag, og fikk den levert i dag.. Vel, de satte den ned i gangen, og klagde på at det var for smalt, og sprang ut gjennom døren..

Så nå står sengen nede i gangen.. Og jeg er ganske så oppgitt...

De foreslo at vi kunne heise opp sengen å ta den gjennom vinduet (senga er 160 cm brei og 2 meter langt) .. vel vinduet er ikke en meter i høyde en gang.. Da ble jeg sint :kjefte: Og sa det med skikkelig hås sinnastemme, "hvordan tror du, som ikke klarer å bære senga opp trappen at vi skal få tryllet den gjennom et vindu som ikke er en meter høyt?!!!" "Bare signer her du, så skal vi dra", fikk jeg til svar...

De valgte virkelig ikke rett dag, å bråke med meg på... :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, her var det skjedd litt siden sist! Så bra at ting flasker seg!! :hoppe:

Bortsett fra duste-levererne av sengen da... Herlighet, betaler man ikke for at de skal levere helt frem til der møbelet skal stå da?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det skjedd litt siden sist! Så bra at ting flasker seg!! :hoppe:

Bortsett fra duste-levererne av sengen da... Herlighet, betaler man ikke for at de skal levere helt frem til der møbelet skal stå da?? :klø:

Jo, det var det jeg trodde... Men de var bare unggutter som ikke bryr seg så hardt om jobben sin tydligvis.. Men men.. jeg sa hva jeg mente :jolie:

Men noen kamerater av min kjære skal fikse dette til helgen, så da blir det nyseng :)

Ja, her har det skjedd noe siden sist du var innom, det har blitt offiselt og kirken er booket, forlovere har takket ja.. Alle seks :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duste leverings folk :sur:

De kunne ihvertfall fått den til døra di, så kunne du jo sikkert fått den inn og oppskrudd selv.. makan! :jolie:

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, seks forlovere?? :hakeslepp: 3 hver? Litt vanskelig å velge?? :fnise:

Ja, det var meget vanskelig å velge :fnise: Det blir jo bare to forlovere i ordets rette forstand som skriver under erklæringen..

Men, vi velger å kalle alle forlovere uansett :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duste leverings folk :sur:

De kunne ihvertfall fått den til døra di, så kunne du jo sikkert fått den inn og oppskrudd selv.. makan! :jolie:

:trampe:

Ja, de var skikkelige duster, de skal jo være eksperter på å få ting bringt kjapt å slik, neida.. Så nå står den nedi gangen her.. Men gjett hvem som skal ringe budfirmaet når stemmen kommer tilbake :lur:

Hvor er stemmen min? :lete: Noen som har sett den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig at du har problemer med stemmen og halsen :kose: og :troest: sånn at du kanskje blir fortere frisk ;)

Makan til udugelige budbil folk! Du bør virkelig gi de en omgang når du får igjen stemmen din :kjefte: Går vel ikke an å holde på sånn?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig at du har problemer med stemmen og halsen :kose: og :troest: sånn at du kanskje blir fortere frisk ;)

Makan til udugelige budbil folk! Du bør virkelig gi de en omgang når du får igjen stemmen din :kjefte: Går vel ikke an å holde på sånn?!?

Tusen takk for trøst MaiL :klem: Det ble litt bedre nå :jepp:

Ja, de skal virkelig får høre det, jeg betalte faktisk for å få den levert hjem, ikke nede i en felles gang.. Å i tillegg prøver de å komme med forslag som ikke hører hjemme i det hele tatt om hvordan vi kan få sengen opp i 2. etg.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan... Skjønner godt at du er :angry:

:slår: skulle hatt bank de der to...

Ja, så sant så sant :lur: Kan ikke være redd for å miste jobben sin, slik som de driver på, jeg er sikkert ikke den første som klager!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå fikk jeg litt flashback til i høst da vi kjøpte seng på ikea. Vi kom hjem med den, og så gikk den ikke opp trappa.. Så nå har vi to enkeltsenger på 80cm istedet for en på 160... :sjenert: Hva gjør dere nå da? Det er jo helt idiotisk å bare sette den i gangen ihvertfall!! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå fikk jeg litt flashback til i høst da vi kjøpte seng på ikea. Vi kom hjem med den, og så gikk den ikke opp trappa.. Så nå har vi to enkeltsenger på 80cm istedet for en på 160... :sjenert: Hva gjør dere nå da? Det er jo helt idiotisk å bare sette den i gangen ihvertfall!! :scorpis:

Haha, kanskje vi har hatt besøk av de samme fyrene... Vel.. Vi skal høre med naboene om vi får ta den via dem.. Håper de kommer hjem snart fra juleferie :)

De har rømmningsvei inn til gangen vår, og inn til de er det ikke så trangt, så håper det går, imidliertid får den bare stå ned i oppgangen vår :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Hurra for meg som fyller mine 24 år

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Litt mer er klart til bryllupet :bryllup:

* Min kjæres søster skal synge to sanger i kirken.

- A love that will last av Rene Olstead

- Og en sang jeg ikke husker navnet på av Neel Morse som min kjære har valgt.

- Min mor kjøper servietter med navnet vårt å dato på.

- Og kirken er bestilt.

Føles deilig å endelig ha en liten liste nå over ting som er i boks :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...