Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er kjempeflink, og ikke betale syns jeg blir litt unytting... :jepp:

Prøvde masse kjoler i dag, forelsket meg i denne

kjolen min

I champagnefarget... Koster 9000,- :sur:

Sprenger budsjettet totalt, håpet er at vi kanskje får solgt den etterpå.. :jepp:

Det var en UTROLIG fin kjole!!! :pls: :dåne: :wow:

9000 var faktisk ikke mye for den kjolen, det må jeg bare si!

:) :)

Nå er det ikke lenge igjen før du kan blende alle på den store dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en UTROLIG fin kjole!!! :pls: :dåne: :wow:

9000 var faktisk ikke mye for den kjolen, det må jeg bare si!

:) :)

Nå er det ikke lenge igjen før du kan blende alle på den store dagen! :D

:velkommen: alltid hyggelig med nye fjes her :)

Ja, jeg gleder meg masse :jepp: kjolen er nydelig :skya::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert/laget hjemmeside til bryllupet vårt, med informasjon til gjestene.

Skal også starte å lage en liten fotobok fra da vi var små og frem til bryllupet. Om hvordan vi møttes og ble et par :jepp:

Vi har en litt morsom og spesiell historie der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :strix: Hørte jeg hjemmeside?! Har du link til den kanskje?

Du kan sende på PM om du ikke vil legge den ut her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :strix: Hørte jeg hjemmeside?! Har du link til den kanskje?

Du kan sende på PM om du ikke vil legge den ut her :popcorn:

Selvfølgelig skal du få se MaiL :jepp:

Her finner du hjemmesiden min, det vil komme flere bilder etterhvert, samt ønskeliste vil bli lagt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har snoka! :lur:

Du synes ikke kanskje det var litt dystert med svart bakgrunn til en bryllupsblogg? :fnise: Neida, alle kan jo ikke ha sukkersøte og rosa hjerteblogger bare fordi det dreier seg om bryllup! Blir sikkert kjempebra etterhvert som det kommer flere bilder! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snoka! :lur:

Du synes ikke kanskje det var litt dystert med svart bakgrunn til en bryllupsblogg? :fnise: Neida, alle kan jo ikke ha sukkersøte og rosa hjerteblogger bare fordi det dreier seg om bryllup! Blir sikkert kjempebra etterhvert som det kommer flere bilder! :Nikke:

Minimalistisk :ler:

Jeg skal nok finne på noe annet etter hvert :fnise: lagde bare noe i full fart her en kveld :ler:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er brudepikekjolene betalt.. 600,- for to stykk.

Jeg klarte ikke å dy meg å bestilte slør til kjolen dette

:jepp:

Syns jeg har gjort et kupp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du faktisk!! Jeg har nemlig omtrent helt likt slør, men jeg var så kjøtthue at jeg kjøpte det i salong her i Norge, og betalte 1000 kr for det!!!! :klaske: Så da kan du være ekstra fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du faktisk!! Jeg har nemlig omtrent helt likt slør, men jeg var så kjøtthue at jeg kjøpte det i salong her i Norge, og betalte 1000 kr for det!!!! :klaske: Så da kan du være ekstra fornøyd!!!

Hehe :fnise: Leter nå etter underskjørt... Men finner ingen som jeg er fornøyd med, så drøyer det litt til, i håp om at det kommer et jeg faller pladask for..

Enten er ringene for vide (inne i hodet mitt i allefall) eller så er ringene for høyt oppe, eller underskjørtet for kort.. Masse å tenke på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyyyyydelig kjole og det sløret var et kupp. Kjøpte billig slør på e-bay selv en gang i tiden og betalte 150 kr totalt. Samme sløret skulle de ha 1200 kr for i brudesalongen jeg var i å prøvde kjolen. :klaske: Skjønner ikke at det er mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne å snoker jeg. :sjenert:

Må bare si at den kjolen var så syyykt fin.

Hei Maye :velkommen:

Koslig at du tok turen innom :klemmer:

Kjolen er nydelig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyyyyydelig kjole og det sløret var et kupp. Kjøpte billig slør på e-bay selv en gang i tiden og betalte 150 kr totalt. Samme sløret skulle de ha 1200 kr for i brudesalongen jeg var i å prøvde kjolen. :klaske: Skjønner ikke at det er mulig?!

Ganske så overpriset her i Norge ja, man ser jo hvor rått de tjener på slør, underskjørt og tiara når man har Ebay :bolledeig:

Tusen takk, gleder meg til å ha den på :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise: Leter nå etter underskjørt... Men finner ingen som jeg er fornøyd med, så drøyer det litt til, i håp om at det kommer et jeg faller pladask for..

Enten er ringene for vide (inne i hodet mitt i allefall) eller så er ringene for høyt oppe, eller underskjørtet for kort.. Masse å tenke på :jepp:

Dama på brudesalongen sa til meg at det ikke spiller noen rolle hvor langt underskjørtet er/hvor ringene er.. :klø: Mange av underskjørta kan man forresten regulere ringstørrelsen på.. :) Er forresten på underskjørtjakt på Ebay selv, men har ikke funnet noe enda jeg heller.. :sjenert: Si ifra hvis det perfekte dukker opp da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den blir nok bra den hjemmesiden ;)

Så fint og billig slør du har kjøpt :hoppe: Blir sikkert kjempefint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama på brudesalongen sa til meg at det ikke spiller noen rolle hvor langt underskjørtet er/hvor ringene er.. :klø: Mange av underskjørta kan man forresten regulere ringstørrelsen på.. :) Er forresten på underskjørtjakt på Ebay selv, men har ikke funnet noe enda jeg heller.. :sjenert: Si ifra hvis det perfekte dukker opp da! :fnise:

Dama i butikken jeg var på, sa ingenting om underskjørt, men jeg prøvde et i butikken som jeg selv mener er perfekt, så jeg er på jakt etter det.

Det har tre ringer.. som går litt utover sånn midt på leggen, å det er det jeg jakter på nå :)

Lover å si i fra Mazilla, når jeg har funnet det perfekte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir nok bra den hjemmesiden ;)

Så fint og billig slør du har kjøpt :hoppe: Blir sikkert kjempefint ;)

Ja, jeg er ikke så flink med slike html koder eller hva det nå heter, for da skulle jeg ha lagt til en slik bryllupslayout som jeg har funnet, får høre med min kjære når han kommer hjem fra jobb :jepp:

Får håpe sløret er like fint som på bildet når det kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten bare dele en link med dere...

Er fra en revyfestival her i Trøndelag ... Jeg nærmest dør av latter hver gang jeg ser denne sangen. :skratte:

Handler om IKEA :ler: Og det er den nederste videoen på denne siden :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...