Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Ja, det blir jo veldig tidlig igjen! Jeg har egentlig ikke lyst til at han godeste skal se meg heller før i kirka, men det ser nesten ut som det må bli sånn.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir jo veldig tidlig igjen! Jeg har egentlig ikke lyst til at han godeste skal se meg heller før i kirka, men det ser nesten ut som det må bli sånn.. :sukk:

Det blir sikkert sånn her også... :sukk: Men vi får se.. Hvor lang tid det tar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::bolledeig: for ny dato! Så flott at dere fikk byttet :nigo: Blir bra det her, får bare håpe at din mor roer seg litt ned på planleggingen.. Si til henne at du setter pris på hennes hjelp, men at det er DU som skal gifte deg og ikke henne, samt at du gjerne vil ha hjelp av henne når du spør om det...

Vet ikke om du alt har sagt det da men.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::bolledeig: for ny dato! Så flott at dere fikk byttet :nigo: Blir bra det her, får bare håpe at din mor roer seg litt ned på planleggingen.. Si til henne at du setter pris på hennes hjelp, men at det er DU som skal gifte deg og ikke henne, samt at du gjerne vil ha hjelp av henne når du spør om det...

Vet ikke om du alt har sagt det da men.... :sjenert:

Vel hun har fått noen oppgaver nå som ikke gjør noen skade..

Men jeg regner med at det tar seg opp igjen veldig snart.. Men da blir det en alvorsprat, for det virker som jeg rett og slett ikke når gjennom til henne :scorpis: <-- ikke fullt så ille.. men..

I dag skal jeg på bryllupsshow sammen med den ene av mine tre forlovere :strix:

Føler at jeg ligger litt på etterskudd med planleggingen.. Men men. regner med at det drar seg opp i løpet av uka.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var bryllupsshowet? :)

Jo, det va masse spennende og se og prøve, ble sminket med mineralsminke fra I.D superfornøyd med resultat og produkt, så det skal jeg definitivt kjøpe å begynne å bruke.

Fikk smake på kake fra Franske Nytelser.. NAM :rødme:

Masse fine kjoler og musikk, og masse ideèr til hvordan og pynte og slike ting...

Absolutt verdt pengene :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på bryllupsshow... :sukk: Men her i byen så skal de ikke ha show før til høsten. Too late for min del :fnise:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på bryllupsshow... :sukk: Men her i byen så skal de ikke ha show før til høsten. Too late for min del :fnise:

Det var veldig koselig, merkelig at det er på høsten.. Det er jo nå nyhetene kommer sa hun ene dama som hadde utstilling til oss, å det er jo på våren å sommeren at andelen bryllup er størst. :jepp:

Nå har jeg booket hotellrom, med "spaopphold"(boblebad) dagen før den STORE dagen, :jepp: sammen med forlovere, og rom til bryllupsnatten :lur:

Da er det bare frisør igjen som må bookes, regner med at jeg gjør dette nå ganske snart.. :skya:

Da har vi gått gjennom fargevalgene våre som opprinnelig var: sølv, lilla, grønn og hvit.. Sølv har nå blitt erstattet med gull...

Har planer om å drapère hele lokalet i tyll, bomull, chiffon eller noe annet.. Slik at vi får vår egen touch på det.. :jepp: Skal se om jeg finner lilla stoff i organsa for å legge på bordet som løper på den hvite duken, eføy til å legge innimellom lys og små skåler som fylles med vann og blomster som flyter rundt (inspirert av blomsterFinn)

Videre så har vi bestemt at innbydelsene kommer til å gå ut i februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har alltid vært bryllupsshow i januar/februar her til vanlig, men ikke i år :sukk:

Så flink du har vært da :jepp: Kommer til å bli kjempebra det her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har alltid vært bryllupsshow i januar/februar her til vanlig, men ikke i år :sukk:

Så flink du har vært da :jepp: Kommer til å bli kjempebra det her :Nikke:

Føler at jeg har veldig dårlig tid, men men:) Det meste er klart inni hodet mitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotograf er ordnet :jepp:

Hurra:D Du er jammen kjempe, kjempeflink synes jeg. Hvor mye betaler dere for fotografen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra:D Du er jammen kjempe, kjempeflink synes jeg. Hvor mye betaler dere for fotografen?

Hurra, et nytt fjes i boken min :velkommen:

Regner med at vi betaler 1000-1500 kr, det er søskenbarnet til min kjære, som har selv sagt at det ville vært en ære for han å ta bryllupsbildene våre, han er hobbyfotograf og har tatt bilder i mangt et bryllup. Og er kjempeflink :)

Men jeg syns han er så flink at han fortjener betaling, da han redigerer bildene etterpå å brenner alle på en cd til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser: for fotograf! Synes det er koselig at dere vil gi fotografen litt kompensasjon for bildene :jepp: Selv bruker jeg en venninne, men siden hun må over fjellet for å være med så skal jeg mer enn gjerne betale reisen hennes ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for fotograf! Synes det er koselig at dere vil gi fotografen litt kompensasjon for bildene :jepp: Selv bruker jeg en venninne, men siden hun må over fjellet for å være med så skal jeg mer enn gjerne betale reisen hennes ;)

Han er kjempeflink, og ikke betale syns jeg blir litt unytting... :jepp:

Prøvde masse kjoler i dag, forelsket meg i denne

kjolen min

I champagnefarget... Koster 9000,- :sur:

Sprenger budsjettet totalt, håpet er at vi kanskje får solgt den etterpå.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta for en ufattelig RÅLEKKER kjole!!! :dåne:

Jeg får nesten tårer i øynene av å se på den :cry3::jepp:

Du blir nok helt nydelig vakker du :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta for en ufattelig RÅLEKKER kjole!!! :dåne:

Jeg får nesten tårer i øynene av å se på den :cry3::jepp:

Du blir nok helt nydelig vakker du :hoppe:

Å det beste av alt, jeg får sydd en kopi til 3000,- :skya::strix: i stedet for å betale 9000,-

Jeg skal ha den i champagne :trampe::trampe:

Har bilde med kjolen på, sitter bare å ser på den nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...